Yorkiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver ik wist die naam van die reep voor mannen niet meer
http://en.wikipedia.org/wiki/Yorkie_(chocolate_bar)quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
En door Kruimel, die doet haast nooit los gaan
Ik ga wel weer mee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook naar Londen!! Om te shoppen..
Op watte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
Bonjour,ik ben er weer maar wel op dexIpod
Holaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
Bonjour,ik ben er weer maar wel op de Ipod
Wat heb je dan Bos?quote:
Nee natuurlijk niet, maar ik wil morgern naar PSV en dinsdag naar WWRYquote:
Wat mankeer je dan jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik wil morgern naar PSV en dinsdag naar WWRY
Ik heb ook nog wel problemen op mijn foon jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet zo bedreven als lutte
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..
Maar kan ook te maken hebben met het feit dat ik overga op andere medicatie en 1 pil al twee dagen niet meer heb inmogen nemen, Ik hoop dus op dat laatste, al zei de arts dat ik er niks van zou merken, maar je weet maar nooit.
Ow bah, neem een lekkere kop thee, en ga straks lekker warm onder de dekens liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..
Maar kan ook te maken hebben met het feit dat ik overga op andere medicatie en 1 pil al twee dagen niet meer heb inmogen nemen, Ik hoop dus op dat laatste, al zei de arts dat ik er niks van zou merken, maar je weet maar nooit.
Ja maar ik ga dit jaar alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA MOI EEM HE!
zo lang kan ik niet wachten hoor
Hij kan ook met ons meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dit jaar al
Ik kan niet zomaar 2 keer naar Londen in een jaar
Alles kan, als jij het laat gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dit jaar al
Ik kan niet zomaar 2 keer naar Londen in een jaar
Ja of een warme beker chocoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow bah, neem een lekkere kop thee, en ga straks lekker warm onder de dekens liggen
Ook goed plan, lekker voor jezelf zorgenquote:
quote:
Hoiiiiquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles kan, als jij het laat gebeuren
quote:
Ja, morgen mag ik best ziek zijn. PSV heb ik al zo vaak zien spelen, maar dinsdag dus absoluut niet =hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed plan, lekker voor jezelf zorgen
Nee oke, maar dan heb je eventueel nog 3 dagen om uit te ziekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik best ziek zijn. PSV heb ik al zo vaak zien spelen, maar dinsdag dus absoluut niet =he
Okidoki...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. dat zou wel tof zijn siep en MiranWe hebben het er morgen wel over!!
Jaquote:
Oh, dan kan ik gelijk al zeggen dat ik niet mee kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okidoki...![]()
We gaan 13/14/15 mei
Okidokiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. dat zou wel tof zijn siep en MiranWe hebben het er morgen wel over!!
Owquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik gelijk al zeggen dat ik niet mee kanIk heb 13 mei namelijk 21+ toets voor studie..
Hoelaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik gelijk al zeggen dat ik niet mee kanIk heb 13 mei namelijk 21+ toets voor studie..
Hmm... volgens mij hebben ze altijd net voor de zomervakantie ook nog toetsen.. zal even informeren..!quote:
Nee, maar ze was wel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha je kent d'r al goed zo te zien
Anders neem je de avondvluchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... volgens mij hebben ze altijd net voor de zomervakantie ook nog toetsen.. zal even informeren..!
Bijwerkingen van medicijnen. Die shit brengt je maag op hol (al kan dat ook door iets anders komenquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik ut... hoelaat vliegen jullie en vanwaar?
We vliegen erg vroegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik ut... hoelaat vliegen jullie en vanwaar?
Dat is wel vroegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vliegen erg vroeg![]()
Vanaf Amsterdam... we moeten er om 6 uur zijn
ooow vandaar geen drankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijwerkingen van medicijnen. Die shit brengt je maag op hol (al kan dat ook door iets anders komen)
zow kan het nog vroegerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha, ok.. naja... morgen hebben we het er over..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het een klein hondjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Moet straks de hond weer uitlaten, maar die heeft zo'n hekel aan de wind. En het waait hier als een orkaan
Ik kijk er nu al naar uit
Ja ik neem alle kopietjes mee voor siepiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, ok.. naja... morgen hebben we het er over..
Wait wut? van de week zei je nog 7 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
13/14/15 meiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Wanneer gaan jullie Siep en Miranda?
Ja, zo'n kleine 10kg. Is niet heel klein. Maar hij heeft wel veel en lang haar en dat waait alle kanten opquote:
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wait wut? van de week zei je nog 7 uur
Benny drinkt sowieso niet veelquote:
Je kunt online al 4 weken van tevoren inchecken bij EasyJetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we vliegen met easyjet, dus op tijd incheckenAnders weet je het wel
volgende week 5 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wait wut? van de week zei je nog 7 uur
Ik heb die mail nog hequote:
Ja maar daar moesten we extra voor betalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt online al 4 weken van tevoren inchecken bij EasyJet
Welquote:
Oooh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar daar moesten we extra voor betalen
Ik wist alleen dat het in Mei zou zijn, verder nietquote:
Ik moet nog ff kijken. Kan het beste morgen ivm wind, ed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. weet je al hoelaat jij in Schiedam bent morgen? ik om 14.37
Ik zei het wordt 13 meiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat het in Mei zou zijn, verder niet
OKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken. Kan het beste morgen ivm wind, ed.
Denk sowieso dat het voor mij later zal worden
owee als het 14.38 is hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. weet je al hoelaat jij in Schiedam bent morgen? ik om 14.37
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben me al aan het voorbereiden. Dagelijks stemoefeningen doen en een week voor de opname in retraite zodat ik helemaal zen jullie oren naar de gallemiezen kan helpen!
En anders hebben we altijd nog een telefoon/whatsappquote:
en wind, wel minder als nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
Morgen is er geen wind meer toch alleen regen
Beiden... flinke regenbuien met harde windstotenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
Alleen regenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
wind is er echt welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
Ja je ziet mijn smiley tochquote:
Maar, maar, dan moet ik hardlopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden... flinke regenbuien met harde windstoten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar, maar, dan moet ik hardlopen
is goed voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet mee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd nog een telefoon/whatsapp
Jij gaat ook meedoen met FOK!Idols toch?
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet mee hoor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan jullie nu alweer met z'n allen liggen meeten?
5 manquote:
Liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan jullie nu alweer met z'n allen liggen meeten?
*kijktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-binnen-kijken.html
Have funquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie ik kan hier om kwart voor 2 weg
Mijn schoonpapa gaat Rob helpen met klussen
Nu ga ik even met Rob filmpie kijken
Kijkse en laterrrrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Oke mop tot morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Tot laterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Gaaaaaaaf manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
mooi geschreven hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
Mooi Erik!! En dat dalijk tweewekelijks?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier:
Ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooi Erik!! En dat dalijk tweewekelijks?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat wel opvallen als elke keer de eerste twee reacties van Symph en Benny zijn. Beter maken jullie kloontjes aan
.
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat wel opvallen als elke keer de eerste twee reacties van Symph en Benny zijn. Beter maken jullie kloontjes aan
.
Hij schrijft inderdaad echt mooi. En over echte dingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik reageer ook vaak op de column van Bas..
Ik ben echt fan van hem
ja, zo mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij schrijft inderdaad echt mooi. En over echte dingen.
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik zal het even besprekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Waarom heb ik geen tagje op FP? Symph en Liesje wel
volgende keer reageer ik hier wel meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgende keer reageer ik hier wel mee
En in dat half uur heb je niet gereageerdquote:
Wat is dit nou?!quote:
Leugens.quote:
Doet die mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat weiger ik principieel sinds Patty Brard
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik wil het risico niet lopen
ahhhhhhquote:
Doei Joop!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben weg... hond uitlaten en daarna slapen
Welterusten![]()
Oh wel in andere topcis tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En in dat half uur heb je niet gereageerd!
Van 22:43:53 tot 23:13:24 heb je geen posts geplaatst!
Welterustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben weg... hond uitlaten en daarna slapen
Welterusten![]()
jaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHH FANS OP SBS6!! DE THOMAS BERGE AFLEVERING!!
Op mijn laptop kan ik RTL4 en NL 1,2 en 3 kijken (achteraf met uitzending gemist zeg maar)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun jij uberhaupt Nederlandse zenders ontvangen?
Ohw okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op mijn laptop kan ik RTL4 en NL 1,2 en 3 kijken (achteraf met uitzending gemist zeg maar)
Nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef roos85 het volgende:
das jammer, kan je via internet wel programma's van sbs6 terug kijken?
Bepaalde programma'squote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke
Ik dacht trouwens dat RTL4 geblokkeerd was voor mensen van buiten Nederland
als je je een keer verveeld, probeer dan Fans! en dan de aflevering over Thomas Berge terug te kijken.quote:
Thomas Bergequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
als je je een keer verveeld, probeer dan Fans! en dan de aflevering over Thomas Berge terug te kijken.
buikpijn van het lachen gegarandeerd
Lijkt te werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)427/typeofpage=73941
Fans gaat juist over die rare fans, en niet zozeer over de "artiest"quote:
Oooh, dan zal ik het maar eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fans gaat juist over die rare fans, en niet zozeer over de "artiest". Het is hilarisch.
vooral die over Thomas Berge is erg vermakelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan zal ik het maar eens gaan kijken
Die van K3 is ook tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
vooral die over Thomas Berge is erg vermakelijk
die was erg jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Die van Lady Gaga zorgde voor kromme tenen.
Misschien morgen maar even kijken danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
vooral die over Thomas Berge is erg vermakelijk
zeker doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien morgen maar even kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker doen
dit tref je dan aan:Daar kwam ze me bekend van voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker doen
dit tref je dan aan:HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
lullig, hier schijnt het zonnetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Zal ik wel of niet gaan hardlopen...
Kloteweer.
quote:
wind mee gaan lopen, ga je lekker snelquote:
Het is wel droog, dus ik ga gewoon een stukje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef crv het volgende:
[..]
wind mee gaan lopen, ga je lekker snel
Magje dan ook proevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
He, ik las Cadbury. Ik ben in hun fabriek geweest in Nieuw Zeeland.
Kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:43 schreef crv het volgende:
heb jullie wel een beetje verwaarloosd de laatste tijd![]()
heb het echt veeeeeeeels te druk, zelfs niet eens meelezen.quote:
quote:
Ai, dan dus een uur minder lang knuffelen met Kallyquote:
Als ik een beetje opshciet haal ik de trein nog over 20 minuten.. snel inpakken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, dan dus een uur minder lang knuffelen met Kally
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Iedereen slaapt hier nog!Behalve Missy dan, die is uit blijheid dat ik er ben mijn been open aan het krabben.
Geef je Benny een knuffel van me? Of ie nu wilt of niet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet nog een broodje en stap de trein in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |