Yorkiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver ik wist die naam van die reep voor mannen niet meer
http://en.wikipedia.org/wiki/Yorkie_(chocolate_bar)quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
En door Kruimel, die doet haast nooit los gaan
Ik ga wel weer mee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook naar Londen!! Om te shoppen..
Op watte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
Bonjour,ik ben er weer maar wel op dexIpod
Holaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
Bonjour,ik ben er weer maar wel op de Ipod
Wat heb je dan Bos?quote:
Nee natuurlijk niet, maar ik wil morgern naar PSV en dinsdag naar WWRYquote:
Wat mankeer je dan jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik wil morgern naar PSV en dinsdag naar WWRY
Ik heb ook nog wel problemen op mijn foon jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet zo bedreven als lutte
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..
Maar kan ook te maken hebben met het feit dat ik overga op andere medicatie en 1 pil al twee dagen niet meer heb inmogen nemen, Ik hoop dus op dat laatste, al zei de arts dat ik er niks van zou merken, maar je weet maar nooit.
Ow bah, neem een lekkere kop thee, en ga straks lekker warm onder de dekens liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees griep. Ik ben snot verkouden, begin me slap te voelen, ligt wazig..
Maar kan ook te maken hebben met het feit dat ik overga op andere medicatie en 1 pil al twee dagen niet meer heb inmogen nemen, Ik hoop dus op dat laatste, al zei de arts dat ik er niks van zou merken, maar je weet maar nooit.
Ja maar ik ga dit jaar alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA MOI EEM HE!
zo lang kan ik niet wachten hoor
Hij kan ook met ons meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dit jaar al
Ik kan niet zomaar 2 keer naar Londen in een jaar
Alles kan, als jij het laat gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dit jaar al
Ik kan niet zomaar 2 keer naar Londen in een jaar
Ja of een warme beker chocoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow bah, neem een lekkere kop thee, en ga straks lekker warm onder de dekens liggen
Ook goed plan, lekker voor jezelf zorgenquote:
quote:
Hoiiiiquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles kan, als jij het laat gebeuren
quote:
Ja, morgen mag ik best ziek zijn. PSV heb ik al zo vaak zien spelen, maar dinsdag dus absoluut niet =hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed plan, lekker voor jezelf zorgen
Nee oke, maar dan heb je eventueel nog 3 dagen om uit te ziekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik best ziek zijn. PSV heb ik al zo vaak zien spelen, maar dinsdag dus absoluut niet =he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |