Die guards houden geen tank tegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Presidentiele guard niet en de politie ook niet en die zijn daar veel volgens sandmonkey
Wel makkelijk om te weten, voor je met duizend man voor het verkeerde paleis staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.
Nee, Abdeen staat vlakbij het plein, heliopolis is een stuk verder, 10km werd eerst gezegd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Paleis staat toch ook in Heliopolis?
Het leger verklaart aan de kant van de demo's te staan, Mubarak komt zelf tot inkeer nu hij de grootte van de demonstraties onderkent, StaatsTV ziet in dat de demo's met veul zijn en gaat evenwichtiger informeren, internationale diplomatie voert verder de druk op etc.quote:
De militairen zullen voor het volk kiezen. Ze hebben geen enkele andere optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als iemand een tank mee krijgt ja
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef raistlin6 het volgende:
Internationale reacties aan bericht toegevoegd. Onzin van Khadaffi en Berlusconi en Wilders is vermakelijk maar hoort wat mij betreft niet in dit bericht.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"Ze staan buiten het paleis?!"
[ afbeelding ]
Als die garde daar niet staat kun je misschien juist beter het verkeerde paleis overnemen. Prestigeverlies net zo groot, kans op bloedbad veel kleinerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wel makkelijk om te weten, voor je met duizend man voor het verkeerde paleis staat
Nope, ook niet. Die zal ook wel aan het bidden zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Net alsof Rutte ook maar iets durft te zeggen.
jaja, en dat gaat allemaal gebeuren door passief op het plein staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het leger verklaart aan de kant van de demo's te staan, Mubarak komt zelf tot inkeer nu hij de grootte van de demonstraties onderkent, StaatsTV ziet in dat de demo's met veul zijn en gaat evenwichtiger informeren etc.
Volgens mij zit hij gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Abdeen staat vlakbij het plein, heliopolis is een stuk verder, 10km werd eerst gezegd.
Eens, dat hoorde in de updates waar ze in verschenen zijn. Om vervolgens nooit meer benoemd te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef raistlin6 het volgende:
Internationale reacties aan bericht toegevoegd. Onzin van Khadaffi en Berlusconi en Wilders is vermakelijk maar hoort wat mij betreft niet in dit bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |