miss. is "de mood ready"na het gebed:Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das interessant, als je namelijk ERG goede reden hebt mag je gebed vervroegen of verlaten.
Dus wat is die reden?
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef wdn het volgende:
"we gaan protesteren want Mubarak moet weg"
"en als hij niet gaat?"
"en als hij niet gaat?"
?
Oplossing: loop naar dat f**king paleis.
Weet je hoeveel doden dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef wdn het volgende:
"en als hij niet gaat?"
"en als hij niet gaat?"
?
Oplossing: loop naar dat f**king paleis.
Oja, want anders wordt God boosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet toch wat mama altijd zei: Altijd eerst bidden, voor je een dictator het land uit jaagt.
Sowieso, bidden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef tass het volgende:
[..]
Zei ik een paar dagen geleden al: midden in een revolutie gaan we ff pauze houden om te bidden....
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.
Of wel?
Sorry maar dan snap je er weinig van:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
John McCain (REPUBLIKEIN) roept Mubarak op om af te treden!
Dit itt de democraat Obama Hussein!
Ze zeggen van wel, maar hij kan net zo goed ergens anders zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak nog in zijn paleis zit.
Of wel?
En wat was hun antwoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.
Dat mens van ABC had gisteren een interview, zij zal het wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar hij kan net zo goed ergens anders zitten.
Maar wat men eerder al zei. Als men zijn huis heeft is het symbolisch duidelijk dat hij niet meer thuis hoeft te komen.
quote:
McCain is dan ook een nobody en kan zeggen wat die wilt, Obama is de president en kan niet vrijuit sprekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
John McCain (REPUBLIKEIN) roept Mubarak op om af te treden!
Dit itt de democraat Obama Hussein!
Paleis wordt niet door leger bewaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
0. Leger staat aan kant demonstranten.
Nee, jij ook niet.quote:
Is slechts een gerucht. Niet bevestigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige mensen die dit met zekerheid durfde te zeggen waren RTL & NOS.
Presidentiele guard niet en de politie ook niet en die zijn daar veel volgens sandmonkeyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef eens de andere opties weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren, maar daar is echt niet per sé een mars voor nodig hoor.
Land of the freequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Blik het volgende:
[..]
McCain is dan ook een nobody en kan zeggen wat die wilt, Obama is de president en kan niet vrijuit spreken
Paleis staat toch ook in Heliopolis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mij is nog altijd niet duidelijk wèlk paleis. Eerst ging het over Abdeen maar later hadden mensen het over Heliopolis. Dat scheelt nogal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |