Mems, Oscar krijgt al wekenlang een fles (halfvolle) melk 's nachts (ene keer om 1 uur, andere keer om 3 uur, gisteren was het 00.30). Fles erin en slapen maar!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:08 schreef Memmel het volgende:
Oeke, hoe is het nu met Ko? Wat een narigheid toch.
Ik weet ook even niet meer wat te doen. Morris is al wekenlang rond een uur of 2 wakker. Dan heeft hij echt gierende honger. Als ik 'm gewoon wat water geef, valt ie na lang protesteren wel weer in slaap, maar wordt ie om 5 uur weer wakker met gierende honger.
Het lijkt wel alsof ie gewoon weer een nachtvoeding wil? Da's toch niet normaal? Maar ik wil 'm er ook niet mee verwennen, want dan is het wel heel aantrekkelijk om gewoon lekker wakker te worden voor wat melk ofzo. Nu moet ik zeggen dat ie volgens mij ook wel weer een groeispurt heeft gemaakt. Ik heb zaterdag een aantal broeken maar 98 moeten kopen. Shirtje maat 104. Hij kan de kleding van zijn zus aan (bij wijze van spreken dan he, want die heeft heul veul roooooze)
Het klinkt naar, maar ik hoop dat dit patroon na/met zijn operatie een beetje doorbroken kan worden, want ik wordt er ook best moe van namelijk.
Hij kan zo echt tijden spelen met de rietjesquote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Rienk en de rietjes, dat klinkt als een muziekformatie!Wat een schattig en herkenbaar filmpje! Ivan was gister op eenzelfde manier bezig met de sluitinkjes van de boterhamzakjes. En wat een mooi shirtje heeft Rienk aan. Die kleur (petrol?) is mooi! Waar heb je het shirtje vandaan?
Jaa, kan ik nu ook zien! Vaak kom ik niet voorbij het stadium van het bufferen. Wat een schattig filmpje! Geweldig, dat rennen en het stoepje op willen. Wat is zo'n stoepje eigenlijk gigantisch voor een klein meisje, he? En ze ziet er hip uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, heb je het filmpje van wandelende senna nou al gezien?
Om te illustreren hoe weinig haast je moeten hebben, Claudia: meteen na deze post ben ik met Senna naar de Vomar gegaan en ik ben nu terug. En het was niet druk en ik heb niet veel boodschappenquote:
Ja, die zijn magnetisch. Die heb ik ooit gekocht toen het er hier over ging. Ik denk dat Twinkly ze had. R vindt ze nu erg interessant en verder worden ze overal en nergens voor gebruikt, dus superdingen inderdaad!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik vergeet op jouw filmpje te reageren Groofs....ik heb hem nl wel gezien!
Die kleine billenschuiver van je. Mooi ventje! En die blokken zijn handig zeg!!!
Haha, nee hoor, een overbuurmeisje. Maar ze is hier echt zo vaak dat ze bijna inwoont en dat ik echt bang ben dat de kinderen haar vreselijk gaan missen straks.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik vergeet op jouw filmpje te reageren Groofs....ik heb hem nl wel gezien!
Die kleine billenschuiver van je. Mooi ventje! En die blokken zijn handig zeg!!!
Huh 3 kinderen? ik zag er wel eentje extra op het filmpje, maar ik dacht dat dat een vriendinnetje (of vriendje, heb het nog goed gezien) van S was. Maar ze zijn alle 3 van jou dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef oeke het volgende:
Wolf die een applausje van Ko kreeg voor zijn stapjes
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:52 schreef Memmel het volgende:
Ik kan Morris op het commando 'af' laten liggen...beat that!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |