Mijn BMI is boven de 30, dus dan schijnt het de standaardprocedure te zijn. Al vragen ze nu helemaal niet naar mijn gewicht, en hoeveel ik al aangekomen ben, en ik zou zeggen dat als dat ook veel is, je dan misschien een betere indicatie hebt... Maarja, zij hebben ervoor geleerd...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er vermoeden van suiker dan l'tiekje dat je die verwijsbrief hebt?
Ja dat had ik ook is standaard inderdaad. En ze vragen inderdaad neit naar je gewicht maar als je BMI hoog is heb je verhoogd risico op zwangerschapssuiker en daarom willen ze je beter in de gaten houden, bij mij hebben ze ook geprikt op schildklierfunctie volgens mij eenmalig ook omdat dat volgens het protocol moest... Nou ja beter zo dan dat ze het neit in de gaten houden en je een kindje van 10 pond of meer krijgt tochquote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Mijn BMI is boven de 30, dus dan schijnt het de standaardprocedure te zijn. Al vragen ze nu helemaal niet naar mijn gewicht, en hoeveel ik al aangekomen ben, en ik zou zeggen dat als dat ook veel is, je dan misschien een betere indicatie hebt... Maarja, zij hebben ervoor geleerd...
lol, dat doet me denken aan een opmerking die iemand maakte over dat ze moest stofzuigen en gelijk te horen kreeg dat ze nesteldrang had. Ik geloof dat ik persoonlijk dit keer toch wel echt nesteldrang heb. m'n keuken is eindelijk _af_ zoals ik het wilde, netjes opgeruimd etc. De boxkleden liggen gewassen in de kast. Babykleertjes gewassen in de kast en commode, speelkleed ligt uitnodigend te wachten op de grond in de babykamer, de hangmat en mobile hangen klaar in de box. ik hoef eigenlijk alleen nog maar te bevallenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb geen seconde nesteldrang gehad. Of misschien eentje, toen ik welgeteld 1 plankje van een keukenkastje schoonmaakte. Maar eigenlijk denk ik dat dat meer kwam doordat het plankje smerig was
De Mrs stikt van de nesteldrang, al maanden. Die heeft het halve huis verklustNu alleen nog kleine cosmetische dingetjes natuurlijk, maar het bevalt prima.
Ja, eergisteren testte ik voor 't eerst positiefquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sta trouwens te kijken wie er allemaal alweer aan de 20 weken echo toe zijn. Sommigen waren toch pas zwanger?
me too!!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef wickie het volgende:
Ooooooo spannend!!!!!!
Nou ben ik heeeeeeeeeeel erg benieuwd![]()
Heel erg gefeliciteerd!!
was idd gewoon een grapje vanwege jullie discussie eerder in dit topic hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Meen je dat nou Beregd?
Ik gaf antwoord op de vraag van Claudia mbt ontsluiting, die ik dus nog totaal niet heb (vorige post geedit, ik bedoelde verstreken en zei iets anders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |