Wij hebben 'm de 25ste. Ik voel me al eeuwen zwanger, heh. Ik vind het nu wel welletjes alquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sta trouwens te kijken wie er allemaal alweer aan de 20 weken echo toe zijn. Sommigen waren toch pas zwanger?
En zo is het!! Al die mensen die altijd maar hun mening meteen klaar hebben, vroeger waren gezinnen met 12 kinderen toch helemaal normaal!! Toen was het pas raar als je er maar 2 had...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef espri het volgende:
hahaha nee mamapurk, ik zei heel vriendelijk dat wij nog zat liefde over hadden voor nog een kindje en toen was het stil!!!
Dat zei huup ook tegen DML en mijquote:Op maandag 7 februari 2011 17:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Niemand gaat jullie inhalen hoor dames, we wachten netjes op onze beurt![]()
![]()
en een prachtige kloppend hartje gehoord en onze baby die in 3D aan het boksen was gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef Beregd het volgende:
wij moeten dra door, echo om kwart voor 5
Oké Okéquote:
Morgen gaan we als het goed is echt iets doen, dat voelt heel fijn. Over 12 u al bellenquote:
Wat een prachtfoto!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef The_Tankgirl het volgende:
Klaar voor de oeeh's en de awwwws?
[ afbeelding ]
wipneusje![]()
Ik vind wel dat je mag 'zeuren' hoor FR. Bij mij ging de ochtendmisselijkheid rond de 21 weken weg, dus ik hoop dat hetzelfde voor jou gaat gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben 21wk en het nu ook wel zat. Maar wil niet zeuren want er zijn er genoeg die heel graag met mij zouden willen ruilen en het er graag voor over hebben.
Dat wipneusje!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:34 schreef The_Tankgirl het volgende:
Klaar voor de oeeh's en de awwwws?
[ afbeelding ]
wipneusje![]()
en twee 3d echo's.. madam zat met haar neus in de placenta dus de echoscopiste was niet helemaal tevreden met de echo's. Ik mag nog een keer komen (gratis), maar het is een uur hier vandaan en voor mijn schoonmoeder en mijn moeder hoeft het niet. Ik ga er nog over nadenken want ik ben wel tevredenHet aanbod is al heel erg goed vind ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief. En ik wist dat voor ik zwanger werd ook niet hoor, en ik ben vorige week 33 geworden ;dquote:Op maandag 7 februari 2011 18:54 schreef -Nienna- het volgende:
Tankgirl, mooie foto's hoor!
Vanyel, morgen dus actie, fijn!
DML, vervelend zeg..volgende week donderdg is nog best ver weg...hopelijk begin je voor die tijd zelf.
Vanmiddag zo'n leuk momentje gehad met de kinderen in mijn klas. Baby was enorm druk, dus ik vertelde dat..nou...toen kwamen ze allemaal even om me heen staan en mijn buik goed bekijken. Hield ze zich natuurlijk eerst stil, maar na een poosje schopte ze er op los. De kinderen stonden zeer verbaasd te kijken, ze hadden niet verwacht dat dat zo duidelijk aan de buitenkant te zien was.
Haha, ja...en dan te bedenken dat het echt allemaal al behoorlijke pubertjes zijn (ik heb een een groep 7/8), maar ze leven zó mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat lief. En ik wist dat voor ik zwanger werd ook niet hoor, en ik ben vorige week 33 geworden ;d
Leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:10 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Haha, ja...en dan te bedenken dat het echt allemaal al behoorlijke pubertjes zijn (ik heb een een groep 7/8), maar ze leven zó mee.
ja, dat vond ik ook wel, dat kindje is nauwelijks 7 cm en zwaaie al met armen en benen, had ik helemaal niet zien aankomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Leuk!
Ik was al verbaasd over de termijnecho, hoeveel het kindje bewoog. Ik dacht altijd dat een echo een vrij statisch gebeuren was, omdat ik tot dan toe alleen foto's (geen filmpjes) had gezien.
Ik was dus heel erg verbaasd hoe beweeglijk het baby' tje met de echo al was. Als je logisch nadenkt weet je dat een vruchtje beweegt, maar ik had er gewoon nog nooit bij stilgestaan. (Ik kom echt niet uit een ei ofzo)
Lekker wisselend kan dat gevoel zijn hequote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vanochtend wat meer emo en toen kwam het even hard aan. Nu wacht ik weer braaf af en ben blij voor Vanyel dat ze morgen eindelijk aan de beurt is. En dan heb ik de top spot helemaal voor mijzelfAls mamapurk haar benen bij elkaar houdt
![]()
![]()
Ik had precies dezelfde gedachtes hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Leuk!
Ik was al verbaasd over de termijnecho, hoeveel het kindje bewoog. Ik dacht altijd dat een echo een vrij statisch gebeuren was, omdat ik tot dan toe alleen foto's (geen filmpjes) had gezien.
Ik was dus heel erg verbaasd hoe beweeglijk het baby' tje met de echo al was. Als je logisch nadenkt weet je dat een vruchtje beweegt, maar ik had er gewoon nog nooit bij stilgestaan. (Ik kom echt niet uit een ei ofzo)
Ja ik bedacht me achteraf ook dat mijn logica niet klopte. Hormonenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker wisselend kan dat gevoel zijn he
Nou heb ik natuurlijk al veeeeel langer gewacht dan jij, maar ik heb de topspot dan ook topic na topic weten te bezetten. Mamapurk moet idd braaf op jou wachten, maar het voordeel van voorkruipers is dat die in elk geval nooit bovenaan komen te staan
ik geloof dat ik een weekje eerder bevallen wel zie zitten, maar dat is gewoon m'n gevoel dat ik het niet trek om tot 41++ door te lopen. Ik liet vanmiddag al wel doorschemeren aan m'n schoonvader dattie vanaf nu beter z'n gsm mee naar bed kan nemen, omdat ik gisteren op t punt stond om te sms-en dat ik naar het ziekenhuis moest. Hij vond het wat vroeg, want ik moest nog vier weken .. jah, maar 't kan altijd gebeurenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef MamaPurk het volgende:
Gaan jullie nou maar gauw bevallen dan besluit ik 2 weken over te lopen dan beval ik op 9 maart en dan moet DJMO maar eerder bevallen dan sta ik ook heel lang op de top spot
(ik geloof dat ik dit toch niet een heel goed idee vind, maar ik geloof ook dat we het niet zelf in de hand hebben wanneer we bevallen toch meiden?!)
Dan heb je geluk met je schoonvader dat hij zo relaxed is. Ik kan mijn vriend met elke schop die hij onder zn hand voelt uitleggen dat dat niet betekent dat de kleine elk moment eruit kan komenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik geloof dat ik een weekje eerder bevallen wel zie zitten, maar dat is gewoon m'n gevoel dat ik het niet trek om tot 41++ door te lopen. Ik liet vanmiddag al wel doorschemeren aan m'n schoonvader dattie vanaf nu beter z'n gsm mee naar bed kan nemen, omdat ik gisteren op t punt stond om te sms-en dat ik naar het ziekenhuis moest. Hij vond het wat vroeg, want ik moest nog vier weken .. jah, maar 't kan altijd gebeuren
- In het ziekenhuisquote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als jij morgen wat update tussendoor heb je zo iedereen aan het f5-en en weer een topic vol
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is maar goed dat hij weer 5 dagen werken voor de boeg heeft want van het weekend was hij echt een beetje beroerd van de nervositeit
Mijn BMI is boven de 30, dus dan schijnt het de standaardprocedure te zijn. Al vragen ze nu helemaal niet naar mijn gewicht, en hoeveel ik al aangekomen ben, en ik zou zeggen dat als dat ook veel is, je dan misschien een betere indicatie hebt... Maarja, zij hebben ervoor geleerd...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er vermoeden van suiker dan l'tiekje dat je die verwijsbrief hebt?
Ja dat had ik ook is standaard inderdaad. En ze vragen inderdaad neit naar je gewicht maar als je BMI hoog is heb je verhoogd risico op zwangerschapssuiker en daarom willen ze je beter in de gaten houden, bij mij hebben ze ook geprikt op schildklierfunctie volgens mij eenmalig ook omdat dat volgens het protocol moest... Nou ja beter zo dan dat ze het neit in de gaten houden en je een kindje van 10 pond of meer krijgt tochquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Mijn BMI is boven de 30, dus dan schijnt het de standaardprocedure te zijn. Al vragen ze nu helemaal niet naar mijn gewicht, en hoeveel ik al aangekomen ben, en ik zou zeggen dat als dat ook veel is, je dan misschien een betere indicatie hebt... Maarja, zij hebben ervoor geleerd...
lol, dat doet me denken aan een opmerking die iemand maakte over dat ze moest stofzuigen en gelijk te horen kreeg dat ze nesteldrang had. Ik geloof dat ik persoonlijk dit keer toch wel echt nesteldrang heb. m'n keuken is eindelijk _af_ zoals ik het wilde, netjes opgeruimd etc. De boxkleden liggen gewassen in de kast. Babykleertjes gewassen in de kast en commode, speelkleed ligt uitnodigend te wachten op de grond in de babykamer, de hangmat en mobile hangen klaar in de box. ik hoef eigenlijk alleen nog maar te bevallenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb geen seconde nesteldrang gehad. Of misschien eentje, toen ik welgeteld 1 plankje van een keukenkastje schoonmaakte. Maar eigenlijk denk ik dat dat meer kwam doordat het plankje smerig was
De Mrs stikt van de nesteldrang, al maanden. Die heeft het halve huis verklustNu alleen nog kleine cosmetische dingetjes natuurlijk, maar het bevalt prima.
Ja, eergisteren testte ik voor 't eerst positiefquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sta trouwens te kijken wie er allemaal alweer aan de 20 weken echo toe zijn. Sommigen waren toch pas zwanger?
me too!!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef wickie het volgende:
Ooooooo spannend!!!!!!
Nou ben ik heeeeeeeeeeel erg benieuwd![]()
Heel erg gefeliciteerd!!
was idd gewoon een grapje vanwege jullie discussie eerder in dit topic hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Meen je dat nou Beregd?
Ik gaf antwoord op de vraag van Claudia mbt ontsluiting, die ik dus nog totaal niet heb (vorige post geedit, ik bedoelde verstreken en zei iets anders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |