voor mij wat minderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
misschien is morgenavond wel eens een geslaagde avond om eens wel vroeg naar bed te gaan
Ik vind Lullaby geen tof nummer eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4953375721301915817#
ik zie u in Zandvoort meneerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar eens pitten. Ik zwalk morgen tegen het eind van de middag wel eens een keer richting Zandvoort, u hoort nog van mij
Welterusten Flashquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar eens pitten. Ik zwalk morgen tegen het eind van de middag wel eens een keer richting Zandvoort, u hoort nog van mij
Wacht wacht wacht, moet je kritiek nog horen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij ookquote:
Slaap lekker flesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf gewoon lekker jezelf jongen. Ik irriteer me overigens niet aan jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, ik ga de komende tijd proberen wat minder te baggeren en m'n postgedrag wat volwassener te maken, met iets meer inhoud. Doel: iets minder irritant worden voor de meerderheid medeposters hier.
Heeft er iemand tips voor me?
Waar ergeren jullie je aan als je mij op je beeldscherm ziet verschijnen?
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, ik ga de komende tijd proberen wat minder te baggeren en m'n postgedrag wat volwassener te maken, met iets meer inhoud. Doel: iets minder irritant worden voor de meerderheid medeposters hier.
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
hooguit Fles klaagt regelmatig over TFMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelf![]()
De laatste week niet meer thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit Fles klaagt regelmatig over TFM
Wees jezelf.. Al het irri is hoor je het wel..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
wat marijke zegt, en jouw post van de week over Egypte was meer dan volwassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand nog tips en tops?
Ik hoor het graag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd wees gewoon jezelf en als je wel eens irritant zou zijn dan hoor je het vanzelf![]()
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker jezelf jongen. Ik irriteer me overigens niet aan je![]()
So? Slapend vinden ze je ook liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik val morgen volgens mij in slaap op de meet
Ik houd je wel wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik val morgen volgens mij in slaap op de meet
Wat hou ik van jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wees jezelf.. Al het irri is hoor je het wel..
Maar irri is niet hetzelfde als "blijf weg"
You can't please everyonequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpen
Mensen hebben ook wel eens een slecht humeur en kunnen dan niks hebben.. Trek het je niet te veel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Da's fijn om te horen, maar als ik weer een reactie van Flash zie, of van Lovely, waarin staat dat ik niks toevoeg hier en alleen maar baquer, en dat zou ik graag verhelpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |