Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
jij mag altijd PMen dat weet jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Oh en en en ik wilde je nog wat vragen over je verjaardag, ik PM je wel even
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga je anders zo met mij mee?![]()
Ik ga zo lekker douchen
Om me meer te verdiepen in de cardiologische patient, is 3 maandenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor cursus? En klinkt goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grappig,![]()
2,5 uur tot weekend
25 uur tot DM
bij mij ook nietquote:
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
*pakt handdoek*
[..]
Om me meer te verdiepen in de cardiologische patient, is 3 maandenDan ga ik ook verantwoordelijke diensten draaien enzo (en meer verdienen)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
*pakt handdoek*
[..]
Om me meer te verdiepen in de cardiologische patient, is 3 maandenDan ga ik ook verantwoordelijke diensten draaien enzo (en meer verdienen)
Ik heb het al, maar ik zie dus vaak tegen het weekend op. Vooral de lege zondag..quote:
is allang gedaanquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het al, maar ik zie dus vaak tegen het weekend op. Vooral de lege zondag..
voor mij een heel stuk langerquote:
Wil je daar mee zeggen dat je nu onverantwoord bezig bent danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
*pakt handdoek*
[..]
xD haha nee tuurlijk niet. Maar als je daar komt werken verwachten ze dat je binnen een bepaalde tijd die cursus gaat doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat je nu onverantwoord bezig bent dan
Vrienden heb ik niet echt.. Of misschien even de stad in, het is toch koopzondag als het goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kun je niet bij vrienden op bezoek oid? Dat je even de deur uitgaat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat je nu onverantwoord bezig bent dan
In de beertjespan?quote:
Haiquote:
Je hebt toch huisgenoten? Kun je het daar goed mee vinden? Anders familie? Even de deur uit is in elk geval wel goed als je er tegenop zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrienden heb ik niet echt.. Of misschien even de stad in, het is toch koopzondag als het goed is.
Ik zie wel.
zoek je nog een praktijk bouwpakket? Want dan ben ik je manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
*pakt handdoek*
[..]
lovely :wquote:
zet zo een bakkie voor je hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa, ik heb ook nog helemaal geen koffie gehad joh, zou dat het zijn?
duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
ja okee, ik weet het gewoon soms niet. Neem nou gisteren. Ging op zich wel goed. Redelijk wat gedaan voor mijn doen, maar dan ben je buiten de deur, krijg je opeens onverwachts te veel prikkels binnen en raak je weer overstuur. VOlgens mij heb ik er nu nog steeds licht last van..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de beertjespan?![]()
[..]
Hai
[..]
Je hebt toch huisgenoten? Kun je het daar goed mee vinden? Anders familie? Even de deur uit is in elk geval wel goed als je er tegenop ziet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k pakt 3 dubbele espresso's met zoetje
kom maar even naast me zitten koffie drinken
Oh jeetje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja okee, ik weet het gewoon soms niet. Neem nou gisteren. Ging op zich wel goed. Redelijk wat gedaan voor mijn doen, maar dan ben je buiten de deur, krijg je opeens onverwachts te veel prikkels binnen en raak je weer overstuur. VOlgens mij heb ik er nu nog steeds licht last van..
Wat vervelend joh!quote:
ik heb me gister en vandaag te druk gemaakt, dan krijg ik hoofdpijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook al![]()
is het de nationale hoofdpijnweek ofzo
werk ze friemelquote:
Geniet maar lekker van je rustquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me gister en vandaag te druk gemaakt, dan krijg ik hoofdpijn
Koen slaapt iig alen zodra mijn thee op is ga ik mijn haar verven
Eetse en daarna veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
ff eten en dan is mn broertje hier met ons bed
don't ask more!![]()
lunch ze suikertjequote:
welke kleur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me gister en vandaag te druk gemaakt, dan krijg ik hoofdpijn
Koen slaapt iig alen zodra mijn thee op is ga ik mijn haar verven
Iets heel subtiels zodat jij niet weet of je er nou iets over moet zeggen of nietquote:
dat is al snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets heel subtiels zodat jij niet weet of je er nou iets over moet zeggen of niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets heel subtiels zodat jij niet weet of je er nou iets over moet zeggen of niet
douche zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
Ik ga me maar eens douchen
Tot strakjes Lui![]()
Hihi dat dacht ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is al sneldaarom vraag ik het ook
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
Tot strakjes Lui![]()
goed onthouden, koper mahonie roodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koper mahoniedas best uh ... rood
[ afbeelding ]
Doe normaal joh, als je het verschil niet ziet ook bestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed onthouden, koper mahonie rood
Hai Peterquote:
Die gaat er morgen tegen ADO 2 in schoppenquote:
schat ik zit niet in Den Hellder hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
LL.. hoe zit het met de wind daar??
vaart de boot nog??
(en als ie niet vaart, mogen we bij jou pitten ?)
laters trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
Tot strakjes Lui![]()
vanuit hier zit je wel in den helder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schat ik zit niet in Den Hellder hoor...
barretjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
LL.. hoe zit het met de wind daar??
vaart de boot nog??
(en als ie niet vaart, mogen we bij jou pitten ?)
grote kans dat ik het echt niet ziequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe normaal joh, als je het verschil niet ziet ook bestje zal niet de enige zijn
Manneneigen.. ben ik wel gewend hoor
festiniquote:
halloquote:
GF!quote:
het scheelt 50 kmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vanuit hier zit je wel in den helder!
vanaf hier 200quote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
zoek je nog een praktijk bouwpakket? Want dan ben ik je man
Muck is een speciaal broodje voor Toek aan het maken. Wilde wat overleggen en werd zo de keuken uit gegooid..............
De DVD-release hebben ze verplaatst van eind deze maand naar eind septemberquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poster van sint is de beste
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Werd al door mijn ma uit de douche geschopt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Van mij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Mag ik alweer slapen?![]()
Zo heerlijk is het hequote:
Van mij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, geeft niets, want ik donder zelf ook om van de moe ineensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawant ik ga denk ik ook even
![]()
Vind je het heeeeeel erg als ik geen koffie meer kom doen?Ik heb gewoon geen energie meer...
Kom je me helpen afwassen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf niet naar bed, banger dat ik me nog rotter ga voelen dan ik nu al doe
Dacht ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geeft niets, want ik donder zelf ook om van de moe ineens
Nee, sorry, staat mijn hoofd echt niet naar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je me helpen afwassen?Gaan we een afwaswatergevecht houden
![]()
dus jij ligt nog in bed?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we allemaal samen gaan slapen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ow... Bellenblaas lenen dan maar tegen de sip?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry, staat mijn hoofd echt niet naar.
Maar lief dat je het probeert
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dan doe ik er een badbeestje bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... Bellenblaas lenen dan maar tegen de sip?
He gatver.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gisteren gestofzogen, het kan nu alweerEn ik haat afwassen
Ik wil een knappe man die dat elke dag voor me komt doen
![]()
of een knappe man die een vaatwasser regelt en een aansluiting voor me in elkaar knutselt
Wat zit erin danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen dan
gaan we eerst allemaal samen douchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet eerst even mijn haar uitspoelen dan
oeh spannendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan we eerst allemaal samen douchen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen een knappe man wil voor de afwasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatver.![]()
Wouldn't we all? XD
XD Hihi. Ik wil idd ook een vaatwasser
Woahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JOAAAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Nee ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... Bellenblaas lenen dan maar tegen de sip?
Dat houdt met een man of 4 wel op hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZou GF een groepsdouche hebben?
Gaan we daarheen
goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahZou GF een groepsdouche hebben?
Gaan we daarheen
knuffen dan?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent er geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat houdt met een man of 4 wel op hoor
Ja dat misschien wel.quote:
lees even een dierenverhaaltje van Toon Tellegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel.
Laat oko maar, ik ga even wat anders doen, misschein helpt dat..
Oke bossiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lees even een dierenverhaaltje van Toon Tellegen
Sterke Kerelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel.
Rustig aan lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel.
ooit komt alles goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel.
Beetje proppen, 6 moet lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat houdt met een man of 4 wel op hoor
paars?quote:
Gewoon dicht tegen elkaar aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje proppen, 6 moet lukkenEn anders rouleren we gewoon
Ik heb het nu trouwens meer bruin rood geverfd, is echt mooi geworden vind ikquote:
oe... meisjes met rode haren...quote:
quote:
Wat versta jij onder niets doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Keuzes keuzes, boodschappen doen, quiches bakken en dan niets doen of boodschappen doen, quiches bakken en dan verder met operatie opgeruimd huis?
oeh tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het nu trouwens meer bruin rood geverfd, is echt mooi geworden vind ik![]()
boodschappen doen, quiche bakken en dan nog eens kijken hoe de pet staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Keuzes keuzes, boodschappen doen, quiches bakken en dan niets doen of boodschappen doen, quiches bakken en dan verder met operatie opgeruimd huis?
Maar deze is dan net weer niet heel vrolijkquote:
optie 2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, niets doenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het nu trouwens meer bruin rood geverfd, is echt mooi geworden vind ik![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar deze is dan net weer niet heel vrolijk![]()
Maar wel fijn![]()
Op een ochtend klopte de mier al vroeg op de deur van de eekhoorn.
'Gezellig' zei de eekhoorn.
'Maar daar kom ik niet voor', zei de mier.
'Maar je hebt toch wel zin in wat stroop?'
'Nou ja...een klein beetje dan.'
Met zijn mond vol stroop vertelde de mier waarvoor hij gekomen was.
'We moeten elkaar een tijdje niet zien', zei hij.
'Waarom niet?' vroeg de eekhoorn verbaasd. Hij vond het juist heel gezellig als de mier zomaar langskwam. Hij had zijn mond vol pap en keek de mier met grote ogen aan.
'Om erachter te komen of we elkaar zullen missen', zei de mier.
'Missen?'
'Missen. Je weet toch wel wat dat is?'
'Nee,' zei de eekhoorn.
'Missen is iets wat je voelt als iets er niet is.'
'Wat voel je dan?'
'Ja, daar gaat het juist om.'
'Dan zullen we elkaar dus missen', zei de eekhoorn verdrietig.
'Nee,' zei de mier, 'want we kunnen elkaar ook vergeten.'
'Vergeten! Jou?! riep de eekhoorn.
'Nou', zei de mier. 'Schreeuw maar niet zo hard.'
De eekhoorn legde zijn hoofd in zijn handen.
'Ik zal jou nooit vergeten,' zei hij zacht.
We zien morgen welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt wel heel aantrekkelijk of nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, niets doenSerietje kijken of even wowen voordat vriendin er is
Geniet er vanquote:
Alle vrouwen en homo's dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen een knappe man wil voor de afwas![]()
Maar kom, doen we timesharen![]()
ik heb geen schortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alle vrouwen en homo's dan.![]()
Alleen een schort aan...
Ik zie het al helemaal voor me
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alleen een schort aan...
![]()
Ook nog eerst een schort halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alleen een schort aan...
![]()
Wel een leren broek?quote:
Hij doet het goed trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook nog eerst een schort halen![]()
Maar Marijke heeft al een vaatwasser
pak heb ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel een leren broek?Ach in pak mag ook
![]()
![]()
Daarom zei ik het ookquote:
leren broek niet, wel een leren riem, maar dat is wel heel erg weinig....quote:
Fijn dat hij goed schrobtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij doet het goed trouwensHij schrobt goed
![]()
Bis Later Marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga voor Wok z'n optie, dingetjes doen en dan kijken hoe de pet staat![]()
Dus tot later lieve mensen
tot morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga voor Wok z'n optie, dingetjes doen en dan kijken hoe de pet staat![]()
Dus tot later lieve mensen
Hey koenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef Koen66 het volgende:
gammel ik
Pijn in nek, pijn in rug, pijn in voet
Hey Solquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef Solique het volgende:
Zojuist nogmaals op lunch gegaan, was toch niemand meer op de afdeling dus maar met andere afdeling mee gelopen.
Hoezo dat dan?quote:
dat is nou net 1 van de dingen waar koen geen last van heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
Wie wil er morgen pepernoten?.
Hoezo morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik ben nog steeds jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is nou net 1 van de dingen waar koen geen last van heeft
Is gewoon zoquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leren broek niet, wel een leren riem, maar dat is wel heel erg weinig....
Dan heeft hij ook leren pijpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Want?quote:
Hier niet hoorquote:
Marijke heeft wok in pak gezienquote:
Ja, heb je nou al alle boodschappen gehaald?quote:
Hee hee hee heequote:
En jij hebt hem zonder pak gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke heeft wok in pak gezien
die waaien vanzelf naar zijn huis toe, het gaat hier echt lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al alle boodschappen gehaald?
Daar heb ik weer info over gemist dus.quote:
Nou. Dan. Dan. Dan hoef jij ook helemaal niet zo jaloers te zijn, toch? Of wou je beweren dat dat tegenvielquote:
Ehm...nee, integendeel zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Dan. Dan. Dan hoef jij ook helemaal niet zo jaloers te zijn, toch? Of wou je beweren dat dat tegenviel?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik heb ST ook in weinig gezien trouwens
En dan gaan ze weer doorwerken bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje pakt de grootste parapluuuuuu ooit en houdt die boven Deventer
Nog niet, eerst huis schoonmaken nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al alle boodschappen gehaald?
Ik jou ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik heb ST ook in weinig gezien trouwens
Neeee, ja, misschien ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer doorwerken bedoel je?
Woaaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje pakt de grootste parapluuuuuu ooit en houdt die boven Deventer
Ja datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dan is Fha misschien weer blijerder
Dat is iets minder belangrijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeee, ja, misschien ook.
Maar dan is Fha misschien weer blijerder
quote:
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werkquote:
En toen moest jij het kopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
ze hadden de Breezer in de aanbieding bij de Senox
Die heeft ie al hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werk...
CC eens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mailt suikertaartje.rar naar wok@werk...
die is 17quote:
Het vijgenblad ontbrak ook nogquote:
Jah dat dacht ik ookquote:
Breezertaartjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
ze hadden de Breezer in de aanbieding bij de Senox
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's nietquote:
klopt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
er zijn maar heul weinig mensen die mij ooit in pak hebben gezien
Nee die van jou valt tegen iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik ookMaar blijkbaar niet dus
* MPG giet er nog een breezer inquote:
Heeft hij dat afgeslagen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's niet
quote:
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, jij had de kans om me morgen in bed te hebben, dan krijg je mooi heul de foto's niet
Boefjequote:
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
Er waait er hier zowat een achterover met fiets en al...
Er is anders genoeg te eten hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aan
WKD:quote:
Dan waait het daar wat harder als hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
Er waait er hier zowat een achterover met fiets en al...
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
heerlijk zo'n douche, en Koen is er niet eens van wakker geworden
Hoe kan hij dat nou doenquote:
oooh, wat fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'.
Wat fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
* suikertaartje klapt de parapluuuuuuuuuu weer in en mept 'vriendin' ermee voor d'r bakkesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Fha het volgende:
Nee, eigenlijk is de regen maar een klein onderdeel van de stomheid van vandaag
Ik werd vannacht om 2 uur weer eens wakker gebeld door die "vriendin" die me alleen maar belt als ze me nodig heeft en dan dus altijd op dat soort tijdstippen. Nouja dat was 1 ding.. Ik nam niet op dus ze smste dat ze me vandaag wel zou bellen. Verder slapenBelt ze goddomme om kwart voor vier nog een keer op de huistelefoon en spreekt ze de voicemail in (die hardop afspeelt) en sindsdien heb ik dus niet meer kunnen slapen
Is ze nu op msn, dus ik spreek dr aan "zag dat je gebeld had, geen zin in bellen dus praten kan hier" zegt ze "jaa hooi maar ik ben even druk dus komt later wel"
WAAROM BEL JE ME VERDOMME WAKKER ALS HET DUS BLIJKBAAR HELEMAAL NIET DRINGEND IS?! AAAAAARG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrymoest even kijwt
![]()
Bis Later Flesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga inpakken en wegwezen schattekeutels![]()
dag drollebipsjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga inpakken en wegwezen schattekeutels![]()
hoofdpijn is al bijna wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, wat fijn![]()
nog een kusje op je hoofd
Hihihihi jij bent echt de allerliefstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje klapt de parapluuuuuuuuuu weer in en mept 'vriendin' ermee voor d'r bakkes![]()
Macht der gewoontequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik verknal dat soort kansen altijd... en dan kan ik altijd nog zeggen "Gelukkig heb ik de foto's nog'.
wel ja, gewoon gas gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dan komen Marijke en ik morgen nooit aan
Neuh, ikke nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Willen jullie die pepernoten nou nog of niet?
Dat deed ik ook toen ik naar Bloemendaal reed... de wind probeerde mijn auto aardig bij te sturenquote:
er is maar 1 lekkernij die ik wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
oh, jeujquote:
Mag wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihihi jij bent echt de allerliefste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik niet ook gewoon ook met jou trouwen?![]()
![]()
het kan nog hoorquote:
maar we komen met de Suzukiquote:
Grotere pet kopen dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik kan er niet met de pet bij
En dan gaan we heel veel tjokolut tjip koekies eten hehquote:
quote:
ik heb een trekhaakquote:[..]
maar we komen met de Suzuki
Ik niet hoor, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en kroelen op de bank met dekentjes over en kussens erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan gaan we heel veel tjokolut tjip koekies eten heh
voor of na de meet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even verder met stofzuigen en dweilen... en kijken of ik de bank in mijn eentje weer in elkaar krijg.
O, en goed nieuws: ik heb begrepen dat men verwacht dat de herstelwerkzaamheden tussen St. Niklaus en Waldbrunn vanavond zijn afgerond, dus morgen kan het treinverkeer worden hervat.
wtf heb je met de bank gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even verder met stofzuigen en dweilen... en kijken of ik de bank in mijn eentje weer in elkaar krijg.
O, en goed nieuws: ik heb begrepen dat men verwacht dat de herstelwerkzaamheden tussen St. Niklaus en Waldbrunn vanavond zijn afgerond, dus morgen kan het treinverkeer worden hervat.
Woaah jaaaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en kroelen op de bank met dekentjes over en kussens erbij.
En heel veel eten erbij ook, want jij![]()
hij negeert me tochquote:
oeh, dan spelen wij wel aanhangertjequote:ik heb een trekhaak
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb je met de bank gedaan?
mag ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaaah![]()
![]()
En dan komt Marijke ook mee doen
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb je met de bank gedaan?
Is er ook nog een mogelijkheid dat jij straks nog even op msn kan komen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
ja dat zal wel pittig sturen zijn geweest. Lijkt me wel mooi die schuimkoppen op het strand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik naar Bloemendaal reed... de wind probeerde mijn auto aardig bij te sturen.
Jajajaja, en dan gaan we huilfilms kijken en samen boekjes lezen en in elkaars nek kriebelkroelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaaah![]()
![]()
En dan komt Marijke ook mee doen
Dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoekbank, in delen weggeschoven, denk ik.
kutsysteem zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een hoekbank die uit 3 delen bestaat... om eronder schoon te maken, moeten die delen losgehaald worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajajaja, en dan gaan we huilfilms kijken en samen boekjes lezen en in elkaars nek kriebelkroelen
De zee was schitterend inderdaad... lekker ruig waterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat zal wel pittig sturen zijn geweest. Lijkt me wel mooi die schuimkoppen op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |