abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:54:13 #151
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92342831
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Met het ene ben ik het eens, met het tweede niet. Waarom zou lang blijven een zwaktebod? Ik vind je laten verleiden tot geweld juist een zwaktebod, en ik ben bang dat een tocht naar het paleis daartoe kan leiden.
Ho! Ik zeg niet dat ze geweld moeten gebruiken. Ik zeg dat ze naar het paleis moeten gaan wandelen. En zodra ze bij het paleis komen niet het paleis bestormen maar heel simpel: gewoon gaan zitten op de grond.

Nog steeds geweldloos.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_92342838
Nog iets gebeurd de afgelopen uren?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:54:29 #153
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92342844
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Geloof me, als ElBaradei morgen een vurige speech geeft en met een megafoon verkondigt dat Mubarak geen gehoor heeft gegeven aan het ultimatum van de demonstranten, dat het nu de taak is van heel Egypte zich nu per direct van zijn tiran te verlossen, geloof mij maar dan lopen mensen dwars door kogels heen.
En dat is een mooi einde voor een film maar niet het einde dat ik deze mensen gun. Daarnaast heb ik niet de indruk dat El Baradei zo'n vurig spreker is ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92342881
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Ho! Ik zeg niet dat ze geweld moeten gebruiken. Ik zeg dat ze naar het paleis moeten gaan wandelen. En zodra ze bij het paleis komen niet het paleis bestormen maar heel simpel: gewoon gaan zitten op de grond.

Nog steeds geweldloos.
Paleis wordt beschermd door veiligheidstroepen en prikkeldraad, dus hoe wil je er komen zonder geweld?
pi_92342884
USAID = salaris Mubarak :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:18 #156
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92342945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Nog steeds geweldloos.
Zeker, maar dat paleis is bewaakt en het is 10km verderop in gebied waar best eens snipers en andere thugs zouden kunnen zitten. Met een grote groep op het plein zijn ze redelijk onkwetsbaar (als groep) maar met z'n allen onderweg zijn ze erg vatbaar voor aanvallen en pogingen tot uiteendrijven. Misschien dat ze uiteindelijk kunnen overwinnen maar de kans is aanwezig dat het een bloedbad wordt..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92342948
quote:
Ziet het wel naar uit, maar waarom wordt dit helemaal niet opgepakt op AJE of twitter?
pi_92342956
Waarom noemen jullie het USAID? Dat is een programma waarmee de VS noodhulp na humanitaire rampen verleend.. militaire steun lijkt me daar niet onder te vallen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:42 #159
132191 -jos-
Money=Power
pi_92342960

How cute
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92342990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Als ElBaradei morgen een vurige speech geeft en met een megafoon verkondigt dat Mubarak geen gehoor heeft gegeven aan het ultimatum van de demonstranten, dat het nu de taak is van heel Egypte zich nu per direct van zijn tiran te verlossen, geloof mij maar dan lopen mensen dwars door kogels heen.
El-Baradei? Dat verlegen mannetje zonder charisma die amper bekend is in eigen land? Sure
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:57:29 #161
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92343005
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:

[..]

Paleis wordt beschermd door veiligheidstroepen en prikkeldraad, dus hoe wil je er komen zonder geweld?
Lopend met wat staaldraadknippers.
Wat de militie zal doen is niet bekend. Misschien staat er op een gegeven moment een zoon of dochter van iemand van een lid van de militie voor zijn neus en denktie "fuck it".
Wie weet.

Op het plein blijven zie ik niet meer als een optie waar een gewenst resultaat uitkomt.
pi_92343019
Ahmed_Rehab Another reporter just died. The attack on reporters is a cowardly crime that the Egyptian people will never forgive.#Egypt #Jan25
less than 20 seconds ago via Facebook
pi_92343057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom noemen jullie het USAID? Dat is een programma waarmee de VS noodhulp na humanitaire rampen verleend.. militaire steun lijkt me daar niet onder te vallen
Zijn ook 2 verschillende dingen. Militaire steun blijft gewoon doorgaan, is eerder vandaag ook bevestigd.
pi_92343071
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef wdn het volgende:

[..]

Op het plein blijven zie ik niet meer als een optie waar een gewenst resultaat uitkomt.
Ik ook niet, ik was vanmiddag al voor een mars.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:59:01 #165
132191 -jos-
Money=Power
pi_92343084
quote:
Security tightens around Presidential Palace

Increased security measures are in place along the streets leading to the Presidential Palace, President Hosni Mubarak's home in Heliopolis, as well as in neighboring areas. Security measures had been tightened as protests entered the eleventh day Friday.

Armed forces stationed at the entries and exits of main streets surrounding the compound deployed additional forces on Friday morning, hours before the start of Friday prayers.

Some soldiers also put more barbed wire a few meters away from thel hearquarters where official presidential meetings take place.

Security measures around the palace as well as the president's home were heightened between last week's "Friday of Anger" and today's "Friday of Departure." Last Friday police forces were pulled back and replaced with members of the presidential guard.

Over the course of the week, army units began to join presidential guard units surrounding the palace and nearby streets. Recently some protesters have called for a march to the palace, although it is unclear whether Mubarak is inside.
http://www.almasryalyoum.(...)-presidential-palace
pi_92343143
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:

[..]

Zo:
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:00:01 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92343144
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef smollie2 het volgende:
Ahmed_Rehab Another reporter just died. The attack on reporters is a cowardly crime that the Egyptian people will never forgive.#Egypt #Jan25
less than 20 seconds ago via Facebook
Kut :(

Kijk dit is ook zo iets....
Er vallen doden ondanks dat het protest niet geweldadig is. Moet dit zo doorgaan? Die pro-muba's gaan gewoon door.
pi_92343156
gpdcairo GPD Cairo
Groeiende trend: Steeds meer journalisten om me heen besluiten morgen te vertrekken.
47 seconds ago
pi_92343165
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En dat is een mooi einde voor een film maar niet het einde dat ik deze mensen gun. Daarnaast heb ik niet de indruk dat El Baradei zo'n vurig spreker is ;)
Als ik, ElBaradei het niet doet doet een fundamentalist het, zal ElBaradei denken. Iemand die een ultimatum stelt, maakt zich op voor de confrontatie! Morgen komt de speech. Hij zal het leger waarschuwen dat het menes is en waarschuwt het leger niet tegen de wil van het Egyptische volk te gaan. Hij zal verkondigen dat het leger zich per direct naar de wil van het Egyptische volk zal moeten voegen, of Egypte zal zich afbreken en zich opnieuw opbouwen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:01 #170
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92343212
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oh ja, dat vergat ik bijna. Misschien is hij er niet meer, of vertrekt hij naar een van de andere paleizen zodra de massa in beweging komt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92343225
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Groeiende trend: Steeds meer journalisten om me heen besluiten morgen te vertrekken.
47 seconds ago
Slechte zaak
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:51 #172
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92343268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
47 seconds ago
Als dat zo is is het het begin van het einde.

Indien dit doodbloedt zie ik Mubarak ergens rond september een protest opzetten van pro-muba's en aanblijven onder het motto"kijk Egypte wil dat ik blijf".
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:02:27 #173
132191 -jos-
Money=Power
pi_92343307
rania_hafez Rania Hafez
6 checkpoints by the #egyptian ppl just to get to tahrir...including body search.. .#respect #EGYPT

de beveiliging is weer verzwaard voor de avond.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:02:35 #174
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92343319
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Als ik, ElBaradei het niet doet doet een fundamentalist het, zal ElBaradei denken. Iemand die een ultimatum stelt, maakt zich op voor de confrontatie! Morgen komt de speech.
Kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het een vurige speech wordt. Of dat El Baradei een mars naar het paleis zal voorstellen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92343369
Heb ik de afgelopen uren nog iets gemist?

www.spixtv.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')