Ja, zo snap ik het ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:39 schreef MamaPurk het volgende:
Wat dacht je espri, een hondje sjonge jonge, hoe suf zijn sommige mensen![]()
MeNicole![]()
DML hopen dat het strippen wat oplevert![]()
En verder iedereen met stickers of die het even lastig hebben![]()
Over de vraag van de arts, ik snap het wel een beetje, een vriendin van mij is doktersass. en die werd dus een keer gebeld door een patient die vertelde dat ze zwanger was en zij heel enthousiasi gefeliteerd, toen bleef het stil aan de andere kant van de lijn en kwam er iets in de trrant van ja maar ik wil dit kindje helemaal niet... Ja dat kan natuurlijk ook en dan kan ik me voorstellen dat je een volgende keer net even anders reageert als een patient belt met de mededeling zwanger te zijn.
Ander ziekenhuis zoeken. Dat werkte bij mij ook. Wij mogen morgenochtend bellen of er spoedjes tussendoor zijn gekomen, zo niet lig ik een uur later (veeeeel te vroeg) aan een ctg->primen->inleiden.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Donderdag strippen. Inleiden voor 42 weken zijn ze geen fan van helaas. Buh.
Dat heb ik dus ook. Ik denk ook steeds: 'ooooooh straks halen ze me inquote:Op maandag 7 februari 2011 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik sta trouwens te kijken wie er allemaal alweer aan de 20 weken echo toe zijn. Sommigen waren toch pas zwanger?
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:03 schreef danic het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik denk ook steeds: 'ooooooh straks halen ze me in
Het gekke is dat ik altijd denk dat jij vlak na mij bent uitgerekendquote:Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben woensdag alweer 24 weken.![]()
Het is zo snel gegaan, nog even en ik zit onder de 100 dagen, bizar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |