Oh ja, het weekend is daar inderdaad op vrijdag en zaterdag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het weekend is begonnen ze hoeven morgen niet te werken
"Mubarak? I know him man... he's totally uncool dude"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Deel een zwik wiet uit daar en dan is het net de Haight-Ashbury van de 21ste eeuw
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei: I hope that Mubarak doesn't ask the entire population of Egypt to leave #Jan25
Staat op de FPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand die cap bij de hand van al die gsm's bij een lantaarnpaal ?
Heb me rot gezocht in vorige delen maar kan die niet meer vinden.
Deze?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
FP vorige berichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Noelle06 het volgende:

quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Deze?
[Upd] Egypte: Protesten gaan door
Ik ken het, same @ work hier maar thuis is mijn vrouw gelukkig net zo fanatiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Gisteravond toen ik op bed lag nog even gemsn't met een vriendin:
Zij: "Wat ben je aan het doen nu dan behalve dat je in bed ligt?"
Ik: "Oh, ik kijk Al Jazeera en volg twitter een beetje?"
Zij: "Al Jazeera, wat is dat? En wat twitter je dan de hele tijd?
Ik: "Dat is een televisiezender in het Midden-Oosten, die zenden live beelden van Egypte uit. En ik volg de situatie in Egypte ook via Twitter."
Zij: "Oke, interessant. Wat zijn dat dan voor live beelden?"
Ik: "Live van Tahrir Square, weet je dat niet?"
Zij: "Tharir Square? Wat is dat?"
Ik: "Het plein waar... Oh wacht, ik ga slapen. Slaap lekker."
Echt niemand van mijn vrienden volgt dit nieuws he.Had niet eens zin om het nog uit te leggen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Het is daar vandaag toch wat zondag voor ons is? Het is daar morgen toch geen weekend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het weekend is begonnen ze hoeven morgen niet te werken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond ook al in de FP
Ik las in het vorige topic dat hij gewond was geraakt op 29 januari en dat hij vandaag bezweken is aan zijn verwondingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef bokaal het volgende:
PressTV meldt dat er een Egyptische journalist dood is // PressTV:
[ afbeelding ]
Dan heb je tenminste een goede vrouw getrouwdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik ken het, same @ work hier maar thuis is mijn vrouw gelukkig net zo fanatiek
Ze doen al heel veel door de groepen gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef revo33 het volgende:
Wanneer gaat de leger de bevolking helpen? Waarvoor dient het leger eigenlijk dan, kan je net zo goed afschaffen.
Valt wel mee hoor, overheid is bij rampen e.d. de enige bottleneck, hulpdiensten zelf weten precies wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Misstique het volgende:
Geweldig die zelfredzaamheid, gewoon met z'n alleen zelf een noodhospitaal opzetten.
In Nederland zou dat zes commissies en drie raadsvergaderingen kosten om zelfs maar tot een shortlist van mogelijke locaties te komen. Dan nog een aanbestedingstraject voor de voorraden en een cao voor de hulpartsen..
Inderdaad, erg goed van ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Misstique het volgende:
Geweldig die zelfredzaamheid, gewoon met z'n alleen zelf een noodhospitaal opzetten.
In Nederland zou dat zes commissies en drie raadsvergaderingen kosten om zelfs maar tot een shortlist van mogelijke locaties te komen. Dan nog een aanbestedingstraject voor de voorraden en een cao voor de hulpartsen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |