Was weer een harde foeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef wdn het volgende:
Hier gaan we!
WEDDEN dat er geluid uit zijn mond komt en NIKS zegt?
Zie je eerste zin: ze zijn niet gedwongen om te kiezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar tot nu toe is het leger nog niet gedwongen. Als je ze dwingt maken ze misschien niet de beste keuze..
[..]
Waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan? Het zou goed kunnen dat de soldaten die hier worden ingezet uit andere delen van Egypte komen.
foei foei foei! Niet meer doen!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef gehotseflotst het volgende:
"Just to let you know, we're listening to Obama. He's talking about Canada... We'll keep listening, he'll talk about Egypt eventually"
Punten uit Obama's speech: (snel meegeschreven)
We're monitoring situation in Egypt closely. First we want to be crystal clear: we oppose violence as a response to the crisis. Attacks on reporters, human rights activists and peaceful protesters are unacceptable. There are strong responsibilities for the Egyptian government to protect the right of its people. The issues at stake will not be solved by violence or suppression. Future of Egypt determined by its people. Transition progress must begin now. Process must respect rights of people and lead to free elections. US is consulting within Egypt and international community.
The turmoil must turn into opportunity. The entire world is watching. Obama is confident the Egyptian people can shape the future they deserve. US will be a strong partner in all this.
ze weten als ze dat gaan doen dat het een veldslag wordt, en ze willen het vredig houden ja blijf maar lekker op het plein, anders wordt het weer moord en doodslag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
Ik blijf er bij: er is maar 1 groep die hier iets aan kan doen. Dat volk op het plein moet dat plein af en naar het paleis.
damn dat is snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Op AJE: "Just to let you know, we're listening to Obama. He's talking about Canada... We'll keep listening, he'll talk about Egypt eventually"Snapte er al niks van
Obama's speech: (snel meegeschreven, dus niet compleet)
We're monitoring situation in Egypt closely. First we want to be crystal clear: we oppose violence as a response to the crisis. Attacks on reporters, human rights activists and peaceful protesters are unacceptable. There are strong responsibilities for the Egyptian government to protect the right of its people. The issues at stake will not be solved by violence or suppression. Future of Egypt determined by its people. Transition progress must begin now. Process must respect rights of people and lead to free elections. US is consulting within Egypt and international community.
The turmoil must turn into opportunity. The entire world is watching. Obama is confident the Egyptian people can shape the future they deserve. US will be a strong partner in all this.
respektquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Op AJE: "Just to let you know, we're listening to Obama. He's talking about Canada... We'll keep listening, he'll talk about Egypt eventually"Snapte er al niks van
Obama's speech: (snel meegeschreven, dus niet compleet)
Als ze dat doen dan gaat dat heel veel levens kosten inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze weten als ze dat gaan doen dat het een veldslag wordt, en ze willen het vredig houden ja blijf maar lekker op het plein, anders wordt het weer moord en doodslag.
Ja, ik was aan het typen als een gek en steedsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan! weinig inhoudelijks nieuw dus!
Het KAN een veldslag worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze weten als ze dat gaan doen dat het een veldslag wordt, en ze willen het vredig houden ja blijf maar lekker op het plein, dan wordt het weer moord en doodslag.
Nou ja, ze hebben wel verschillende keren van een afstand toegekeken hoe thugs op de groep insloegen zonder in te grijpen. Het zou kunnen dat het in een alles of niets situatie anders is, maar ik heb er toch mijn twijfels bij..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie je eerste zin: ze zijn niet gedwongen om te kiezen.
Denk je echt dat deze situatie maanden stand kan houden dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat wordt het ook als ze het niet doen: ik ben er van overtuigd dat wat ik eerder op AJE hoorde zal gebeuren... Mubarak laat in de komende maanden mensen stilletjes uit de weg ruimen, regelt een protest met allemaal pro-muba aanhangers en gaat vrolijk verder.
Ja maar dat was de dag met rellen toch? Vandaag hebben ze het beter voor elkaar gehad en kwam meerdere keren naar voren dat ze pro-muba's hebben aangehouden en vastgezet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel verschillende keren van een afstand toegekeken hoe thugs op de groep insloegen zonder in te grijpen. Het zou kunnen dat het in een alles of niets situatie anders is, maar ik heb er toch mijn twijfels bij..
Wel als de demonstratie doodbloedt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze situatie maanden stand kan houden dan?
Dat gaat echt niet gebeuren. Mubarak gaat weg, hoe dan ook. Het zal niet meer tot grote ongeregeldheden komen, zeker niet met deze aantallen demonstranten op Tahrir sqr.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Het KAN een veldslag worden.
Maar dat wordt het ook als ze het niet doen: ik ben er van overtuigd dat wat ik eerder op AJE hoorde zal gebeuren... Mubarak laat in de komende maanden mensen stilletjes uit de weg ruimen, regelt een protest met allemaal pro-muba aanhangers en gaat vrolijk verder.
No shit sherlock. Als je het de laatste dagen gevolgd heb kan je dat ook 100% zeker zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, CNN reporter is er van overtuigd dat de demonstatie niet gaat uitdoven.
Dat is verschillende keren geweest. Er zijn ook momenten geweest dat ze wel ingrepen ja, maar ook vandaag zijn er nog 'incidenten' geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dat was de dag met rellen toch? Vandaag hebben ze het beter voor elkaar gehad en kwam meerdere keren naar voren dat ze pro-muba's hebben aangehouden en vastgezet.
Alleen als dat snel gebeurt ja. Maar ik denk dat zelfs een week al veel is als het nog een week zoals nu gaat.quote:Wel als de demonstratie doodbloedt.
Mubarak zegt in September te willen aftreden maar september is ver weg hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. Mubarak gaat weg, hoe dan ook. Het zal niet meer tot grote ongeregeldheden komen, zeker niet met deze aantallen demonstranten op Tahrir sqr.
Nop. Nu Obama live op CNN, maar weer zelfde inhoud als paar dagen terug / Clintonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Avond, ik geloof dat ik niets gemist heb sinds vanmiddag of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |