Hey schatquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed! Ik hou van eten.
Verlegen ben ik niet echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.
Ik ken je al een tijdje inmiddels, en jij bent serieus te tof om alleen te blijven..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleen
Een aanslag. De New World Order heeft het op je voorzien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Holy sh*t, hart klopt in m'n keel, zit ik rustig te spelen, knalt er ineens een snaar kapot, schrok me een ongeluk
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oudquote:
Ik krijg sowieso niks..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een aanslag. De New World Order heeft het op je voorzien.
*reikt een alu-hoedje aan*
yep, 1966quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oud
ik ben gelukkig niet de oudstequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je van 66? Dat is ook niet vet oud
Ik ook niet denk ik, maar dat geeft nietquote:
Je doet nu net alsof ik eng ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Misschien vraag ik Trev dan ook, is er tenminste iemand die ik ken
![]()
ik ook niet dankzij GFquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet de oudste
Dat valt hartstikke meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, 1966
niet etreem oud, maar wel an de belegen kant
Jij bent 41 toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet de oudste
Niet zo sip snoes...quote:
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik eng ben.
Nee hoor, toy boy ftwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo sip snoes...
Ben gewoon veeeeeeeeeel te oud voor je
Maar wel veul ouder dan jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niet heel vet oud hoor![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef pgrferrari het volgende:
Komt wok ook morgen?
Ik ben weer de jongste overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |