TFM, this might disappoint you, sadden you, or even disillusion you. Don't allow it to!quote:
Ik doe m'n best!quote:
ik op zeker nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik val morgen volgens mij in slaap op de meet
Precies, ik irriteer vast ook wel eens mensenquote:
Dat kan ik welquote:
WWquote:
Geloof mij maar, ik was in mijn begintijd op Fok! vele malen minder geliefd dan jij denk te zijnquote:
WWquote:
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeensquote:
Nee, pas later, veeeeeeeeeel laterquote:
True (ik dan).. Iedereen is lief en ik val in slaapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeens
Ik heb lang geleden een kampeervakantie gedaan met een vriend in Londen. De eerste avond een stel jongens leren kennen. Elke avond na de kroeg gingen we bij hun cider drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, na forse alcoholconsumpte kan ik op de meest leuke feessies slaperig worden opeens
Heeee woeste krul in de staartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat spoken jullie hier uit op deze prille zaterdag?
je werd niet naakt wakker thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden een kampeervakantie gedaan met een vriend in Londen. De eerste avond een stel jongens leren kennen. Elke avond na de kroeg gingen we bij hun cider drinkenIk heb 5 van de 7 nachten op hun bank geslapen
![]()
Even lekker uitrazen voor ik ga slapen, want heb geen zin om te slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goed, de verkoudheid is bijna over. Nieuwe leuke klas voor het afstudeeropdracht en een heel enthousiaste begeleider.quote:
Beetje recreëren met vriendenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |