Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Truste Trevquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eenswant binnen 8 uur gaat mijn wekker en kan wel wat slaap gebruiken
Dus Lui Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets
Alleen drama class maar verder niets
Lekker slapen Trevquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eenswant binnen 8 uur gaat mijn wekker en kan wel wat slaap gebruiken
Dus Lui Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zin om jullie weer te zien morgen
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TFM miste je m'n eerste postHoe ist?
Slaap zachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Voor wie het net gemist heeft![]()
Lui Ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Lui Ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Fijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry
Het gaat goehoehoeeed
Cijfers stijgen weer langzaam maar zeker, het is weekend, het leven is mooi én ik slaap lekker met storm
Zie mijn linkjequote:
ik dacht aan:quote:
Truste!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
Lui Ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
The Cure vind ik al vanaf de basisschool tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht aan:
en Gray fonetisch dan
Maar JIj bent ook zooooquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn linkjeIs een prachtig nummer
Slaap zachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef friemelaar het volgende:
SHIT, ik bedenk me ineens dat ik om 6:30 al moet opstaan![]()
Ik ga ook maar snel slapen anders verslaap ik me nog![]()
Truste heren![]()
Truste dames![]()
![]()
Oh sorry, mijn monitor stond nog op zwart-witquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Truste heren![]()
Truste dames![]()
![]()
Ja maar the Cure is ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The Cure vind ik al vanaf de basisschool tofDus ik associeer heel veel met The Cure
![]()
Welterusten DMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens slapen.
Welterusten allemaal.
Lekker slapen Friemelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Truste heren![]()
Truste dames![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry, mijn monitor stond nog op zwart-wit
Trusten Martquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens slapen.
Welterusten allemaal.
iedereen gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens slapen.
Welterusten allemaal.
Oh wauwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar the Cure is ook
Ik speelde met mijn eerste band The Forrest
Tossoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens slapen.
Welterusten allemaal.
Ken er maar 1 gellof.. Iets met "spider" of "spiderman"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar the Cure is ook
Ik speelde met mijn eerste band The Forrest
Lullabyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken er maar 1 gellof.. Iets met "spider" of "spiderman"
Ga jullie missen morgen![]()
Maar hoop dat jullie zooooo veel lol hebben![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=4953375721301915817#quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken er maar 1 gellof.. Iets met "spider" of "spiderman"
Ga jullie missen morgen![]()
Maar hoop dat jullie zooooo veel lol hebben![]()
voor mij wat minderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
misschien is morgenavond wel eens een geslaagde avond om eens wel vroeg naar bed te gaan
Ik vind Lullaby geen tof nummer eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4953375721301915817#
ik zie u in Zandvoort meneerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar eens pitten. Ik zwalk morgen tegen het eind van de middag wel eens een keer richting Zandvoort, u hoort nog van mij
Welterusten Flashquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar eens pitten. Ik zwalk morgen tegen het eind van de middag wel eens een keer richting Zandvoort, u hoort nog van mij
Wacht wacht wacht, moet je kritiek nog horen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij ookquote:
Slaap lekker flesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf gewoon lekker jezelf jongen. Ik irriteer me overigens niet aan jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, ik ga de komende tijd proberen wat minder te baggeren en m'n postgedrag wat volwassener te maken, met iets meer inhoud. Doel: iets minder irritant worden voor de meerderheid medeposters hier.
Heeft er iemand tips voor me?
Waar ergeren jullie je aan als je mij op je beeldscherm ziet verschijnen?
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, ik ga de komende tijd proberen wat minder te baggeren en m'n postgedrag wat volwassener te maken, met iets meer inhoud. Doel: iets minder irritant worden voor de meerderheid medeposters hier.
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
hooguit Fles klaagt regelmatig over TFMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelf![]()
De laatste week niet meer thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit Fles klaagt regelmatig over TFM
Wees jezelf.. Al het irri is hoor je het wel..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
wat marijke zegt, en jouw post van de week over Egypte was meer dan volwassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelf![]()
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker jezelf jongen. Ik irriteer me overigens niet aan je![]()
So? Slapend vinden ze je ook liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik val morgen volgens mij in slaap op de meet
Ik houd je wel wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Wat hou ik van jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wees jezelf.. Al het irri is hoor je het wel..
Maar irri is niet hetzelfde als "blijf weg"
You can't please everyonequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpen
Mensen hebben ook wel eens een slecht humeur en kunnen dan niks hebben.. Trek het je niet te veel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpen
TFM, this might disappoint you, sadden you, or even disillusion you. Don't allow it to!quote:
Ik doe m'n best!quote:
ik op zeker nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Precies, ik irriteer vast ook wel eens mensenquote:
Dat kan ik welquote:
WWquote:
Geloof mij maar, ik was in mijn begintijd op Fok! vele malen minder geliefd dan jij denk te zijnquote:
WWquote:
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeensquote:
Nee, pas later, veeeeeeeeeel laterquote:
True (ik dan).. Iedereen is lief en ik val in slaapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeens
Ik heb lang geleden een kampeervakantie gedaan met een vriend in Londen. De eerste avond een stel jongens leren kennen. Elke avond na de kroeg gingen we bij hun cider drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeens
Heeee woeste krul in de staartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat spoken jullie hier uit op deze prille zaterdag?
je werd niet naakt wakker thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden een kampeervakantie gedaan met een vriend in Londen. De eerste avond een stel jongens leren kennen. Elke avond na de kroeg gingen we bij hun cider drinkenIk heb 5 van de 7 nachten op hun bank geslapen
![]()
Even lekker uitrazen voor ik ga slapen, want heb geen zin om te slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goed, de verkoudheid is bijna over. Nieuwe leuke klas voor het afstudeeropdracht en een heel enthousiaste begeleider.quote:
Beetje recreëren met vriendenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De grote spelletjesmeet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee woeste krul in de staart
Een meetvoorbespreking
Even een potje vegtuh dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even lekker uitrazen voor ik ga slapen, want heb geen zin om te slapen![]()
Al ff hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
weet je
het valt me nu opeens pas op dat er een knopje 'DM' naast het 'PM envelopje' zit
Hoe lang zit die er al?
Neequote:
Lekker nummer manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
Dit zit nu in mijn hoofd en het gaat er niet meer uit
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even lekker uitrazen voor ik ga slapen, want heb geen zin om te slapen![]()
Ik las creëren en toen kreeg ik zondige gedachtes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beetje recreëren met vrienden
Knuffelquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik las creëren en toen kreeg ik zondige gedachtes.
Nicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed, de verkoudheid is bijna over. Nieuwe leuke klas voor het afstudeeropdracht en een heel enthousiaste begeleider.
Vandaag even een einde-van-de-week-borrel gedaan. Volgens mij gaan we die langzaam weer in ere herstellen.
Yes pleasequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De grote spelletjesmeet?![]()
[..]
Even een potje vegtuh dan?
Zeg dat wel ja.quote:
quote:
Echt??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die gaf ik je
Maar je leest erover
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik las jopen en toen kreeg ik zondige gedachtes.
try harder!quote:
Die verricht bepaalde diensten momenteelquote:
ik miste de dagcijfers, vandaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die verricht bepaalde diensten momenteel
Energie sparen voor volgende week bedoel jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter wel slapen dan, energie sparen voor morgen
Ach, was weer even een niet zo fijne week, maar nu is alles weer goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar uitrazen? Vertel eens?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 Trevland
02. 255 Stuart
03. 194 Symphonic
04. 186 suikertaartje
05. 169 Whiskers2009
06. 163 Marijkezwolle
07. 150 LovelyLady
08. 134 Fha
09. 130 Koen66
10. 102 DaMart
11. 100 wel.o.k
12. 099 D.Rose
13. 099 Dr_Flash
14. 094 goldfinger1963
15. 092 MPG
16. 077 friemelaar
17. 065 Panda72
18. 058 MaleDuck
19. 054 pgrferrari
20. 047 Toekito
Reeks-statistieken!
Niet Whiskers2009 thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
Die hond van Ma Flodder heet Whisky
[ afbeelding ]
Ik denk batsenquote:
ik sta er al een aantal weken niet meer inquote:
Kom hier, dan ben je al halverwegequote:
Begrijpelijk dat ze zich zorgen maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, was weer even een niet zo fijne week, maar nu is alles weer goedAlleen was vanavond een goede vriendin van me hier en gaf ze aan dat ze zich heel veel zorgen om me maakte
En nu voel ik me wat bezwaard maar ook vol van liefde, dat ze zo van me houdt
![]()
Moet je er wat aan gaan doen knulquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik sta er al een aantal weken niet meer in
iig niet hoog.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom hier, dan ben je al halverwege![]()
Lief, maar niet doen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze zich zorgen maakt
Dat zei ik ook al tegen je
We houden allemaal van je lieverd... Zelfs IK, en ik heb je niet eens echt ontmoet ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, was weer even een niet zo fijne week, maar nu is alles weer goedAlleen was vanavond een goede vriendin van me hier en gaf ze aan dat ze zich heel veel zorgen om me maakte
![]()
Even zo'n week waar alles tegen zit?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
O god, nee, het gaat net beter op school!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je er wat aan gaan doen knul
Oooh, dat is inderdaad wel belangrijkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
O god, nee, het gaat net beter op school!
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is inderdaad wel belangrijker
Bedankt voor het herinneren, ik moet nog een pak huren voor het galaquote:
Liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We houden allemaal van je lieverd... Zelfs IK, en ik heb je niet eens echt ontmoet ..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en een hoop gedoe...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zo'n week waar alles tegen zit?
En wel heel fijn dat ze zoveel om je geeft, ook al geeft het misschien een dubbel gevoel omdat je niet wil dat zij zich zorgen maakt. Ze houdt iig een oogje in het zeil en dat is vaak al een fijne en geruststellende gedachte.
Voor welke gelegenheid??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben.
En dan een zwarte broek eronder, af.
Kijk! Mister smooth. Heb je al een beetje idee wat je wilt gaan halen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren, ik moet nog een pak huren voor het gala
second thatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zo'n week waar alles tegen zit?
En wel heel fijn dat ze zoveel om je geeft, ook al geeft het misschien een dubbel gevoel omdat je niet wil dat zij zich zorgen maakt. Ze houdt iig een oogje in het zeil en dat is vaak al een fijne en geruststellende gedachte.
Klinkt stom, en dat weet ik, maar ik MEEN het echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
[..]
Ja en een hoop gedoe...
Ja, dat is wel fijnMaar dat doet ST ook en dat vond zij ook heel fijn
Want ze woont niet in Zwolle
En ik vond het fijn dat ze het wel bespreekbaar maakte, het deed ons allebei heel veel![]()
Wanneer gaan wij trouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt stom, en dat weet ik, maar ik MEEN het echt
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.quote:
Als jij eerder 40 wordt dan ikquote:
Mag ik bruidsmeisje zijnquote:
Mannen in pakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.
Lekker drankje drinken danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
pffff heb een paar Katjang Pedis nootjes genomen
deze zijn wel ERG heet
gelijk weer dorst
Tja, heb er niet echt verstand van, gewoon zoiets,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk! Mister smooth. Heb je al een beetje idee wat je wilt gaan halen?
Kopen danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als jij eerder 40 wordt dan ik
Zoiets is altijd wel even emotioneel zwaar om te bespreken. Maar goed om te horen dat het bespreken wel een positieve ervaring voor je is geweest. Je weet dat je op haar kan terugvallen als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en een hoop gedoe...
Ja, dat is wel fijnMaar dat doet ST ook en dat vond zij ook heel fijn
Want ze woont niet in Zwolle
En ik vond het fijn dat ze het wel bespreekbaar maakte, het deed ons allebei heel veel![]()
onmogelijke voorwaardes stellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn![]()
[..]
Mannen in pak
Nee, ik trouw wel met jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn![]()
[..]
Mannen in pak
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoiets is altijd wel even emotioneel zwaar om te bespreken. Maar goed om te horen dat het bespreken wel een positieve ervaring voor je is geweest. Je weet dat je op haar kan terugvallen als ik het zo hoor.
ik kreeg al bijna een gala-pak (rok-kostuum) in mijn achterhoofd. Maar dat wil je gelukkig niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, heb er niet echt verstand van, gewoon zoiets, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOK heeft een ander hoofdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, heb er niet echt verstand van, gewoon zoiets, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik alIk ken haar zeker een jaar of 15
En onze vriendschap is altijd goed geweest
Marijke is jonger (toch??)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik trouw wel met jou.
Want whiskers wil niet
Maar ik ga al trouwen met Symphquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik trouw wel met jou.
Want whiskers wil niet
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik ga al trouwen met Symph
verre van datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe ziet die Wok er uit?
Stel me een beetje een player voor gezien de reacties van de dames hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
WOK heeft een ander hoofd
Hij is toch gewoon net als jij een vader? Denk gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe ziet die Wok er uit?
quote:
Ik ben vet oudquote:
Nee, wok is oprecht een lieve manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe ziet die Wok er uit?
En ik dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
20quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zojuist 20 valentijns-ecardsjes uitgezet. Soms moet je het lot een handje helpen.
Dat is mijn afstudeeropdracht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wanneer begint je stage nou in Zwolle?
[..]
Ik ben vet oudHoe oud ben jij dan?
ja absoluutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wok is oprecht een lieve man![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wok is oprecht een lieve man![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zojuist 20 valentijns-ecardsjes uitgezet. Soms moet je het lot een handje helpen.
Jij moet met iemand anders trouwenquote:
Te laatquote:
HEEEEEL vet oudquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wanneer begint je stage nou in Zwolle?
[..]
Ik ben vet oudHoe oud ben jij dan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is mijn afstudeeropdracht.Volgende week heb ik het gesprek. We zijn gisteren begonnen met de opzet te maken.
Ik snap datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(soms ga jeje door forum reacties een verkeerd beeld van iemand vormen)
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Player
![]()
[..]
Jij moet met iemand anders trouwen![]()
[..]
Te laat
Ik val op ouder he??quote:
U riep?quote:
Ik word 30 dit jaarquote:
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.quote:
Ja hoiquote:
dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat![]()
Maar dat is dan juist zo leuk als je iemand ontmoet
Nee hoor, jij bent lief, leuk en grappig, je vindt echt nog wel iemandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val op ouder he??
Maar ik hou wel van je..
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.
Als dat zo is kom je maar hier tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
weet ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.
Da's niet heel vet oud hoorquote:
Dat komt helemaal goed! Ik hou van eten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Even laten weten wanneer je start he, dan ga ik een keer voor je koken
GODquote:
nee, ik ben vet oud hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niet heel vet oud hoor![]()
Hey schatquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed! Ik hou van eten.
Verlegen ben ik niet echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken je al een tijdje inmiddels, en jij bent serieus te tof om alleen te blijven..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een aanslag. De New World Order heeft het op je voorzien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Holy sh*t, hart klopt in m'n keel, zit ik rustig te spelen, knalt er ineens een snaar kapot, schrok me een ongeluk
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oudquote:
Ik krijg sowieso niks..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een aanslag. De New World Order heeft het op je voorzien.
*reikt een alu-hoedje aan*
yep, 1966quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oud
ik ben gelukkig niet de oudstequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oud
Ik ook niet denk ik, maar dat geeft nietquote:
Je doet nu net alsof ik eng ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Misschien vraag ik Trev dan ook, is er tenminste iemand die ik ken
![]()
ik ook niet dankzij GFquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet de oudste
Dat valt hartstikke meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, 1966
niet etreem oud, maar wel an de belegen kant
Jij bent 41 toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet de oudste
Niet zo sip snoes...quote:
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik eng ben.
Nee hoor, toy boy ftwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo sip snoes...
Ben gewoon veeeeeeeeeel te oud voor je
Maar wel veul ouder dan jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niet heel vet oud hoor![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef pgrferrari het volgende:
Komt wok ook morgen?
Ik ben weer de jongste overigens
Dat is geheel correctquote:
60 da's pas belegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 voelt zich weer een stuk beter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Nietesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo sip snoes...
Ben gewoon veeeeeeeeeel te oud voor je
Ja, maar nu krijg ik het gevoel alsof ik een creep ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryMaar vind het vet spannend
Nee, nee, nee, (hij is ong de helft van mijn leeftijdquote:
Ja, dat was het de vorige keer ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
wordt een dolle boel bij DM, samen slapen
Oh nee nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar nu krijg ik het gevoel alsof ik een creep ben.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 Trevland
02. 255 Stuart
03. 194 Symphonic
04. 186 suikertaartje
05. 169 Whiskers2009
06. 163 Marijkezwolle
07. 150 LovelyLady
08. 134 Fha
09. 130 Koen66
10. 102 DaMart
11. 100 wel.o.k
12. 099 D.Rose
13. 099 Dr_Flash
14. 094 goldfinger1963
15. 092 MPG
16. 077 friemelaar
17. 065 Panda72
18. 058 MaleDuck
19. 054 pgrferrari
20. 047 Toekito
Reeks-statistieken!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAlleen blijft ie niet slapen
Ja
goudkuipjequote:
Ja nee, hoe bedoel je het dan wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee nee, zo bedoelde ik het niet![]()
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was het de vorige keer ookIs altijd wel vet gezellig
Ik ben sowieso dol op logeerpartijtjes
[..]
Oh nee nee, zo bedoelde ik het niet![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft!Lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ben bijna 20 hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, (hij is ong de helft van mijn leeftijd)
maar zooooo lief![]()
![]()
Voel je niets vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, (hij is ong de helft van mijn leeftijd)
maar zooooo lief![]()
![]()
Dat ik het zo spannend vind, dat ik het prettig vind als er iemand is die ik al kenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nee, hoe bedoel je het dan wel?
je was er halfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben er weer meer volop nu zeg maar![]()
Ja, morgen niet zo snel vertrekken he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
ik was al vertrokken voor Fles zijn legendarische woorden
Mijn kleertjes uit de wasmachine gehaaldquote:
Wat doe jij uit bed dan?quote:
ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, morgen niet zo snel vertrekken he?En vooral niet zo hard snurken
![]()
hoier issie ook bijna klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kleertjes uit de wasmachine gehaald
Je bent een player of nietquote:
Je nodigt Trev gewoon uit. Ik vind het goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik het zo spannend vind, dat ik het prettig vind als er iemand is die ik al ken
Dan ben je ook geen pedo hoorquote:
ik was aan het douchenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht dat jij allang in dromenland was
En anders houd ik je gewoon wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Whehehehe echt niet
Nee, nee, nee,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen pedo hoorDan mag het
![]()
niet nodig denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders houd ik je gewoon wakker![]()
![]()
En moet ik oordopjes meenemen?![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:01 schreef Stuart het volgende:
Heb nog maar 2 fles Stella gepakt. Had ook pinda's maar die zijn soms zo loeihard dat ik ze gelijk de emmer in flikkerstraal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |