Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef revo33 het volgende:
Tuurlijk mag je daar trots op zijn. Die mensen denken/voelen mee met de wereld en houden zich niet opgesloten in Nederland met de smoes: boeit me niet. Het boeit iedereen, want het kan hier over een paar jaar ook gebeuren. Mensen moet inzien dat alles belangrijk is, vooral zulke revoluties. Leerzaam en interessant.
Sommige houden zich liever bezig met justin bieber.
Wesley Sneijder bedoel jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.
Daar werd zoveel aandacht aan besteed. En aan dit wereld nieuws echt weinig.
De Islamitische vrijdag is wat de christelijke zondag is. Sommige streng-islamitsiche landen hebben dan ook een weekend van donderdag en vrijdag. Maar de wat meer gematigde / op het westen gerichte landen hebben een weekend van vrijdag en zaterdag, om meer aansluiting te krijgen op de westerse werkweek. Dit zijn naast Egypte bijvoorbeeld ook de golfstaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is daar vandaag toch wat zondag voor ons is? Het is daar morgen toch geen weekend?
Het boeit haar veel. Alleen afgelopen woensdag wilde ze toch dat de tv uit moest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef revo33 het volgende:
Tuurlijk mag je daar trots op zijn. Die mensen denken/voelen mee met de wereld en houden zich niet opgesloten in Nederland met de smoes: boeit me niet. Het boeit iedereen, want het kan hier over een paar jaar ook gebeuren. Mensen moet inzien dat alles belangrijk is, vooral zulke revoluties. Leerzaam en interessant.
Sommige houden zich liever bezig met justin bieber.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Egypte? Nee joh, dat Jan Smit en Yolanthe trouwen is belangrijker.
Daar werd zoveel aandacht aan besteed. En aan dit wereld nieuws echt weinig.
Dan begrijp ik het beter. Bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De Islamitische vrijdag is wat de christelijke zondag is. Sommige streng-islamitsiche landen hebben dan ook een weekend van donderdag en vrijdag. Maar de wat meer gematigde / op het westen gerichte landen hebben een weekend van vrijdag en zaterdag, om meer aansluiting te krijgen op de westerse werkweek. Dit zijn naast Egypte bijvoorbeeld ook de golfstaten.
Woensdag was het ook echt heftig hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het boeit haar veel. Alleen afgelopen woensdag wilde ze toch dat de tv uit moest.
Die beelden vond ze niet leuk.
Ik hou alles in de gaten EN lul mee, best of both worldsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Waarom zitten mensen in dit topic steeds te slowchatten? Ik heb het idee dat jullie niet meer zo geinteresseerd zijn in de nieuwste berichten die via twitter binnenkomen?
Omdat dit een verkapt slowchat topic is? Als je enkel twitter berichtjes wil posten kun je beter een Twitter reeks beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Waarom zitten mensen in dit topic steeds te slowchatten? Ik heb het idee dat jullie niet meer zo geinteresseerd zijn in de nieuwste berichten die via twitter binnenkomen?
Meeste twitter berichten neem ik met een korrel zout. NRC live blogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef -jos- het volgende:
Tot deel 100 ofzo was dit zeker geen slowchat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat dit een verkapt slowchat topic is? Als je enkel twitter berichtjes wil posten kun je beter een Twitter reeks beginnen denk ik.
Ik had het toevallig vanmiddag nog opgezocht omdat ik me hetzelfde afvroegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het beter. Bedankt voor je uitleg..
Nu is het ook relatief rustig en gebeurt er vrij weinig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
Tot deel 100 ofzo was dit zeker geen slowchat.
Niet gezien. Hoe waren de meningen daar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Goed interview wel net op AJE, hoe het zeg maar buiten cairo gaat en de meningen en steming daar.
Er gebeurt gewoon vrijwel niets meer en dan krijg je dit zo vanzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Idd. vooral in de avonden als er weinig tot niets te zien is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.
Ja maar veel minder dan nu, nu worden er zelfs onzinnige youtube filmpjes gepaatst die hier niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Net een paar willekeurige topics onder nummer 100 gepakt. Zit ook vol slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |