Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
HoiHoiquote:
vreselijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
STOM STOM STOM Het moet natuurlijk #2755 zijn
Enige oplossing.quote:
quote:
SPOILER: pessimistische gedachteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: optimistische gedachteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
quote:
heheeh.. neuh..quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
maar ik ga me niet in een tiener-topic mengen
koen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Zow, KSC is echt aardig deaud dankzij de meet
Het is gewoon, wij gaan niet naar de meet, dus blijven er maar weinig over, en hebben we niemand die ons kan corrigeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
quote:
mja.. iets met generatie kloofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is gewoon, wij gaan niet naar de meet, dus blijven er maar weinig over, en hebben we niemand die ons kan corrigeren.
Erg veel toespraken (zijn Chinezen goed in) en een leuke show met draken etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen!!
hoe was het chinese nieuwjaar??
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
mja.. iets met generatie kloof
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg veel toespraken (zijn Chinezen goed in) en een leuke show met draken etc.
Donderdagavond stond ik bij de Boogaard, ik zwaaide nog naar je
Hee overige 10%quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!
Ik voel een kloof tussen mij en 90% van mijn leeftijdsgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee overige 10%Ik hoor dabei
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, deze quote faalt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!
Ik voel een kloof tussen mij en 90% van mijn leeftijdsgenoten
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
Ik heb hongerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
wow, deze quote faalt.
Alles goed gegaan gisteren, in ondertrouw nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]dan heb je me net gemist
vrijdag was ik er ook
toen waren er dakplaten naar beneden gekomen
Toek!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic joh
kweenie, kon niet meer van zulke namen bedenken...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
wat is nou weer hotseflots??
overigens heb ik geen idee wat " de jongeren van nu" luisteren.. volgens mij gewoon hetzelfde als ik hoor
En onderschat mijn leeftijdinvloed nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic joh
Jup.. we gaan nu officieel trouwen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles goed gegaan gisteren, in ondertrouw nu?
hehe dan duikt het topic naar de afgrondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En onderschat mijn leeftijdinvloed niet
We hebben vandaag geklust. Slaapkamer is klaar. Achter is het bijna af, alleen nog verven en 1 elektradoosje ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Toek!
hoest met Muck??
te moe om naar de meet te gaan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup.. we gaan nu officieel trouwen!
dat zou echt een kutstreek zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je kan je nu nog steeds bedenken![]()
toekquote:
En nu is GF er ook om het gemiddelde nog hoger te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe dan duikt het topic naar de afgrond
koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En nu is GF er ook om het gemiddelde nog hoger te krijgen
GF
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
We hebben vandaag geklust. Slaapkamer is klaar. Achter is het bijna af, alleen nog verven en 1 elektradoosje ofzo.
Muck is daardoor zo afgemat die ligt uitgeteld op bed. Ik ben ook kapot na vloerbedekking leggen, bed in elkaar en 1 muurtje verven![]()
Dus nee het is spijtig maar de meet was niet haalbaar vandaag. Heb wel zowel MZ als LL instructies gegeven om Mart namens ons te begroeten
Hoe is het met jou en je wederhelft?
succes met dweilen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kinderen in bad doen.
Laterssssss
w0wwwww, en dan ergeren mijn ouders zich al aan de schutting die omgewaaid isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben weer weg![]()
even bij de bouw hier tegenover gaan kijken.
daar is door de harde wind van vannacht een muur omgewaaid
nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Netjes hoor!
kan me voorstellen dat je daar redelijk kapot van bent..
is er nog veel te doen in huis dan?
laten leggen??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.
En verder is het dan vooral inrichten, lampjes her en der en in 1 kast een kapstok maken. Maar dat is allemaal geen zwaar werk.
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laten leggen??
dat kan je toch wel zelf??
ahh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem af
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jouquote:
Ben je moe, meiss?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jou
een echte klusbabe dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....quote:
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruikt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je moe, meiss?HongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
heb een pak extraquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuikt
ZomersGevleugeltequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
Ik kom net van de supermarkt af. En van de game-winkel. En van de juwelierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
He walks on,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
MURDERER!quote:
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarderquote:
Je zou zo een tong80 topique kunnen openenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarder
Ik ben een moordenaar, maar hij is moordenaarder
Phil Collinsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
Ieder topic voor Tong is een topic teveelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je zou zo een tong80 topique kunnen openen
ff pissen
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
Ik zeg altijd frietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands spreken
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef Koen66 het volgende:
Zow, klaar met huishoudelijkheden
Gourmetset aanzetten
Da's wel de bedoelingquote:Jullie ook lekker eten![]()
welke film zou je heen willen dan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, ze draaien alleen geen films die ze gister nog in het programma hadden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |