Oh ja, fantastisch zelfs maar mijn zwager moet nog anderhalf uur rijden bij mij vandaan, vrijdagavond wedstrijden zijn nogal ongebruikelijk. Normaal is het zaterdmiddag en dan gaan we nog wel naar de pub.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef Tem het volgende:
Meestal wel een beter sfeertje toch bij rugby? Althans dat is wat ik weet uit Zuid Afrika. Na de wedstrijd aan de braai met een castle op het parkeerterrein.
Why not? mag nie van z'n vrouw ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, fantastisch zelfs maar mijn zwager moet nog anderhalf uur rijden bij mij vandaan, vrijdagavond wedstrijden zijn nogal ongebruikelijk. Normaal is het zaterdmiddag en dan gaan we nog wel naar de pub.
Vroegah kon hij blijven slapen maar ja, er is een baby gekomen dus dat kan niet meer
Precies, die zit vanaf vanmiddag alleen met de kleine en moet morgenochtend werken. Mijn zwager begint door te krijgen dat zijn leven flink gaat veranderenquote:
Klopt, een mens wordt ouder en krijgt andere interesses. Maar ik lees nog wel zo af en toe en het stemt me hoopvol te zien dat anderen de fakkel van onvoorwaardelijke negatieve vrijheid hebben overgenomen. Al moet ik wel zeggen dat er erg veel geschreeuwd en weinig gediscussieerd wordt, maar dat zal de eeuwige "die jeugd van tegenwoordig" frustratie wel zijn. Verder mis ik de mensen van het eerste uur, Sigme, Reya, Freako, DrWolffenstein, McCarthy, Floripas etc...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Monidique het volgende:
Strong, but zeker absent de afgelopen tijd, hier op dit virtueel platform.
Je allerlaatste? Ik ben op 1 januari gestopt, erg traditioneel ja, maar het valt me mee hoe makkelijk het eigenlijk is, het enige wat je ervoor nodig hebt is de beslissing.quote:
Dank voor de mooie woorden. Ik voel me ook niet oud hoor, integendeel. Maar die andere interesses hou je niet tegen. En ik had erg het gevoel in herhalingen te treden, zoals ik al zei het doet me goed dat anderen de fakkel overnemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef Monidique het volgende:
Maar serieus, ik weet hoe oud je ongeveer bent; je bent niet oud. Je bent jong genoeg om dat marge van Het Alles nog mee te kunnen nemen. En dat doe je ook. Hulde. Maar oud ben je niet.
En Reya en Sigme zijn er nog.
Neuh, de allerlaatste van vandaag; het pakje is leeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Je allerlaatste? Ik ben op 1 januari gestopt, erg traditioneel ja, maar het valt me mee hoe makkelijk het eigenlijk is, het enige wat je ervoor nodig hebt is de beslissing.
(ik blijf fanatiek tegenstander van het rookverbod in de horeca uiteraard :-) )
Beetje vaag, ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En wat is in vredesnaam de marge van Het Alles ?? ;-)
Sigme ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dank voor de mooie woorden. Ik voel me ook niet oud hoor, integendeel. Maar die andere interesses hou je niet tegen. En ik had erg het gevoel in herhalingen te treden, zoals ik al zei het doet me goed dat anderen de fakkel overnemen.
Reya zie ik af en toe nog langskomen inderdaad, Sigme ook ?
http://boudspraak.wordpre(...)ntegraap-boudspraak/quote:PERSCONFERENTIE ONTHULT:
KUTSCHURFT DOET HET WEER!
NIEUW ALBUM `OVER SMAAK VALT NIET TE FISTEN’, VERWACHT BEGIN MAART 2011
AIVD VREEST EERSTE OPTREDEN 9 APRIL 2011, DB’s UTRECHT
De meest eetlustbedervende band van het Nederlandse taalgebied, KUTSCHURFT, is uit de dood opgestaan
http://www.kutschurft.nl/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://boudspraak.wordpre(...)ntegraap-boudspraak/
Doe maar een kaartje vanuit Afghanistan, die heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ga me eens buiten wagen. Als ik nooit meer post ben ik weggewaaid naar verre en hopelijk betere oorden.
Vergeet je paspoort niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ga me eens buiten wagen. Als ik nooit meer post ben ik weggewaaid naar verre en hopelijk betere oorden.
Laat Windesheim dat lekker zelf bepalen, stelletje fascisten.quote:PVV: wasruimte Windesheim weg
ZWOLLE - De PVV-fractie in de Tweede Kamer heeft de minister van Binnenlandse Zaken vragen gesteld over de net geopende wasruimte voor moslims op Hogeschool Windesheim in Zwolle. De partij vraagt de ministers Donner (Binnenlandse Zaken) en Van Bijsterveldt (Onderwijs) wat hij denkt te gaan doen om de wasruimte zo snel mogelijk weg te krijgen bij de Zwolse hogeschool. Moslims kunnen zich er voor gebed wassen.
De Kamervragen zijn ingediend door drie PVV'ers: Wilders, Van Klaveren en Beertema. Ze vragen beide bewindslieden in hoeverre zij de visie van de PVV delen dat 'een wasruimte voor moslims, op nota bene een christelijke hogeschool, tekenend is voor de voortschrijdende islamisering van het onderwijs?'.
Ze vragen de minister zich uit te spreken tegen de 'toenemende invloed van de islam op het onderwijs'. De speciale wasruimte symboliseert volgens de PVV de ongelijkheid tussen moslims en niet-moslims.
Wat voor merk en type?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben verliefd op mijn nieuwe auto.
Dat duurde langquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voeg me al af wanneer het zou komen
[..]
Laat Windesheim dat lekker zelf bepalen, stelletje fascisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |