O god, nee, het gaat net beter op school!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je er wat aan gaan doen knul
Oooh, dat is inderdaad wel belangrijkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
O god, nee, het gaat net beter op school!
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is inderdaad wel belangrijker
Bedankt voor het herinneren, ik moet nog een pak huren voor het galaquote:
Liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We houden allemaal van je lieverd... Zelfs IK, en ik heb je niet eens echt ontmoet ..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en een hoop gedoe...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zo'n week waar alles tegen zit?
En wel heel fijn dat ze zoveel om je geeft, ook al geeft het misschien een dubbel gevoel omdat je niet wil dat zij zich zorgen maakt. Ze houdt iig een oogje in het zeil en dat is vaak al een fijne en geruststellende gedachte.
Voor welke gelegenheid??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben.
En dan een zwarte broek eronder, af.
Kijk! Mister smooth. Heb je al een beetje idee wat je wilt gaan halen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren, ik moet nog een pak huren voor het gala
second thatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even zo'n week waar alles tegen zit?
En wel heel fijn dat ze zoveel om je geeft, ook al geeft het misschien een dubbel gevoel omdat je niet wil dat zij zich zorgen maakt. Ze houdt iig een oogje in het zeil en dat is vaak al een fijne en geruststellende gedachte.
Klinkt stom, en dat weet ik, maar ik MEEN het echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief
[..]
Ja en een hoop gedoe...
Ja, dat is wel fijnMaar dat doet ST ook en dat vond zij ook heel fijn
Want ze woont niet in Zwolle
En ik vond het fijn dat ze het wel bespreekbaar maakte, het deed ons allebei heel veel![]()
Wanneer gaan wij trouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt stom, en dat weet ik, maar ik MEEN het echt
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.quote:
Als jij eerder 40 wordt dan ikquote:
Mag ik bruidsmeisje zijnquote:
Mannen in pakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.
Lekker drankje drinken danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
pffff heb een paar Katjang Pedis nootjes genomen
deze zijn wel ERG heet
gelijk weer dorst
Tja, heb er niet echt verstand van, gewoon zoiets,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk! Mister smooth. Heb je al een beetje idee wat je wilt gaan halen?
Kopen danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoiets kan ik wel gebruiken voor de komende sollicitatiegesprekken voor een stageplek van volgend jaar. Maar eigenlijk is dit iets wat je bijna altijd wel kan dragen imo, in je vrije tijd, werk, naar een officiële gelegenheid.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als jij eerder 40 wordt dan ik
Zoiets is altijd wel even emotioneel zwaar om te bespreken. Maar goed om te horen dat het bespreken wel een positieve ervaring voor je is geweest. Je weet dat je op haar kan terugvallen als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en een hoop gedoe...
Ja, dat is wel fijnMaar dat doet ST ook en dat vond zij ook heel fijn
Want ze woont niet in Zwolle
En ik vond het fijn dat ze het wel bespreekbaar maakte, het deed ons allebei heel veel![]()
onmogelijke voorwaardes stellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als jij eerder 40 wordt dan ik
Dat magquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn![]()
[..]
Mannen in pak
Nee, ik trouw wel met jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn![]()
[..]
Mannen in pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |