nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Netjes hoor!
kan me voorstellen dat je daar redelijk kapot van bent..
is er nog veel te doen in huis dan?
laten leggen??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.
En verder is het dan vooral inrichten, lampjes her en der en in 1 kast een kapstok maken. Maar dat is allemaal geen zwaar werk.
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laten leggen??
dat kan je toch wel zelf??
ahh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem af
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jouquote:
Ben je moe, meiss?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jou
een echte klusbabe dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....quote:
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruikt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je moe, meiss?HongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
heb een pak extraquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuikt
ZomersGevleugeltequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
Ik kom net van de supermarkt af. En van de game-winkel. En van de juwelierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
He walks on,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
MURDERER!quote:
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarderquote:
Je zou zo een tong80 topique kunnen openenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarder
Ik ben een moordenaar, maar hij is moordenaarder
Phil Collinsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
Ieder topic voor Tong is een topic teveelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je zou zo een tong80 topique kunnen openen
ff pissen
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
Ik zeg altijd frietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands spreken
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef Koen66 het volgende:
Zow, klaar met huishoudelijkheden
Gourmetset aanzetten
Da's wel de bedoelingquote:Jullie ook lekker eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |