abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92341903
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef Drifter__ het volgende:
Wat ik uit de laatste meldingen begreep, zitten de pro's ongeveer hier:

[ afbeelding ]
Ok thnx.
pi_92341995
gooi hem er nog maar een keertje in, en meneer de president dat is nu Mubarak geworden.

OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:41:20 #103
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92342001
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef wdn het volgende:
Conclusie: day of departure zonder departure maakt het een day...
Mooi dat er niks slechts is gebeurd zoals gisteren maaaaaaaaaaaaar dit kan echt nog maanden doorgaan zo.
Het ultimatum dat El Baradei stelde loopt om middernacht af. Zelf heeft hij in een interview ook al aangegeven dat 'de komende uren' toch wel iets moet gaan gebeuren vanuit het regime, en hij leek het zelfs te verwachten. Maar als er niets gebeurt: morgen is een vrije dag in Egypte en er lijken veel mensen bereid opnieuw naar het plein te komen, of er te blijven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:41:21 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92342003
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Mubarak's zakken zijn nog wel lekker vol.
Zolang de VS die 1.5m blijft geven (waarvan 1.3m voor oorlogtuig, salarissen en Mubarak zelf) blijven die zakken ook nog wel vol ook.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:43:10 #105
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92342111
Bij nader inzien, het had toch een soort van slachting geweest kunnen zijn vandaag.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_92342125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het ultimatum dat El Baradei stelde loopt om middernacht af. Zelf heeft hij in een interview ook al aangegeven dat 'de komende uren' toch wel iets moet gaan gebeuren vanuit het regime, en hij leek het zelfs te verwachten. Maar als er niets gebeurt: morgen is een vrije dag in Egypte en er lijken veel mensen bereid opnieuw naar het plein te komen, of er te blijven.
Oeeee, nog een dag vol dans, gezang en geroep. :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:43:29 #107
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92342140
quote:

[..]

Of ze bestormen het paleis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 20:44:39 #108
230491 Zith
pls tip
pi_92342219
Redelijk onmogelijk om naar het paleis te wandelen als je voor elke meter zult gaan moeten vechten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:44:47 #109
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92342227
quote:

[..]

En dan is er geen plek meer op het plein en gaan ze 2 hoog op elkaars schouders staan en dan maken we weer een dag vol. Dat volk op het plein is 30 jaar lang ontdaan van elke vorm van leiderschap of zo. Ze protesteren maar ook alleen maar dat; er zit totaal geen kracht meer achter.
Mubarak had alleen zijn spullen gepakt en zal dit nu ook niet meer doen als alles zo blijft als het nu is.

Uit de commentaren kun je zelfs halen dat ze hem niet eens in een gevangenis willen gooien of willen lynchen of wat dan ook. Slechts dat hij ontslag neemt en van zijn 'pensioen' gaat genieten.
pi_92342246
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Oeeee, nog een dag vol dans, gezang en geroep. :')
IK zou zeggen, boek een ticket en vertel ze hoe het moet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:45:27 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92342266
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Zith het volgende:
Redelijk onmogelijk om naar het paleis te wandelen als je voor elke meter zult gaan moeten vechten.
Ik denk niet dat dat het geval is. Ja er staan barricades maar als die meute aan het wandelen gaat houdt niemand het tegen.
pi_92342268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Zith het volgende:
ja m,aar vechten kunnen ze, als ze het van plan zijn zijn er al ondeling afspraken gemaakt tussen groepen Anti.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:45:58 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92342298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef wdn het volgende:

[..]

En dan is er geen plek meer op het plein en gaan ze 2 hoog op elkaars schouders staan en dan maken we weer een dag vol. Dat volk op het plein is 30 jaar lang ontdaan van elke vorm van leiderschap of zo. Ze protesteren maar ook alleen maar dat; er zit totaal geen kracht meer achter.
Mubarak had alleen zijn spullen gepakt en zal dit nu ook niet meer doen als alles zo blijft als het nu is.
Ok, dan gaat het land kapot. :W
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92342303
Biw...... gebeurt er nog iets daar ? :?
pi_92342348
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het geval is. Ja er staan barricades maar als die meute aan het wandelen gaat houdt niemand het tegen.
Als er stenen in die menigte, met vrouwen en kinderen, geworpen wordt heb je gewoon de poppen aan het dansen. Dan maakt het niet uit met hoeveel je bent. Of het leger moet ze duidelijk steunen. Die moeten nu een stap gaan zetten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:46:47 #116
24329 KNAK
ff w88,......
pi_92342357
Morgen weer hetzelfde, streven naar de volgende vrijdag en deze als deadline gebruiken... :')
Mai pben rai~!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:46:54 #117
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92342365
quote:

[..]

Uit de commentaren kun je zelfs halen dat ze hem niet eens in een gevangenis willen gooien of willen lynchen of wat dan ook. Slechts dat hij ontslag neemt en van zijn 'pensioen' gaat genieten.
Dat kun je een zwak punt noemen, of een blijk van de geweldsloosheid die ze al de hele week uitstralen. Als je ziet hoe de hele samenleving op dat plein georganiseerd is vind ik ook niet dat je ze van 'alleen maar protesteren' kunt betichten. Het is heel wat meer dan dat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:47:20 #118
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92342394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef horned_reaper het volgende:
Biw...... gebeurt er nog iets daar ? :?
Ik geloof dat ze wachten op een officiële verklaring van of Sulemani of Mubarak op de Staats-tv.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:47:34 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_92342412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ok, dan gaat het land kapot. :W
Nee hoor. Egypte leeft van de touristen. Die komen heus wel terug want er is een "monument" bij: Tahrir quare zal flink bezocht gaan worden.

Het is nu alleen even heel veel gederfde inkomst ;)
pi_92342416
Ik denk toch dat ze wat moeten forceren. Anders gebeurt er weinig.
Hij zegt gewoon er zijn demonstranten tegen me maar ook voor.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:47:43 #121
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92342430
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of ze bestormen het paleis.
Wat is dat toch iedere keer met dat paleis bestormen hier :P Sowieso ligt dat paleis 10 km verderop dus dan zullen ze halverwege de stormloop al doodmoe zijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92342444
quote:

[..]

Als dit het is dan begin je de pro-Mubarak demonstranten eigenlijk wel te begrijpen. Die willen namelijk gewoon dat de rust terugkeert en dat men weer aan het werk gaat in Egypte.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:48:14 #123
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92342464
Amerika heeft net gezegd

USAID wordt stopgezet als hij niet meteen zijn positie verlaat. :o

Gaat het toch gebeuren vanavond>? :o
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:48:41 #124
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_92342493
Wat is USAID?
Er was eens....
pi_92342507
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef shomila het volgende:
Ik denk toch dat ze wat moeten forceren. Anders gebeurt er weinig.
Hij zegt gewoon er zijn demonstranten tegen me maar ook voor.
En in september zegt ie simpelweg dat de overweldigende pro-Mubarak protesten motiverend genoeg zijn om aan te blijven als president.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')