abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 22:17:54 #205
5428 crew  miss_sly
pi_92434957
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mezelf trouwens regelmatig best wel streng voor Ivan. Ik heb me zelfs wel eens afgevraagd of ik niet te streng ben en te veel regels opwerp waar ik vervolgens te rigide in ben. Ik geloof dat het oeke was die net na de geboorte van Lena zei dat het voor Ivan fijn is als we hem de veiligheid geven die hij gewend is door de oude grenzen te bewaken en niet ineens meer toe te staan. Die opmerking heeft me op een andere manier laten kijken naar mijn opvoedkeuzes: ik bied hem duidelijkheid en daarmee een veilige en voorspelbare omgeving.
Dat vind ik ook belangrijk. Ik probeer niet te veel regels te hebben, maar de regels die er zijn, zijn duidelijk en daarin zijn we consequent.

Ik denk ook dat je nu de basis kunt leggen om later inderdaad wat minder rigide te zijn, omdat ze weten wat ze aan je hebben en wat wel en niet mag. Ze kunnen dan ook beter inschatten wat we als ouder zouden kunnen denken over iets. Ik denk wel (maar dan spreek ik voor mezelf) dat we de regels op z'n tijd even moeten evalueren. Sommige regels zijn prima voor een kind dat nog maar net kruipt of net 1 is ofzo, maar niet meer voor een kindje dat loopt, 1,5 is, praat, weet ik veel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92434971
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:

Want door vertrouwen te geven krijg je ook vertrouwen terug.
So true!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:18:03 #207
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92434978
Even hele dikke :* :* voor Ko en Oeke. Hè bah, wat naar zeg.. Ik hoop dat de arts morgen echt iets voor jullie kan betekenen!
3!
pi_92434996
Hè bah oeke, en bij jou blijft hij ook verdrietig? Laat je niet afschepen morgen, het heeft nu wel lang genoeg geduurd, niet alleen voor ko maar ook voor jou..knuf
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92435054
Oh Oeke ik lees je post nu, wat vervelend... Heel veel sterkte en morgen gewoon naar de dokter gaan. (dikke kussmillie)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92435089
Och, Oeke, het is ook echt ellendig. Je arme ventje. Maar hij is er vast eerder vanaf dan ik, hoor. Het is een kinderziekte en daar hebben volwassenen over het algemeen meer last van. Lekker laten drinken idd, dat verzacht. :*
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 22:20:03 #211
5428 crew  miss_sly
pi_92435103
quote:
9s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef oeke het volgende:
Ik ga even dwars door jullie interessante discussie, sorry, maar moet het even kwijt: dit wordt weer zo'n nacht. -O-
Ik ga zo maar naar bed, dan kan ik misschien nog af en toe een uurtje pakken.
Als ik hem voed, als hij wakker wordt, valt hij gelukkig wel makkelijker in slaap.
Ik moest ineens denken aan die pijnstillende kwaliteiten van bv. Heb ik er toch profijt van. :P

Dankjewel Sserpente, voor je niet zo bemoedigende uitzicht. Ik geloof trouwens niet dat pcm echt veel helpt in dit geval. Tenminste zijn verdriet was vanavond met niet minder dan gister zonder.
En dat koppie van hem, zo verdrietig. :'(
Ow oeke wat ontzettend rot. Ik hoop dat de dokter je morgen kan helpen, want dit is zo zwaar voor jullie en zo verdrietig voor Ko. Sterkte vannacht :*
pi_92435104
quote:
9s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:15 schreef oeke het volgende:
Ik ga even dwars door jullie interessante discussie, sorry, maar moet het even kwijt: dit wordt weer zo'n nacht. -O-
Ach jee. :* Heb je eindelijk een idee wat er aan de hand is, is het gewoon nog doffe ellende.

Is je lief er vannacht en kunnen jullie een soort plan van aanpak opstellen? En ben je nog wel van plan om morgen naar de huisarts te gaan?
  zondag 6 februari 2011 @ 22:31:04 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92435815
sterkte vannacht Oeke, het klinkt heel naar en pijnlijk. Hopelijk kan je morgen uitsluitsel krijgen van de dokter en een goede pijnstiller. Codeine voor de aften bijvoorbeeld, pfoei, die zijn zo pijnlijk....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92435937
Hij werd weer wakker en zit nu in de doek bij mijn lief met een shirtje van mij.
Stil en rustig en slapend. En lief kijkt voetbal. :D
Ik denk dat de doek en aan de borst de plannen van aanpak zijn. Wat zou ik zonder die dingen moeten zeg. O+

Morgen ga ik meteen naar de dokter, dit heeft lang genoeg geduurd.

Ik vind jullie gesprek echt heel interessant, voel jullie niet bezwaard door mij. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 6 februari 2011 @ 22:33:32 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92435972
Oeke en Kobus :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92436021
Arme Ko (en Oeke) hopelijk pakken jullie toch nog wat slaap vannacht.
Heb erg met jullie te doen, als het echt aften zijn; die doen echt gruwelijk zeer in je mond. Maar volgens mij moet je daar dan absoluut geen Dentinox op smeren staat in de bijsluiter, dat bijt juist enorm volgens mij
Morgen moet een arts toch wat voor hem kunnen doen hoor,arm kereltje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92436115
Bar ik pm je morgen terug, het lukt me niet op de iPad

Rectificatie: met wat hulp is het toch gelukt
  zondag 6 februari 2011 @ 22:37:34 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_92436228
oeke balen zeg! Mogen onze kindjes eigenlijk al van dat spul dat je met aften gebruikt tegen de pijn? Wie weet helpt dat?!

Ons manneke beet vandaag iets te hard op een stukje cruesli in zijn yoghurt. Niet handig met 4 doorkomende kiezen. En dentinox duurt dan toch even voor het werkt. Hij brulde de boel bij elkaar maar dat was gelukkig over toen het werkte...zodat ie alsnog de yoghurt op kon eten 8)7 hoezo honger gaat boven pijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 6 februari 2011 @ 22:37:37 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92436233
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Arme Ko (en Oeke) hopelijk pakken jullie toch nog wat slaap vannacht.
Heb erg met jullie te doen, als het echt aften zijn; die doen echt gruwelijk zeer in je mond. Maar volgens mij moet je daar dan absoluut geen Dentinox op smeren staat in de bijsluiter, dat bijt juist enorm volgens mij Morgen moet een arts toch wat voor hem kunnen doen hoor,arm kereltje
Mijn vriend heeft eens dentinox op een aft gedaan en die heeft 20 minuten door de kamer gesprongen door de pijn. Was niet echt een succes nee :X
  zondag 6 februari 2011 @ 22:39:47 #220
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92436366
Jee het gaat weer hard hier!

Sterkte vannacht Oeke! Ik hoop dat jullie een betere nacht tegemoet gaan als de afgelopen nachten! En dat morgen maar duidelijk mag worden wat er nu precies aan de hand is. Beterschap voor je mannetje.

Nog bedankt voor de tips wat betreft Tirza's zere keeltje. We hebben haar inderdaad een ijsje gegeven daarstraks. Geen heel waterijsje natuurlijk, maar ze heeft er iig lekker aan gelikt en ze had wel in de gaten dat het lekker was voor haar keeltje. Voordat we haar op bed legden had ze 39.9 graden. ;( Pcm leek wel even te werken.............
Zonet heeft ze weer even beneden zitten spelen, met flinke wallen onder d'r ogen en nu ligt ze weer in bed te huilen. Ik vrees dat het hier vannacht ook weer 'gezellig' gaat worden.
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken en hopen dat we allemaal een paar uurtjes kunnen slapen!
Truste!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_92436425
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Ssserpente het volgende:

Lente luistert trouwens de laatste tijd stukken beter. Erg fijn is ook dat ze zich niet meer bij iedere 'nee' dramatisch op de grond laat vallen. :Y)
Oh dat doet Wolf momenteel juist erg, de draaaamaqueen. Als ik hem dan ergens bij wegzet laat hij zich dramatisch door zn benen zakken en gooit zn hoofd naar achteren boehoeee :D

Interessante discussie.
Mijn man en ik zitten eigenlijk wel op 1 lijn, iets wat ik van tevoren niet zo zou hebben gedacht, hij is namelijk eigenlijk veel makkelijker in dingen dan ik, maar wat opvoedsituaties betreft reageren we eigenlijk vrij hetzelfde.
Het voorbeeld met de billendoekjes vind ik echt niet kunnen, zo leert een kind fijn ''maar van mama mag het wel''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92436489
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en dank voor de naam van die neusspray, uiteindelijk zijn we er vandaag niet meer toe gekomen het te halen, maar morgen ga ik wel even op pad. Zo sneu, hij zit zo vreselijk verstopt en ook met hoestdrank lag hij nog dik een uur te rochelen als een oude man toen we hem op bed hadden gelegd. Ohja, en de luieruitslag is ook weer terug en is vanavond weer opengegaan :') Echt, we worden er compléét leip van, het is zó zielig.. En het verschonen wordt er ook niet gezelliger op zo :'( Vooral héél naar om te merken dat hij metéén uit zijn plaat gaat als je hem op het verschoningskussen of de bank legt voor een schone luier wanneer hij een poepbroek heeft, maar rustig gaat liggen kwebbelen wanneer hij alleen geplast heeft. En dan de scène wanneer het eerste billendoekje uit de doos gaat bij een poepbroek.. Ik heb er vanavond gewoon bij staan huilen, hij huilde heel zijn lippen blauw :'( Innepin, ik moet je wel nogmaals heel erg danken voor je tip van die spray, sinds we die hebben is het gekrijs en gekronkel over zodra de doekjes dichtgaan en niet pas nadat het potje zalf dicht is. En hij moet altijd giechelen als we die spray opdoen O+
Xeentje heeft 1 keer luieruitslag gehad, daarna zijn we overgegaan op Pampers sensitive billendoekjes (ipv Zwitsal) en Bepanthen (ipv Sudo). Ik weet niet welke van de twee de doorslag heeft gegeven, maar sindsdien heeft ze nooit meer luieruitslag gehad. De Pampers doekjes voelen (en ruiken) sowieso veel zachter dan die van Zwitsal. Die laatste komen er hier echt niet meer in.
En bij verkoudheid gebruik ik tegenwoordig Kaloba junior voor Xeentje. Drie keer per dag 1,5 ml (ze vindt het nog lekker ook) en ze heeft geen last meer van de verkoudheid. (Voor mezelf gebruik ik de 'grote mensen' Kaloba, geweldig spul O+ )

Ik ben verder niet bijgelezen, sorry, hektisch hier. Maar ik zag wel Senna door de harde wind lopen O+ En een foto van Ko ;( Hier duurde de hand-mond-voet ziekte een dag of vier. Ik had zelf 1 blaasje in mijn mond en dacht dat ik zenuwbehandeling nodig had bij de tandarts, zo'n pijn deed het. :* voor Ko en z'n mama.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:43:55 #223
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92436612
Arme Kobus! Hopelijk helpt het plan van aanpak en krijgen jullie alledrie de nodige uurtjes slaap vannacht. Alvast een dikke nachtzoen voor jullie: :*

Thomas is (op zo'n 20 seconden huilen na) braaf gaan slapen vanavond en manlief en ik hebben dus zelfs nog een filmpje kunnen kijken samen.
Vandaag waren we op ziekenbezoek bij oma en hij heeft zich heel kranig gehouden daar. Lief gespeeld, kusjes uitgedeeld, de hele mikmak. Ik vind het altijd frappant dat hij zich 'buitenshuis' veel beter gedraagt dan thuis over het algemeen. Toen we thuis kwamen was het ineens weer flink fout en heeft hij een half uur ofzo alleen maar gebruld. Oppakken was niet goed, geen dorst, geen zin in rozijntjes, geen knie uit de kom of vieze luier. Ik was ondertussen snel een bakje eten aan het opwarmen, maar ook dat bliefde meneer niet. Gewoon een half uur drama maken. En toen was het ineens over en hebben we alsnog gezellig met zijn drietjes zitten eten. Go figure...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92436785
Door de quote van Xenia lees ik nu pas van de luieruitslag van Stef
Inca; Hier gebruiken we ook naar volle tevredenheid de Pampers Sensitive _O_ doekjes (doos van 9 pakjes voor 9,98 bij Action)
edit: en ik wou vertellen van de zeer fijne dure spray, maar die gebruik je al
pi_92436947
Arme Ko! Fijn dat ie nu in elk geval slaapt, en wat fijn dat je nog zo'n profijt hebt van de borstvoeding! Heel veel succes bij de dokter morgen :*

Ik zit er nog eens over na te denken, de hele discussie, en ik heb eigenlijk nog niet echt dusdanig gestraft dat ze ervan ging huilen. Nou ja, behalve die ene keer dat ik haar tien seconden op de gang heb gezet na 100 waarschuwingen dat ze me niet kapot mocht bijten... en toen heb ik het eigenlijk wel zo gedaan zoals hierboven de consensus lijkt te zijn: ik heb haar in mijn armen genomen, geknuffeld, en zachtjes uitgelegd waarom ik haar gestraft heb, dat ze mij (of anderen) geen pijn mocht doen, etcetera. En dan kon ze toch weer troost bij mij vinden, gelukkig.

Ik denk ook dat wat ik eerder zei - dat ik niet zomaar zou troosten - komt omdat Willow er nog wel een handje van heeft om de dramaqueen uit te hangen, die reageert nog wel eens mieperig als ze d'r zin niet krijgt (alsof ze wil zeggen: Ja maar ik WIL de kattenbrokjes in het water gooien!), en dan ga ik écht niet troosten. Maar dan is het ook niet huilen omdat ze zo erg geschrokken is, meer driftkikkerig. :P Beetje andere situatie dus, eigenlijk. :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 6 februari 2011 @ 22:52:02 #226
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92437114
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef Xenia het volgende:

[..]

Xeentje heeft 1 keer luieruitslag gehad, daarna zijn we overgegaan op Pampers sensitive billendoekjes (ipv Zwitsal) en Bepanthen (ipv Sudo). Ik weet niet welke van de twee de doorslag heeft gegeven, maar sindsdien heeft ze nooit meer luieruitslag gehad. De Pampers doekjes voelen (en ruiken) sowieso veel zachter dan die van Zwitsal. Die laatste komen er hier echt niet meer in.
En bij verkoudheid gebruik ik tegenwoordig Kaloba junior voor Xeentje. Drie keer per dag 1,5 ml (ze vindt het nog lekker ook) en ze heeft geen last meer van de verkoudheid. (Voor mezelf gebruik ik de 'grote mensen' Kaloba, geweldig spul O+ )

Ik ben verder niet bijgelezen, sorry, hektisch hier. Maar ik zag wel Senna door de harde wind lopen O+ En een foto van Ko ;( Hier duurde de hand-mond-voet ziekte een dag of vier. Ik had zelf 1 blaasje in mijn mond en dacht dat ik zenuwbehandeling nodig had bij de tandarts, zo'n pijn deed het. :* voor Ko en z'n mama.
Ah, wij hebben al diverse soorten doekjes geprobeerd (qua luiers merken wij overigens wel verschil tussen dagelijks gebruik van wasbaar t.o.v. wegwerp, als hij er weer last van heeft doen we hem dus zo min mogelijk wegwerp aan) en we hebben ook een aantal zalfjes geprobeerd. De spray die Innepin ons heeft aangeraden werkt wel erg goed en we hebben ook zalf van de dokter, die gebruiken we voor hij gaat slapen en als hij wakker wordt. Het helpt allemaal uiteindelijk wel, maar niet voor we eerst weer een paar dagen narigheid erop hebben zitten. En heuj, dat spul voor verkoudheid dat kende ik nog niet, ik zet het op mijn lijstje. Dank je wel! :* Hoe is het nu met Xeentje?

Hum, Poppejans, jullie hebben dus ook goede ervaring met pampers sensitive? Volgens mij hebben we die wel eens gehad ja, maar ik weet het niet zeker meer. Goede tip, morgen even naar de action! Ook dank je wel! :* Die spray die jij zegt is inderdaad ook wat Innepin toen zei, ik ben echt dankbaar voor dat spul! :)

Ca.ra, pfff, dan sta je ook even te kijken inderdaad :{ Wel fijn dat het uiteindelijk nog goed is gekomen, is in elk geval een prettigere manier om het allemaal af te sluiten. Ennuhm, als Stef echt slecht in zijn vel zit ga ik júist vaak even de deur uit, dat helpt enorm :)

Innepin, doet ze dat nog, bijten? Dat is de enige keer dat ik Stef ooit écht gestraft heb, op de ergst denkbare manier.. Ik heb hem de rug toegekeerd en dat kwam behoorlijk hard aan :o :@
3!
pi_92437480
Pampers sensitive doekjes zijn hier ook een succes, de gewone doekjes van pampers trouwens ook! Die van zwitsal vind ik zelf ook minder prettig.
Verder ben ik meer van de sudo dan van de bepanthen, elk huidje is anders en reageert dus ook anders. Het is hier ook wel een kwestie van proberen en zoeken geweest.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92437893
@Trix, nee, dat was echt een fase volgens mij. Ze heeft het nog best een tijdje volgehouden (een paar weken), en toen was mijn geduld echt op. Ik blééf maar nee zeggen en uitleggen dat het pijn deed en dat ze dat niet moest doen. En dan lachte ze en beet ze nog een keer :') Ik geloof dat ik haar toen best wel eens binnensmonds monstertje of sadist heb genoemd, mijn hemel, die grijns en de lol die ze er in had :') Maar ik heb haar 2x (bedenk ik me nu, ik zeg steeds 1x maar dat is niet zo :') ) gestraft, en eigenlijk was het daarna wel over. Kan zijn dat ze de fase gewoon voorbij was, kan zijn dat de tactiek werkte, I don't know.

Ik vond het overigens wel vreselijk om haar te straffen. Ze vindt normaal gesproken de trap mateloos interessant (want potentieel klimobject) maar dit vond ze echt verschrikkelijk, en ik moest er ook bijna van huilen :') vandaar dat het ook maar een paar seconden duurde. Ik ben blij dat het niet meer nodig is geweest daarna!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 6 februari 2011 @ 23:16:17 #229
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92438522
Oei oei hij werd net huilend wakker. De truc met de spreekfunctie van de babyfoon werkte niet, dus ik heb hem een kus gebracht en zijn muziekje aangezet. Voorlopig is het stil. Nu alle vingers en tenen gekruist dat dat ook zo blijft als het muziekje is afgelopen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:28:41 #230
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92439144
Wat betreft het hele straffen versus troosten gesprek (want een discussie kun je het niet noemen, yay ons! Respect!) denk ik dat ik beide manieren zou toepassen, afhankelijk van het temperament van het kind en de situatie.
Thomas gaat vaak boos zitten (of liggen) huilen als hij iets niet mag, dat laten we gewoon uitrazen. Maar toen hij bijvoorbeeld geschrokken was omdat hij met zijn hand klem zat onder de deksel van de vuilnisbak (eigen schuld, hij weet dat hij er niet aan mag komen en hij leunde met zijn andere hand op de klep waardoor hij zichzelf klem hield) werd hij gewoon getroost hoor. Ik praat er dan wel bij en leg nog een keer uit dat het niet mag, nouja wat jullie ook al zeiden.
Of vanavond, toen hij kennelijk ergens door van streek was. Geen idee wat er nou aan der hand was, maat hij was in ieder geval duidelijk geen drama aan het maken om maar aandacht te krijgen. Dan troosten wij fijn, of doen in ieder geval een poging tot.
pi_92446736
Interessant de discussie. Hier gaat Rienk als een ware dramaqueen op de grond liggen als we boos worden op hem. Of eindeloos doorgaan terwijl we zijn hand steeds van de laptop afhouden. Vermoeiend }:| Maar we leggen zoveel mogelijk uit wáárom iets niet mag en dan hopen dat hij ooit eens begrijpen gaat wat we bedoelen ;)

Hij werd net voor de 3e dag wakker met 39.9, dus ik begin nu te twijfelen aan onze thermometer boven. We hebben ook een beneden, maar ik moest zo nodig plassen dat ik het een andere keer wel vergelijk. Hij was wel weer een verschrikkelijke kachel, dus heb een zetpil gegeven, ben als een malle gaan plassen en weer in bed. En natuurlijk begint hij dan te keten :') 10 minuten aan gehoord en toen maar besloten om er uit te gaan, dikke sokken, badjas, bril op en naar zn kamer.. Stilte.. }:| Dus weer terug naar bed. En ja hoor, nog geen 3 seconden in de houding of Rienk weer wakker :{w
Dus nu zijn we beneden en inmiddels een half uur verder en is hij weer rijp voor zn bedje.

Gos Inca, wéér luieruitslag, wat een ellende toch -O-

Ko! Mijn hemel, als ik dat zo lees heb je heel veel beterschap nodig! :o Oeke, hoe is de nacht gegaan? :*

De filmpjes kijk ik morgen, maar wandelen is hier nog geen succes, als Rienk iets niet mag (van de stoep af, bij een ander de tuin in lopen) gaat hij zitten/liggen en weigert vervolgens op te staan :') Magoe, hij is net een jaar. Komt vanzelf :Y

We duiken er weer in, tot straks :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92447047
Mogge Vlindur :O c_/ Kusje voor zielige rienk!

Oeke, hoe is het nu met Ko, hoe ging de nacht verder?

Isabeau is 3 dagen koortsvrij geweest. Maar gisteren was de koorts gewoon weer terug! We zijn nu al meer dan een week aan het klooien en ik dacht écht dat ze zaterdag helemaal de oude was. Net om 6 uur was ze wakker en wilde niet meer slapen, maar na een uurtje huilen, jammeren en niets goed vinden ligt ze nu weer te slapen. Geen koorts, maar ook nog niet de oude. Ik twijfel een beetje, misschien maar vragen of mijn schoonmoeder morgen op wil passen, want ik reken er gewoon al bijna op dat kdv anders halverwege de dag weer belt...
pi_92447051
Zo en nu ga ik eens lezen waar de discussie over ging. Discussies hier zijn altijd zo leerzaam! O+ (nou ja, meestal dan ;) )
pi_92447428
Zo, ik ben weer bijgelezen.

Las over wandelen met je kind. Ik vind dat heerlijk met Isabeau. En zij vindt het ook geweldig. Ze staat soms om 6 uur 's ochtends al op het raam te bonzen: "Buiten! Buiten! Kwakkwak!" (vertaling: Ik wil naar buiten om bij de eendjes te kijken). En Claudia, isabeau geeft juist na een eindje wandelen heel duidelijk aan dat ze even in de buggy wil zitten. Gewoon even uitrusten.

Misschien bedoelde je deze foto?

Of toch die van Willow en grote broer? Of gewoon allebei? :P

Over de discussie; ik zou denk ik ook troosten en toch consequent blijven. B. niet afvallen. Alleen is het hier tot nu toe niet voorgekomen. Als wij zeggen dat iets niet mag rent ze namelijk niet naar de andere ouder, maar werpt ze zich op de grond en gaat daar liggen mokken/gillen/stampen. Is ook zo weer over. Ik laat haar meestal maar even razen.
pi_92447866
De sorbomonologen :)

Ze ligt nu al anderhalf uur in bed, slaapt wel, maar steeds tussendoor heel eventjes zielig huilen. Pff hoe lang duurt het nog voor ik mijn vrolijke, blije meisje terugheb? Ik vind het maar sneu.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 08:57:39 #236
5428 crew  miss_sly
pi_92448201
Ik zou er graag een gesprek van maken, maar Senna is al weer een paar dagen behoorlijk bewerkelijk wat betreft aandacht vragen, dus ik heb me voorgenomen om haar dat vandaag volledig te geven. Kijken of dat weer helpt om weer een beetje lekker zelf te spelen :)
pi_92448239
wat heb jij stomme prioriteiten!

;)

Succes, ik hoop dat je aanpak helpt.
pi_92449291
Om 09:00 hoorde ik hem heel zielig huilen, toen ik ging kijken was hij wakker, maar lag nog in slaaphouding. Bij mij nog even uitgehuild en toen was het klaar. Hij heeft boven lekker omgestruind (en de wcrol leeg getrokken en zn knien in de wc gegooid }:| ) En nu is hij hier lekker aan het speelgoed, maar de zetpil is sowieso nog niet uit gewerkt dus ik ben benieuwd hoe hij er rond 12:00 aan toen is.

Sorbo, wat naar dat Isabeau drzelf ook nog niet heeft gevonden -O- Beterschap voor dr :*

Miss met dr rare prioriteiten :o Geef je Senna een knuffel van me? O+
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 09:51:12 #239
5428 crew  miss_sly
pi_92449407
Mijn meisje ligt in bed, onder luid protest, hoewel ze al even in haar ogen aan het wrijven was en telkens heeeeel erg moest gapen. Toch maar laten liggen en nu is het stil. Hoop dat ze even slaapt.

Ik zal de knuffel doorgeven, Vlindur O+

Sorbootje, wat naar dat Isabeau nog steeds niet helemaal zichzelf is. Dat nare ziekzijn ook.

Rienk ook niet fit, het is weer een ware ziekenboeg hier. Het is gewoon echt tijd voor lente, mooi weer, langere dagen, betere temperaturen. Hoop zo dat het snel komt.

oeke, hoe is de nacht verder gegaan? En ben je al bij de huisarts geweest?
pi_92451206
Ze werd kort voor 11 uur wakker (!), had 38,4 en lag net hier op de computerkamer op een matras op de grond slapen slapen te roepen. Ik heb er maar een dekentje overheen gelegd en ze ligt nu onder dat dekentje te kletsen tegen de knuffelaap <3
pi_92451441
  maandag 7 februari 2011 @ 11:08:41 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92451451
Oeke, hoe is het nu met Ko? Wat een narigheid toch.

Ik weet ook even niet meer wat te doen. Morris is al wekenlang rond een uur of 2 wakker. Dan heeft hij echt gierende honger. Als ik 'm gewoon wat water geef, valt ie na lang protesteren wel weer in slaap, maar wordt ie om 5 uur weer wakker met gierende honger.
Het lijkt wel alsof ie gewoon weer een nachtvoeding wil? Da's toch niet normaal? Maar ik wil 'm er ook niet mee verwennen, want dan is het wel heel aantrekkelijk om gewoon lekker wakker te worden voor wat melk ofzo. Nu moet ik zeggen dat ie volgens mij ook wel weer een groeispurt heeft gemaakt. Ik heb zaterdag een aantal broeken maar 98 moeten kopen. Shirtje maat 104. Hij kan de kleding van zijn zus aan (bij wijze van spreken dan he, want die heeft heul veul roooooze)

Het klinkt naar, maar ik hoop dat dit patroon na/met zijn operatie een beetje doorbroken kan worden, want ik wordt er ook best moe van namelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92451520
Pff vermoeiend Memmel! En wat is ie al groot!
  maandag 7 februari 2011 @ 11:16:05 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92451676
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Memmel het volgende:

Ik weet ook even niet meer wat te doen. Morris is al wekenlang rond een uur of 2 wakker. Dan heeft hij echt gierende honger. Als ik 'm gewoon wat water geef, valt ie na lang protesteren wel weer in slaap, maar wordt ie om 5 uur weer wakker met gierende honger.
Het lijkt wel alsof ie gewoon weer een nachtvoeding wil? Da's toch niet normaal? Maar ik wil 'm er ook niet mee verwennen, want dan is het wel heel aantrekkelijk om gewoon lekker wakker te worden voor wat melk ofzo. Nu moet ik zeggen dat ie volgens mij ook wel weer een groeispurt heeft gemaakt. Ik heb zaterdag een aantal broeken maar 98 moeten kopen. Shirtje maat 104. Hij kan de kleding van zijn zus aan (bij wijze van spreken dan he, want die heeft heul veul roooooze)

Het klinkt naar, maar ik hoop dat dit patroon na/met zijn operatie een beetje doorbroken kan worden, want ik wordt er ook best moe van namelijk.
ik zou zeggen, gewoon geven. Heb ik ook gedaan bij mijn middelste. Die had echt een hongerklap dan. en hij eet nog als een bootwerker. die draait zijn hand niet om voor 8 boterhammen. En ik kreeg echt bergen commentaar van het buro maar ben echt blij dat ik het wél gedaan heb. hij kraakt nog net niet, zo groeit ie altijd. bijna zijn twee jaar oudere broer ingehaald :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:24:15 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92451947
Buuv, dat zijn geruststellende woorden. Nja, morris heeft na 20 maanden zijn zus ook ingehaald.
Combineer dat met toch even een wat lastigere fase met eten (want mijn zus eet niet, dus ik ook niet). Et voilà.
Wat gaf jij dan 's nachts buuv? Ik blijf hem geen pyjamapapjes geven. Dan knapt ie straks ook nog uit zijn maatje 98.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92451967
Hoe is het nu met Kobus Oeke? Wat sneu weer gisteravond maar zo lief dat hij bij zijn papa in de doek in slaap viel met jouw shirt O+

Arme Isabeau :* Wat rot dan dat je niet weet wat er aan scheelt he. Hopelijk knapt ze snel helemaal op!

Memmel, ik heb wel eens vaker gelezen over wat jij en Buuf beschrijven: dat ze plotseling 's nachts enorme honger hebben omdat ze een groeispurt doormaken. Lastig hoor, ik snap ook wel dat je niet wilt dat hij zich een nachtvoeding aanwent, maar hij heeft het denk ik gewoon even nodig nu.

Troosten als Niels gestraft is, is hier nog niet aan de orde. Niels wordt nooit boos of verdrietig als ik we hem straffen. Maar ik zou het op dezelfde manier aanpakken als Miss_Sly, wel troosten maar ondertussen vertellen dat het toch echt niet mag, en absoluut de andere ouder niet afvallen.

Gisteren waren we bij een vriendje van Niels wat twee weken ouder is. Die twee ventjes hadden het zo leuk samen O+ Zo gingen ze aan tafel samen herrie maken door hun bekers op tafel te slaan :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92452160
Dit was het vervolg:

:')

Ze is wel vrolijker dan vanmorgen, ondanks de verhoging.
pi_92452974
_O- Die laatste foto!
pi_92453159
Ja grappig he? En Herman (de kat) vindt het allemaal prima. Isabeau zag net deze foto en zei: Beaug, poesje maaauw!
pi_92453185
Haha en nu Beaug poesje slapen!
pi_92453400
Zeg, haal jij eens rap die filmcamera tevoorschijn!
pi_92453989
Moet hem eerst leegtrekken
pi_92454376
Wat schattig dat ze gewoon midden in de computerkamer ging liggen slapen Sorbo <3 en die kat erbij! Onze katten lopen nog steeds hard weg voor Niels :D

Poppejans, ik ben juist heel erg benieuwd naar filmpjes van Wolf. Ik heb hem nog helemaal neit los zien lopen! Dus kom maar op!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92454513
Ik heb het geprobeerd Claudia, maar nu houdt ze haar kaken stijf op elkaar. Figures!

Maar ik heb wel een ander grappig filmpje van vanmorgen. Even uploaden.
pi_92454565
Ja poppejans, ik wil dat ook graag zien!
  maandag 7 februari 2011 @ 12:42:03 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92454726
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Memmel het volgende:

Mems, Oscar krijgt al wekenlang een fles (halfvolle) melk 's nachts (ene keer om 1 uur, andere keer om 3 uur, gisteren was het 00.30). Fles erin en slapen maar! :Y
Vast niet goed en pedagogisch verantwoord, maar hij heeft echt honger en op deze manier slaapt hij binnen 10 minuten weer, ook wat waard. :Y Hij stopt er vast wel mee voor hij 16 is! :Y
We gaan over een paar weken wel weer eens kijken of het zonder kan.
Oh, en hij krijgt dus ook nog een fles mee als hij om 7 uur naar bed gaat he. ;) Dat gingen we tijdje terug ook afbouwen, ging even goed, maar ineens weer niet, dan niet. Ook goed. :)
Hij is verre van dik, dus ik maak me er niet echt druk om.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 07-02-2011 13:11:02 ]
pi_92454800

Wisten jullie dat? Dat er zwart-wit gevlekte paarden zijn die Baaaaaaaaa zeggen?
pi_92455169
Isabeau O+
Wat een verschil met mijn Rietjesfan Rienk zeg :o Daar komt nog geen zinnig woord uit, maar vind rietjes heel tof. Meneer zat zonet weer in de kast om het pak rietjes er uit te vissen. Ik heb het gefilmd. Komt er aan :Y

Nog 18 minuten :') We gaan eerst maar even eten :9

En als Rienk snachts honger heeft geven we hem ook gewoon een fles hoor. Hij gaat echt niet slapen voor er iets vullends in zijn buikje zit. Maar ik maak soms de fles wel minder sterk. Vooral als het over een paar kleine uurtjes opsta tijd is. Dan maak ik bijvoorbeeld 180/4 :Y Werkt ook goed.
pi_92455349
Isabeau kan gewoon echt praten :o Dat stemmetje O+
Echt ontzettend knap zeg

Hier dan toch een filmpje van mijn dreumes, hij loopt! (let niet op dat tv geluid)
Krijg hem alleen niet zo gauw gedraaid
pi_92455518
Agossie O+ Die wiebelige beentjes O+
Wat gaaf Poppejans! :Y
pi_92455587
Nou inderdaad zeg, die beentjes! Wat schattig!
pi_92455633
Poppejans: In Windows Movie Maker (zit standaard in Windows) kun je een 'effect' kiezen waarmee je het beeld kunt draaien! Ik wou trouwens ook nog zeggen dat ik juist héél graag een filmpje van Wolf zou zien! Ik baal altijd alleen van die Photobucketfilmpjes, want die doen het hier vaak niet. :'( Oh, hij doet het! Hahaha, wat loopt Wolf ontzettend schattig! O+

Wat kan Isabeau toch ontzettend goed praten! Wat articuleren betreft is ze véél verder dan Ivan. Die denkt dat hij aan een deel van de klanken vaak ook wel genoeg heeft. "Woef woef" is bijvoorbeeld meer "oe oe". Ik zal straks ook eens een filmpje uploaden van onze scharrelaar. Favoriet is al een paar dagen de Hemadoos waar zijn laarsjes in zaten.

Oh, en ik vind het zo lief zoals je over het buikje van Isabeau wrijft, Sorbo! Het is een klein gebaar maar zo liefdevol. Ik doe het zelf ook altijd bij Ivan.
pi_92455797

Normaal is het hek naar de keuken dicht, maar als hij openstaat is Rienk bij de rietjes :Y
pi_92455990
Rienk en de rietjes, dat klinkt als een muziekformatie! :D Wat een schattig en herkenbaar filmpje! Ivan was gister op eenzelfde manier bezig met de sluitinkjes van de boterhamzakjes. En wat een mooi shirtje heeft Rienk aan. Die kleur (petrol?) is mooi! Waar heb je het shirtje vandaan? O-)
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 13:19:14 #265
5428 crew  miss_sly
pi_92456032
Leuk die filmpjes O+ Ik heb ze samen met Senna gekeken.

Met Isabeau (Ieboo volgens Senna) ging ze mee doen, en ze was het met jou eens toen je het paard corrigeerde naar de koe (Ja!)

Bij Wolf begon ze aan har eigen oor te krabben...ze is zoo meevoelend :')

En bij Rienk heeft ze ademloos zitten kijken O+

Claudia, heb je het filmpje van wandelende senna nou al gezien?
  maandag 7 februari 2011 @ 13:20:17 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92456070
Oh wat leuk zeg, al die filmpjes!
Poppejans, zie hem nou gaan! Stoere vent! :Y

Ik heb geen filmpje, maar hij is toch wel erg leuk om te laten zien.
Oscar was feeling very blue yesterday...

:+ O+
  maandag 7 februari 2011 @ 13:20:53 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92456089
Haha Oscar, lekker jongen :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_92456093
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Rienk en de rietjes, dat klinkt als een muziekformatie! :D Wat een schattig en herkenbaar filmpje! Ivan was gister op eenzelfde manier bezig met de sluitinkjes van de boterhamzakjes. En wat een mooi shirtje heeft Rienk aan. Die kleur (petrol?) is mooi! Waar heb je het shirtje vandaan? O-)
Hij kan zo echt tijden spelen met de rietjes :Y Wat leuk dat Ivan het ook doet, ik zie hem al helemaal pielen met die sluitinkjes O+

Het shirtje is inderdaad petrol. Rienk krijgt heel veel kleren van Thijs en deze zat er ook bij, ben er heel blij mee! Hij is van de Hema, maar denk niet dat hij er nu nog is :N
pi_92456168
Senna O+ Ik heb zo'n zin in zaterdag! *O*

Whahaha Oscar, heeft het gesmaakt jongen? :9
pi_92456385
Ow Isabeau wat kan jij al goed praten.
En Wolf lekker lopen.
En Rienk met zijn rietjes, alles wat geen speelgoed is blijft toch het leukste vermaak.
En Oscar met de verf, je moet alles eens geprobeert hebben.

Leuk hoor! Ook erg leuk om te zien dat alle kindjes toch heel verschillend ontwikkelen en uiteindelijk aan het eind van de rit allemaal zo een beetje toch dezelfde vaardigheden hebben :)
pi_92456463
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:

Claudia, heb je het filmpje van wandelende senna nou al gezien?
Jaa, kan ik nu ook zien! Vaak kom ik niet voorbij het stadium van het bufferen. Wat een schattig filmpje! Geweldig, dat rennen en het stoepje op willen. Wat is zo'n stoepje eigenlijk gigantisch voor een klein meisje, he? En ze ziet er hip uit. 8-)

Oscar, baardmans! (8>

Leuk trouwens dat je hier nu ook meepost, MamaPurk!
pi_92456796
Het filmpje van Senna hebben Rienk en ik ook samen gezien, wat een grote meid is dat al zeg! En dat papa moet helpen bij het stoepje O+ en het rennen O+

Claudia, ik wacht eigenlijk nu wel op een filmpje van Ivan hoor! :Y O+
pi_92457093
Ja Claudia, ik las af en toe al een beetje mee en vind het heel leerzaam hier. Uit alle maniertje kun je weer je eigen maniertjes halen en als een manier van aanpak niet werkt, staan hier weer nuttige tips enzo van andere manieren van aanpak, bijv gister over dat grenzen stellen en troosten enzo :)
pi_92457100
Oh wat is Rienk heerlijk aan het rommelen met die rietjes! Dat vind ik echt het allerleukst, als die kleintjes zo lekker aan het spelen zijn met iets 'onbenulligs'.

En Oscar! Haha wil hij smurf worden?! Geweldig!

Senna, het is dan altijd nog IebooG! ;)
  maandag 7 februari 2011 @ 13:48:33 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92457291
Sasha gaf nog even commentaar: Het is op mama!

:') :D
pi_92457880
Wolfje jaaaaaaa! Wat goed! *O* Hij zwalkt een beetje :D O+ . Ik vind het zo leuk juist om ook bewegend beeld van de kindjes te zien. Het geeft soms een heel ander beeld vind ik.

Vlindur, wat is Rienk ook een snoepje. En zo grappig om te zien hoe hij echt nu op zijn voetjes leeft. Hij gaat echt niet meer zomaar zitten. Alles staand, op haden en voetjes, op de hurken... Lief! O+

Die foto's van Isabeau met die kat :o _O- . (Onze kat kan S nu wel waarderen, als ze slaapt :P , maar peert hem zodra R in zijn buurt komt.

En oscar :o . Proost! :Y)
pi_92457939
Ik heb er ook nog één (lange) van mijn frustiedreumes.

pi_92458132
Wat been geweldige filmpjes allemaal!! :D
Wolf die loopt, super O+
Isabeau, Rienk en R ook superschattige filmpjes O+

Even leuk om te spieken zo tussen het werken door :D
Door (geen leuke) omstandigheden werk ik deze week vanuit huis, maar ben eigenlijk altijd op pad, ga nu ook weer op huisbezoek.
Dyon is op het kdv en aangezien hij de afgelopen dagen wel heel aanhankelijk is heeft hij geen koorts meer gehad.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 14:11:07 #279
5428 crew  miss_sly
pi_92458202
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Om te illustreren hoe weinig haast je moeten hebben, Claudia: meteen na deze post ben ik met Senna naar de Vomar gegaan en ik ben nu terug. En het was niet druk en ik heb niet veel boodschappen :+
pi_92458544
Leuke filmpjes! Isabeau heeft zo'n lief stemmetje....wel sneu zeg dat ze nu nog steeds niet lekker is. Het is een heftige griepje wat rondgaat geloof ik. Ik hoop dat hij ons adres overslaat.

Rienk, wat een atletisch mannetje lijkt me dat, hij is best wel tenger of niet?
En qua praten, volgens mij zegt hij net zoveel als Lars. Je kunt het gewoonweg ook niet vergelijken met Senna of Isabeau bijv. Ze doen het ook prima die jongens van ons.

Wolf, wat een tempo heb je er al op staan jongen! Je gaat al hard!
Leuk he, die wiebelige pasjes.

Oeke, ik ben heel benieuwd hoe het met Ko en jou gaat. Wat zei de huisarts?

Vanmorgen waren we even langs de dierenarts (zonder dier) even een wormkuur halen voor kattekat, Meike en Lars waren er mooi aan het heen en weer rennen, toen ineens: boem....Lars viel....tand door de lip....allemaal bloed....allemaal tranen...oioi
Die mevrouw achter de balie helemaal in rep en roer, ze vond het zo zielig. Met een doekje was het zo over, en toen Lars mijn autosleutels mocht vasthouden was hij weer stil, maar die mevrouw vond het zo erg.....toen kregen Meike en Lars allebei een klein knuffeltje omdat ze het zo sneu vond...Lars heeft nu wel een dikke lip.
pi_92458710
Ik was vergeten te reageren op het filmpje van Isabeau. Echt heel erg knap Sorbo en zo leuk om over een jaartje ofzo weer terug te zien. O+ Dat einde is heel grappig :D . Dat paard ziet eruit als een koe, zegt baaaaa als een ... en klinkt als een schaap. _O-
pi_92458748
Ach Lars. Wat rot Karin. Altijd naar als ze vallen. :*

En ik ben ook heel benieuwd naar Oeke en Kobus.
pi_92458833
Valt het jullie trouwens nooit op dat ik eigenlijk drie kinderen heb? O-) . Één van 6, één van 2 en één van 1. Alleen de oudste, die hier dus soms bijna inwoont, vertrekt over een maand voor goed naar Turkije. :{
pi_92458840
En ik vergeet op jouw filmpje te reageren Groofs....ik heb hem nl wel gezien!
Die kleine billenschuiver van je. Mooi ventje! En die blokken zijn handig zeg!!!

Huh 3 kinderen? ik zag er wel eentje extra op het filmpje, maar ik dacht dat dat een vriendinnetje (of vriendje, heb het niet goed gezien) van S was. Maar ze zijn alle 3 van jou dan?
pi_92458898
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die kleine billenschuiver van je. Mooi ventje! En die blokken zijn handig zeg!!!
Ja, die zijn magnetisch. Die heb ik ooit gekocht toen het er hier over ging. Ik denk dat Twinkly ze had. R vindt ze nu erg interessant en verder worden ze overal en nergens voor gebruikt, dus superdingen inderdaad!
pi_92458950
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Huh 3 kinderen? ik zag er wel eentje extra op het filmpje, maar ik dacht dat dat een vriendinnetje (of vriendje, heb het nog goed gezien) van S was. Maar ze zijn alle 3 van jou dan?
Haha, nee hoor, een overbuurmeisje. Maar ze is hier echt zo vaak dat ze bijna inwoont en dat ik echt bang ben dat de kinderen haar vreselijk gaan missen straks.
pi_92459267
Kinderen zijn wel heel flexibel hoor, zo dachten ze op het kdv bij Meike ook dat ze in een gat zou vallen toen haar vriendinnetje waar ze altijd mee speelde 4 werd en naar school ging.
Maar de keer erop had Meike gewoon een nieuw vriendinnetje en daar speelt ze nu nog elke keer mee.
Maar dat zal wel een moeilijk afscheid worden dan.
Wij zijn pas verhuisd, en er kwamen regelmatig 2 meiden bij ons over de vloer uit een straat verderop. Eentje van 6 en eentje van 10.
Die zien we nu ook niet meer. lars zoekt wel heel vaak de foto op in zijn fotoboekje, en dan maar wijzen en lachen....
pi_92459684
Wat klinkt het ontzettend gezellig bij jou, Groofsken! Ik schrik een beetje van de stem van S., want dat is net mijn stem van vroeger! :o Of kan het ook de stem van een vriendinnetje geweest zijn? En zie je kontschuivertjes dan! :D

Het wil hier even niet lukken met YouTube en de filmpjes. Ik zet ze wel op Facebook.
pi_92460451
Oh, wat een hoop feel good filmpjes hier!
R. die zo lekker hupst op zijn billetjes, Rienk die heerlijk kan spelen met zijn rietjes, Wolf die een applausje van Ko kreeg voor zijn stapjes, Isabeau die zo goed weet wat alles is en ook hier verbeterd werd door Ko wat betreft de koe. :P
En Oscar met zijn blauwe mond! O+

Vannacht was weer heftig, maar omdat we voorbereid waren ging het al een stuk beter.
Op een bepaald moment was Ko zo moe, maar huilde zo, dat ik hem in de houdgreep heb genomen, zijn speen zachtjes in zijn mond duwde en onderwijl al zijn ledematen opnoemde, vertelde dat we zoveel van hem hielden, en van zijn neusje, oortjes, oogjes, haartjes beentjes, teentjes etc.
Toen viel hij in slaap. Mijn hand lag onder zijn hoofd en na 2 uur trok ik dat weg, en wakker weer. Daarna heeft hij non stop aan de borst gedronken en geslapen. Van 3 tot 9. Mijn slaaprust was wat minder. ;(

De dokter vond zijn oor toch wel nog ontstoken, terwijl de andere arts donderdag zei dat de oorontsteking over was. De ontsteking had zich blijkbaar in de mond en op de wangen voortgezet. Dus nu hebben we antibiotica.

Wat kun je je rot voelen zeg. Vannacht belde ik om 1 uur toch maar de Hap, en dat meisje vroeg doodleuk waarom ik zo lang had gewacht met bellen, nadat ik alles uitlegde zei ze dat we alles deden wat kon en dat hij gewoon moest uitzieken.
En waarom mij eerst een rotgevoel geven? ;(

Kussen voor alle zieke kindjes hier! :*
En voor de dikke lip van Lars. :*

Ik zal zo eens proberen een voetbalfilmpje van gister te uploaden. Dan begrijpen jullie meteen waarom ik dacht dat het weer beter ging.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 15:17:21 #290
5428 crew  miss_sly
pi_92460706
oeke, daar ben je. Wat een zware nacht -O- arme Ko en arme papa en mama van Ko :*
Goed dat je naar de dokter bent geweest dus. Klinkt heel naar een oorontsteking die zich heeft voortgezet in de mond :{ Ik hoop dat de nieuwe AB hem snel weer helemaal overal bovenop helpt!
Stom meisje van de hap trouwens.

Auw, arme Lars, kusje erop :*

wat doet hij dat goed, groofs, je kleine man, dat billenschuiven :D O+ heerlijk filmpje, vooral ook dat spel van de meiden op de achtergrond O+
pi_92460870
Ah Oeke, daar ben je, gelukkig heb je nu een kuur voor Ko, het werkt vaak snel dus hopelijk gaat het snel weer beter met je kleine vent!
Die HAP spoort niet.

O en was ik ook Oscar nog vergeten! hoe kon ik die nou vergeten!
Met zijn mooie blauw geverfde toet!!!
Hij ziet er mooi uit zo, was een leuk karwei om te poetsen waarschijnlijk
pi_92461488
Bedankt voor die ''draai'' tip wb filmpjes Claudia!

Oscar :o :D _O- kleine smurf!

aah rietjes Rienk wat lief!

en lopende Senna ben ik nog helemaal vergeten, maar had ik gister wel bekeken! Wat een leuk vestje heeft ze aan

ach wat een schrik Lars, getsie! Vooral bij bloed zou ik zelf enorm schrikken. Fijn dat het snel weer over was. En hopelijk zijn wormen ook snel weer over, begreep dat de kat daar al een poos last van heeft?! Hier nog nooit gehad gelukkig bij zowel de hond als kat niet. (en dat terwijl ik nooit meer ontworm eigenlijk :@ )

en R. (in H&M outfit!) zo heerlijk aan het spelen in zn eentje.Die giebelende lach van S. is zo grappig altijd!
Wat leuk dat dat magneetblokken zijn zeg, waar heb je die gekocht? en waren ze een beetje betaalbaar

quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef oeke het volgende:
Wolf die een applausje van Ko kreeg voor zijn stapjes
O+ O+ O+
Toch maar goed dat je vertrouwde op je gevoel en gewoon weer naar de arts bent gegaan Oeke, hopelijk slaat de AB snel aan. Arme Ko :*
en het ziekjes en zo moe zijn dat een houdgreep dicht tegen je aan werkt, herken ik erg.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:40:31 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92461639
Oeke, wat vervelend. Ik dacht ook aan een oorontsteking, omdat ik het niet willen slapen zo herken van Morris toen hij dat zo vaak had. Maarja, aangezien dat al gecontroleerd was. Wat zielig.

Ik heb Morris overigens ook regelmatig 's nachts in zijn buggy gehad, zodat hij rechtop kon slapen (en wij ook).
pi_92461874
Wat naar allemaal oeke. Ik hoop dat de antibiotica zo snel aanslaan dat het vannacht alweer veel beter gaat. Je kunt zelf de nachtrust ook wel gebruiken. :*

Over applausjes gesproken: ik heb Ivan geleerd op commando te applaudiseren. :7
  maandag 7 februari 2011 @ 15:52:23 #295
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92462175
Ik kan Morris op het commando 'af' laten liggen...beat that! :7 :P
  maandag 7 februari 2011 @ 15:54:20 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92462259
*proest*
Stelletje dwazen! :D
  maandag 7 februari 2011 @ 15:56:07 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_92462342
Oscar O+ :D geweldig die verffoto's eens keertje kijken of Roy dat al "snapt"

Super leuke filmpjes !!!

Kobus een oorontsteking dat de antibiotica maar snel zijn werk mag doen, en dat jullie allemaal weer lekker mogen slapen :*

Lars met tand door zijn lip :* en wat voor knuffeltje hebben jij en je grote zus gekregen?

Hoe is het nu met Isebeau? Lieve foto's trouwens O+

Handjes klappen, ik heb er al bijna eelt door gekregen, maar denk maar niet dat Roy in moment zelf ook geklapt heeft, hij vind het veel te interesant wat wij doen 8)7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92462356
En daar wil ik weleens een filmpje van zien Memmel! haha wat een grap!
pi_92462379
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Memmel het volgende:
Ik kan Morris op het commando 'af' laten liggen...beat that! :7 :P
:D!
pi_92462431
Ja, applausjes geven wij dus heel vaak, als de puzzel lukt, als het eten lekker was etc.
En vanochtend zei P. Applaus voor mama, omdat ze Ko zo goed geholpen heeft met slapen!
En ik kreeg me toch een applaus van mijn 2 mannen. O+
En ook nog een paar hoeraatjes van Ko. O+

Memmel! O+
  maandag 7 februari 2011 @ 16:00:12 #301
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92462534
Ik wilde het eerst niet posten, omdat ik dacht....nouja, je kind op commando afleggen is toch wel wat vreemd. En ik lijk al zo'n rare. Ik ga eens even kijken of dat lukt vanaf kantoor (want natúúrlijk is daar beeldmateriaal van)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')