welke film zou je heen willen dan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, ze draaien alleen geen films die ze gister nog in het programma hadden.![]()
Ik heb dat spel van je uitgespeeldquote:
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
ik kan niet wachten om de films Old Stars en de Heineken ontvoering te zijn. Beide worden pas eind 2011 uitgebracht geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
Black Swanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
black swan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
Das snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat spel van je uitgespeeld
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.quote:
Stuur nog eens een leukequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.
Het ging al zo ontzettend hard namelijkquote:
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging al zo ontzettend hard namelijk
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |