Oh, wat een hoop feel good filmpjes hier!
R. die zo lekker hupst op zijn billetjes, Rienk die heerlijk kan spelen met zijn rietjes, Wolf die een applausje van Ko kreeg voor zijn stapjes, Isabeau die zo goed weet wat alles is en ook hier verbeterd werd door Ko wat betreft de koe.

En Oscar met zijn blauwe mond!

Vannacht was weer heftig, maar omdat we voorbereid waren ging het al een stuk beter.
Op een bepaald moment was Ko zo moe, maar huilde zo, dat ik hem in de houdgreep heb genomen, zijn speen zachtjes in zijn mond duwde en onderwijl al zijn ledematen opnoemde, vertelde dat we zoveel van hem hielden, en van zijn neusje, oortjes, oogjes, haartjes beentjes, teentjes etc.
Toen viel hij in slaap. Mijn hand lag onder zijn hoofd en na 2 uur trok ik dat weg, en wakker weer. Daarna heeft hij non stop aan de borst gedronken en geslapen. Van 3 tot 9. Mijn slaaprust was wat minder.
De dokter vond zijn oor toch wel nog ontstoken, terwijl de andere arts donderdag zei dat de oorontsteking over was. De ontsteking had zich blijkbaar in de mond en op de wangen voortgezet. Dus nu hebben we antibiotica.
Wat kun je je rot voelen zeg. Vannacht belde ik om 1 uur toch maar de Hap, en dat meisje vroeg doodleuk waarom ik zo lang had gewacht met bellen, nadat ik alles uitlegde zei ze dat we alles deden wat kon en dat hij gewoon moest uitzieken.
En waarom mij eerst een rotgevoel geven?
Kussen voor alle zieke kindjes hier!

En voor de dikke lip van Lars.

Ik zal zo eens proberen een voetbalfilmpje van gister te uploaden. Dan begrijpen jullie meteen waarom ik dacht dat het weer beter ging.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir