Oh ja, het weekend is daar inderdaad op vrijdag en zaterdag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het weekend is begonnen ze hoeven morgen niet te werken
"Mubarak? I know him man... he's totally uncool dude"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Deel een zwik wiet uit daar en dan is het net de Haight-Ashbury van de 21ste eeuw
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei: I hope that Mubarak doesn't ask the entire population of Egypt to leave #Jan25
Staat op de FPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand die cap bij de hand van al die gsm's bij een lantaarnpaal ?
Heb me rot gezocht in vorige delen maar kan die niet meer vinden.
Deze?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
FP vorige berichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Deze?
[Upd] Egypte: Protesten gaan door
Ik ken het, same @ work hier maar thuis is mijn vrouw gelukkig net zo fanatiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Gisteravond toen ik op bed lag nog even gemsn't met een vriendin:
Zij: "Wat ben je aan het doen nu dan behalve dat je in bed ligt?"
Ik: "Oh, ik kijk Al Jazeera en volg twitter een beetje?"
Zij: "Al Jazeera, wat is dat? En wat twitter je dan de hele tijd?
Ik: "Dat is een televisiezender in het Midden-Oosten, die zenden live beelden van Egypte uit. En ik volg de situatie in Egypte ook via Twitter."
Zij: "Oke, interessant. Wat zijn dat dan voor live beelden?"
Ik: "Live van Tahrir Square, weet je dat niet?"
Zij: "Tharir Square? Wat is dat?"
Ik: "Het plein waar... Oh wacht, ik ga slapen. Slaap lekker."
Echt niemand van mijn vrienden volgt dit nieuws he.Had niet eens zin om het nog uit te leggen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Het is daar vandaag toch wat zondag voor ons is? Het is daar morgen toch geen weekend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het weekend is begonnen ze hoeven morgen niet te werken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Ik las in het vorige topic dat hij gewond was geraakt op 29 januari en dat hij vandaag bezweken is aan zijn verwondingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef bokaal het volgende:
PressTV meldt dat er een Egyptische journalist dood is // PressTV:
[ afbeelding ]
Dan heb je tenminste een goede vrouw getrouwdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik ken het, same @ work hier maar thuis is mijn vrouw gelukkig net zo fanatiek
Ze doen al heel veel door de groepen gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef revo33 het volgende:
Wanneer gaat de leger de bevolking helpen? Waarvoor dient het leger eigenlijk dan, kan je net zo goed afschaffen.
Valt wel mee hoor, overheid is bij rampen e.d. de enige bottleneck, hulpdiensten zelf weten precies wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Misstique het volgende:
Geweldig die zelfredzaamheid, gewoon met z'n alleen zelf een noodhospitaal opzetten.
In Nederland zou dat zes commissies en drie raadsvergaderingen kosten om zelfs maar tot een shortlist van mogelijke locaties te komen. Dan nog een aanbestedingstraject voor de voorraden en een cao voor de hulpartsen..
Inderdaad, erg goed van ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Misstique het volgende:
Geweldig die zelfredzaamheid, gewoon met z'n alleen zelf een noodhospitaal opzetten.
In Nederland zou dat zes commissies en drie raadsvergaderingen kosten om zelfs maar tot een shortlist van mogelijke locaties te komen. Dan nog een aanbestedingstraject voor de voorraden en een cao voor de hulpartsen..
hiero same shit ; ergste is nog ; sommigen zeggen letterlijk ,oh dat boeit me echt niet ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik: "Dat is een televisiezender in het Midden-Oosten, die zenden live beelden van Egypte uit. En ik volg de situatie in Egypte ook via Twitter."
Echt niemand van mijn vrienden volgt dit nieuws he.Had niet eens zin om het nog uit te leggen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Hier ook fanatieke partner, zelfs me puber dochter komt uit school met de vraag mam hoe is het nu daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik ken het, same @ work hier maar thuis is mijn vrouw gelukkig net zo fanatiek
Hmja, je wordt er gewoon moe vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat is die blauwe penguin?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Teken van goeie opvoedingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier ook fanatieke partner, zelfs me puber dochter komt uit school met de vraag mam hoe is het nu daar
Wij kunnen het ook, maar overheden maken zichzelf machtig door burgers verantwoordelijkheid te ontnemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Misstique het volgende:
Niet?.... Egypte laat nu zien dat je met de kracht van het wil verschrikkelijk veel bereikt.....je moet je alleen wel in een rol kunnen schikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, erg goed van ze.
Maar je kan de situatie daar niet vergelijken met hier in Nederland.
Stom hè. Hier zal het niet anders zijn. Gelukkig kijkt mijn vriendin even geïnteresseerd meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Goed toch van je dochter, beetje intresse in het buitenland/belangrijke ontwikkelingen is niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier ook fanatieke partner, zelfs me puber dochter komt uit school met de vraag mam hoe is het nu daar
Goed opgevoede kinderen heb je dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik kom graag in contact met haar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
mag je trots op zijn !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Robert M. nog vast zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik kom graag in contact met haar.
Ja, je probeerd wat!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Goed opgevoede kinderen heb je dan.
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei: I have spoken to the ambassadors of America, Australia, Britain & the Prime Minister of Greece who is a personal friend #Jan25
El Baradei: Now it is clear that it is President Mubarak against his people & every country must decide where it stands #Jan25
El Baradei: It's inconceivable that the President & VP can't hear them. What more can the Egyptian people do to make it clear? #Jan25
El Baradei: I believe that the number of protesters throughout Egypt today is between 2 and 4 million, that's what I heard. #Jan25
El Baradei: I hope that Mubarak doesn't ask the entire population of Egypt to leave #Jan25
El Baradei: I hope that there will be a statement by the govt within two hours. I hope the regime understands: it's Mubarak Vs. the People
El Baradei: We want to avoid the possibility that this peaceful uprising takes another turn #Jan25
El Baradei: When this is over then I can look into running for elections, if the Egyptian people want me #Jan25
El Baradei: It is untrue that I said I will not run for elections. My priority now is to move Egypt to a democracy at this stage #Jan25
El Baradei: The regime is not hearing the strong shout of the Egyptian people from all sects. #Jan25
El Baradei: What Omar Suleiman (the new VP) offered are minor concessions. We want to move from a dictatorship to a democracy #Jan25
El Baradei: I don't think any of the negotiations with the govt are serious. The demand of the protesters is for Mubarak to leave #Jan25
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik ga heel ff mn oogjes wat rust gunnen en wat bankie hangu ,later nog ff terug
doei!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Tot laterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef revo33 het volgende:
Tuurlijk mag je daar trots op zijn. Die mensen denken/voelen mee met de wereld en houden zich niet opgesloten in Nederland met de smoes: boeit me niet. Het boeit iedereen, want het kan hier over een paar jaar ook gebeuren. Mensen moet inzien dat alles belangrijk is, vooral zulke revoluties. Leerzaam en interessant.
Sommige houden zich liever bezig met justin bieber.
Wesley Sneijder bedoel jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.
Daar werd zoveel aandacht aan besteed. En aan dit wereld nieuws echt weinig.
De Islamitische vrijdag is wat de christelijke zondag is. Sommige streng-islamitsiche landen hebben dan ook een weekend van donderdag en vrijdag. Maar de wat meer gematigde / op het westen gerichte landen hebben een weekend van vrijdag en zaterdag, om meer aansluiting te krijgen op de westerse werkweek. Dit zijn naast Egypte bijvoorbeeld ook de golfstaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is daar vandaag toch wat zondag voor ons is? Het is daar morgen toch geen weekend?
Het boeit haar veel. Alleen afgelopen woensdag wilde ze toch dat de tv uit moest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef revo33 het volgende:
Tuurlijk mag je daar trots op zijn. Die mensen denken/voelen mee met de wereld en houden zich niet opgesloten in Nederland met de smoes: boeit me niet. Het boeit iedereen, want het kan hier over een paar jaar ook gebeuren. Mensen moet inzien dat alles belangrijk is, vooral zulke revoluties. Leerzaam en interessant.
Sommige houden zich liever bezig met justin bieber.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.
Daar werd zoveel aandacht aan besteed. En aan dit wereld nieuws echt weinig.
Dan begrijp ik het beter. Bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De Islamitische vrijdag is wat de christelijke zondag is. Sommige streng-islamitsiche landen hebben dan ook een weekend van donderdag en vrijdag. Maar de wat meer gematigde / op het westen gerichte landen hebben een weekend van vrijdag en zaterdag, om meer aansluiting te krijgen op de westerse werkweek. Dit zijn naast Egypte bijvoorbeeld ook de golfstaten.
Woensdag was het ook echt heftig hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het boeit haar veel. Alleen afgelopen woensdag wilde ze toch dat de tv uit moest.
Die beelden vond ze niet leuk.
Ik hou alles in de gaten EN lul mee, best of both worldsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Waarom zitten mensen in dit topic steeds te slowchatten? Ik heb het idee dat jullie niet meer zo geinteresseerd zijn in de nieuwste berichten die via twitter binnenkomen?
Omdat dit een verkapt slowchat topic is? Als je enkel twitter berichtjes wil posten kun je beter een Twitter reeks beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Waarom zitten mensen in dit topic steeds te slowchatten? Ik heb het idee dat jullie niet meer zo geinteresseerd zijn in de nieuwste berichten die via twitter binnenkomen?
Meeste twitter berichten neem ik met een korrel zout. NRC live blogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Tot deel 100 ofzo was dit zeker geen slowchat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat dit een verkapt slowchat topic is? Als je enkel twitter berichtjes wil posten kun je beter een Twitter reeks beginnen denk ik.
Ik had het toevallig vanmiddag nog opgezocht omdat ik me hetzelfde afvroegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het beter. Bedankt voor je uitleg..
Nu is het ook relatief rustig en gebeurt er vrij weinig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
Tot deel 100 ofzo was dit zeker geen slowchat.
Niet gezien. Hoe waren de meningen daar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Goed interview wel net op AJE, hoe het zeg maar buiten cairo gaat en de meningen en steming daar.
Er gebeurt gewoon vrijwel niets meer en dan krijg je dit zo vanzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Idd. vooral in de avonden als er weinig tot niets te zien is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.
Ja maar veel minder dan nu, nu worden er zelfs onzinnige youtube filmpjes gepaatst die hier niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.
Zoals ik al zei: als je alleen twitterberichtjes wil verzamelen kun je daar beter een los topic voor openen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja maar veel minder dan nu, nu worden er zelfs onzinnige youtube filmpjes gepaatst die hier niks mee te maken hebben.
Zei Mubarak.quote:
Aldus de elleboog van Mubarak buiten beeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De Prime Minister, Ahmad Shafik is bezig met een 'Mubarak is een goede jongen'-offensief op tv.
Gaan we nou weer lopen huilen??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja maar veel minder dan nu, nu worden er zelfs onzinnige youtube filmpjes gepaatst die hier niks mee te maken hebben.
Meeste zijn hoofdwonde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef bokaal het volgende:
Meer dan 5000 gewonden volgens Min. Health // AJE:
[ afbeelding ]
Kan iemand bevestigen of een van die 2 gpdcairo is?quote:Nog twee toeristen in Egypte
CAIRO - Alle Nederlandse toeristen op twee na zijn weg uit Egypte. De twee hebben een verklaring ondertekend, waarin staat dat zij niet terug kunnen vallen op het Calamiteitenfonds omdat zij ervoor kiezen in het onrustige land te blijven. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.
En er lopen veel vrouwen rond op het plein, net als studenten, artsen, en de engineersunion.quote:SultanAlQassemi Ahmad Shafik: Mubarak did nothing wrong to the Egyptian people. Now there are demands to change & he has agreed #Jan25
Denk dat ze daar toeristen mee bedoelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef -jos- het volgende:
Telegraaf:
[..]
Kan iemand bevestigen of een van die 2 gpdcairo is?
Dat is een journalist, geen toerist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef -jos- het volgende:
Telegraaf:
[..]
GPDcairo is echt een journalist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef -jos- het volgende:
Telegraaf:
[..]
"Hij is een goeie jongen, hij doet erg zijn best"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral deze is mooi:
[..]
En er lopen veel vrouwen rond op het plein, net als studenten, artsen, en de engineersunion.
Doet 't niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef -jos- het volgende:
Trouwens omdat er van Alexandrie zo weinig info is, hier een mooie foto:
http://yfrog.com/h7n9ijlj
hier welquote:
Ik ben nog geen ENKELE werkende yfrog URL tegengekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef -jos- het volgende:
Trouwens omdat er van Alexandrie zo weinig info is, hier een mooie foto:
http://yfrog.com/h7n9ijlj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |