Dat scheelt een hoop criminaliteit. Ik ben voor!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef katerwater het volgende:
Dan wordt de staat onze dealer.
Ik had niet verwacht dat er geen naieve gevoelens meer waren voor het communisme, maar dit komt in de buurt van het verheerlijken van Stalin.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Pr0-n00b het volgende:
De andere aanbieders gaan weg door de lage prijzen, dan zijn er opeens lege schappen en dan bestaan drugs niet meer?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben voor! Waar kan ik mijn X halen? [afbeelding]
Als het voor een lagere prijs beschikbaar is leven onze kinderen niet in een betere wereld. Als de overheid goedkoop aan de vraag kan voldoen dan zijn we verkeerd bezig.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Montov het volgende:
Hoi, Montov hier,
Wij, de kinderen van de liberale Verlichting en de kapitalistische welvaart, hebben ondanks onze wijsheid en vrijheid toch nog steeds enige oneffenheden in onze succesvolle samenleving. Ik wil in dit topic stil staan bij de drugsproblematiek.
*stil*
*mooi*
Nu is de tijd gekomen voor de oplossing via een oud concept in oude zakken, maar dankzij de trendconjunctuur* nu revolutionair te noemen. Ik heb het over communisme. We kennen allemaal het gegeven dat communisme funest is voor de handel. Zou het niet mooi zijn als we zo ook de ongewenste drugshandel kunnen vernietigen? We hebben staatsbedrijven nodig die drugs verkopen tegen een zeer lage maximumprijs waardoor aanbieders weglopen omdat er geen winst meer te behalen valt. Het resultaat zijn lange rijen en lege schappen. Hiermee kunnen onze kinderen opgroeien in een betere wereld.
Montov zegt: there ain't a problem that communisme can't kill.
* Fictief woord ter symbolisatie van de genormaliseerde sinusoide uitgezet ten opzichte van trend-tijd combinatie.
en als zij het niet meer verkopen wordt het wel weer op straat verkocht? dus denk niet dat je idee gaat werkenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er geen naieve gevoelens meer waren voor het communisme, maar dit komt in de buurt van het verheerlijken van Stalin.
Wanneer aanbieders gedwongen worden om hun waren voor een prijs te verkopen waarmee ze geen winst meer maken, dan houden ze dat niet lang vol en uiteindelijk komt het aanbod in gevaar.
Dat zou betekenen dat mensen er veel waarde aan hechten. Communisme is dus bij uitstek geschikt om te kijken of iets wel degelijk de moeite waard is, zodat ze het onderling op een heel erg kapitalistische manier kunnen voortzetten. Heb je problemen met kapitalisme, ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:09 schreef bersenka het volgende:
[..]
en als zij het niet meer verkopen wordt het wel weer op straat verkocht? dus denk niet dat je idee gaat werken![]()
Nee dat helemaal niet, vind alleen dat energiebedrijven en de NS wel weer staatsbedrijven mogen worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mensen er veel waarde aan hechten. Communisme is dus bij uitstek geschikt om te kijken of iets wel degelijk de moeite waard is, zodat ze het onderling op een heel erg kapitalistische manier kunnen voortzetten. Heb je problemen met kapitalisme, ofzo?
Ik hoorde Gore net gigantisch klaarkomen bij die foto en hij is nu het rode boekje aan het doorbladeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Zoek het communistische land!
Vooral de hoge prijs van coke,denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Bananenman het volgende:
Welke drugsproblematiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |