10% van Egyptenaren woont in Cairoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt af van je definitie van 'grote stad'. Echt groot zijn alleen Cairo en Alexandrie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
It doesn't seem like they will march to the presidential palace. The mood is not ready. #jan25
Buitenlandse druk, ja ben ik vergeten, van het momentum is zo, zal ik in volgende update verwerken. Dank. Buitenland zal ik nu even toe gaan voegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik mis gewoon dat Mubarak extra onder druk gezet wordt door de VS en dat het momentum voor de demonstranten nu weer HEEL groot is.
Mubarak is dead man walking
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jouw honden zijn de martelaren van de Egyptische revolutie.
Das interessant, als je namelijk ERG goede reden hebt mag je gebed vervroegen of verlaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Floxxx het volgende:
ze zijn trouwens een half uur te vroeg volgens http://www.asfory.com/muslim_prayer_times/cairo_egypt.html
Dat bedoelde ik ook ja. En Gizeh is eigenlijk gewoon een deel van de agglomeratie Cairo. Dus je hebt Cairo en Alexandrie, en daarna Suez en Luxor met tegen de 500.000.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef wdn het volgende:
[..]
10% van Egyptenaren woont in Cairo
Cairo (8m), Alexandrie (4m?) en Gizeh (3m?) zijn 1m+ de rest is beduidend kleiner.
bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
John McCain (REPUBLIKEIN) roept Mubarak op om af te treden!
Dit itt de democraat Obama Hussein!
Oef, dat zijn veel mensen die naar de hel gaan, dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Floxxx het volgende:
ze zijn trouwens een half uur te vroeg volgens http://www.asfory.com/muslim_prayer_times/cairo_egypt.html
5:35 dat is over 9 min, klopt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Floxxx het volgende:
Dat zegt hij al jaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
,, ah kunnen best ff wachten
nos net die vrouw die had gesproken met mubarak .. "dat ie wel weg wil , maar nu niet kan ; ontstaat er chaos"
; WTF ; wat is er afgelopen 10 dagen geweest ; behoorlijke vorm van chaos
Verrek! Ben jij het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ben geen fok-ker, ik ben gewoon een anonieme internet-held JA!!!
Zei ik een paar dagen geleden al: midden in een revolutie gaan we ff pauze houden om te bidden....quote:
Je weet toch wat mama altijd zei: Altijd eerst bidden, voor je een dictator het land uit jaagt.quote:
Als oppositiefiguur hoef je je dan ook een stuk minder aan regeltjes te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
miss. is "de mood ready"na het gebed:Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das interessant, als je namelijk ERG goede reden hebt mag je gebed vervroegen of verlaten.
Dus wat is die reden?
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef wdn het volgende:
"we gaan protesteren want Mubarak moet weg"
"en als hij niet gaat?"
"en als hij niet gaat?"
?
Oplossing: loop naar dat f**king paleis.
Weet je hoeveel doden dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef wdn het volgende:
"en als hij niet gaat?"
"en als hij niet gaat?"
?
Oplossing: loop naar dat f**king paleis.
Oja, want anders wordt God boosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet toch wat mama altijd zei: Altijd eerst bidden, voor je een dictator het land uit jaagt.
Sowieso, bidden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef tass het volgende:
[..]
Zei ik een paar dagen geleden al: midden in een revolutie gaan we ff pauze houden om te bidden....
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.
Of wel?
Sorry maar dan snap je er weinig van:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze zeggen van wel, maar hij kan net zo goed ergens anders zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.
Of wel?
En wat was hun antwoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.
Dat mens van ABC had gisteren een interview, zij zal het wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar hij kan net zo goed ergens anders zitten.
Maar wat men eerder al zei. Als men zijn huis heeft is het symbolisch duidelijk dat hij niet meer thuis hoeft te komen.
quote:
McCain is dan ook een nobody en kan zeggen wat die wilt, Obama is de president en kan niet vrijuit sprekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Paleis wordt niet door leger bewaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
0. Leger staat aan kant demonstranten.
Nee, jij ook niet.quote:
Is slechts een gerucht. Niet bevestigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.
Presidentiele guard niet en de politie ook niet en die zijn daar veel volgens sandmonkeyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef eens de andere opties weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren, maar daar is echt niet per sé een mars voor nodig hoor.
Land of the freequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Blik het volgende:
[..]
McCain is dan ook een nobody en kan zeggen wat die wilt, Obama is de president en kan niet vrijuit spreken
Paleis staat toch ook in Heliopolis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.
Die guards houden geen tank tegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Presidentiele guard niet en de politie ook niet en die zijn daar veel volgens sandmonkey
Wel makkelijk om te weten, voor je met duizend man voor het verkeerde paleis staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.
Nee, Abdeen staat vlakbij het plein, heliopolis is een stuk verder, 10km werd eerst gezegd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Paleis staat toch ook in Heliopolis?
Het leger verklaart aan de kant van de demo's te staan, Mubarak komt zelf tot inkeer nu hij de grootte van de demonstraties onderkent, StaatsTV ziet in dat de demo's met veul zijn en gaat evenwichtiger informeren, internationale diplomatie voert verder de druk op etc.quote:
De militairen zullen voor het volk kiezen. Ze hebben geen enkele andere optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als iemand een tank mee krijgt ja
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef raistlin6 het volgende:
Internationale reacties aan bericht toegevoegd. Onzin van Khadaffi en Berlusconi en Wilders is vermakelijk maar hoort wat mij betreft niet in dit bericht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"Ze staan buiten het paleis?!"
[ afbeelding ]
Als die garde daar niet staat kun je misschien juist beter het verkeerde paleis overnemen. Prestigeverlies net zo groot, kans op bloedbad veel kleinerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wel makkelijk om te weten, voor je met duizend man voor het verkeerde paleis staat
Nope, ook niet. Die zal ook wel aan het bidden zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Net alsof Rutte ook maar iets durft te zeggen.
jaja, en dat gaat allemaal gebeuren door passief op het plein staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het leger verklaart aan de kant van de demo's te staan, Mubarak komt zelf tot inkeer nu hij de grootte van de demonstraties onderkent, StaatsTV ziet in dat de demo's met veul zijn en gaat evenwichtiger informeren etc.
Volgens mij zit hij gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Abdeen staat vlakbij het plein, heliopolis is een stuk verder, 10km werd eerst gezegd.
Eens, dat hoorde in de updates waar ze in verschenen zijn. Om vervolgens nooit meer benoemd te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef raistlin6 het volgende:
Internationale reacties aan bericht toegevoegd. Onzin van Khadaffi en Berlusconi en Wilders is vermakelijk maar hoort wat mij betreft niet in dit bericht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Toad het volgende:
NRC Live:
In Port Said en Ismailia heeft het leger anti-Mubarak demonstranten beschermd tegen regeringsgezinde activisten. (Reuters)
Lijkt me sterk dat hij in een paleis zit nu. Zo dom zijn ze vast niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon hier hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Heliopolis_Palace
Zo arrogant mss welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij in een paleis zit nu. Zo dom zijn ze vast niet.
Vergis je niet in de dikte van de plaat voor de kop van Mubarakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met dat bord voor zijn kop ziet hij geen andere uitweg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In NL momenteel misschien, maar de weer-neger was toch positief over Egypte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Vergis je niet in de dikte van de plaat voor de kop van Mubarak
Ik weet zeker dat hij denkt dat het allemaal wel zal wegwaaien.
Hij kan moeilijk weg gaan he, dat wordt als vluchten gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Met dat bord voor zijn kop ziet hij geen andere uitweg.
"Mubarak of geen Mubarak, zolang de Islam er is, komt het niet goed. "quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, dat hoorde in de updates waar ze in verschenen zijn. Om vervolgens nooit meer benoemd te worden
Zei de GBL eigenlijk? Die heb ik niet meegekregen
Ja. Er wordt hier gezegd dat Mubarak nu een beetje met zn kleine hosni aan het spelen is, maar die is nu echt wel aan het zweten hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Blik het volgende:
[..]
jaja, en dat gaat allemaal gebeuren door passief op het plein staan?
De enige manier hoe dat kan gebeuren is door internationale druk, zonder dat Mubarak afgaat als president
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
"Mubarak of geen Mubarak, zolang de Islam er is, komt het niet goed. "
Ja, maar dat is dus NIET het palies op 1,5 km, dat is namelijk deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Abdeen_Palacequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon hier hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Heliopolis_Palace
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo arrogant mss wel
Remember Tarkin
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Vergis je niet in de dikte van de plaat voor de kop van Mubarak
Ik weet zeker dat hij denkt dat het allemaal wel zal wegwaaien.
Als dat zo is, wat me onwaarschijnlijk lijkt voor iemand die al 30 jaar aan de macht is, dan is hij alsnog zo weggevlogen wanneer er mensen die kant op gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Met dat bord voor zijn kop ziet hij geen andere uitweg.
Nou hun acties wijzen anders op iets anders: zo van "ik zit goed hier".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef shomila het volgende:
richardengelnbc richard engel
#egypt. Protesters tell me they don't want US to push out mubarak, they want to do it themselves
58 seconds ago
Ze hebben het dan ook over een afstand van 8mijlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[..]
Ja, maar dat is dus NIET het palies op 1,5 km, dat is namelijk deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Abdeen_Palace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |