xD haha nee tuurlijk niet. Maar als je daar komt werken verwachten ze dat je binnen een bepaalde tijd die cursus gaat doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat je nu onverantwoord bezig bent dan
Vrienden heb ik niet echt.. Of misschien even de stad in, het is toch koopzondag als het goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kun je niet bij vrienden op bezoek oid? Dat je even de deur uitgaat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat je nu onverantwoord bezig bent dan
In de beertjespan?quote:
Haiquote:
Je hebt toch huisgenoten? Kun je het daar goed mee vinden? Anders familie? Even de deur uit is in elk geval wel goed als je er tegenop zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrienden heb ik niet echt.. Of misschien even de stad in, het is toch koopzondag als het goed is.
Ik zie wel.
zoek je nog een praktijk bouwpakket? Want dan ben ik je manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
*pakt handdoek*
[..]
Om me meer te verdiepen in de cardiologische patient, is 3 maandenDan ga ik ook verantwoordelijke diensten draaien enzo (en meer verdienen)
lovely :wquote:
zet zo een bakkie voor je hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa, ik heb ook nog helemaal geen koffie gehad joh, zou dat het zijn?
duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
ja okee, ik weet het gewoon soms niet. Neem nou gisteren. Ging op zich wel goed. Redelijk wat gedaan voor mijn doen, maar dan ben je buiten de deur, krijg je opeens onverwachts te veel prikkels binnen en raak je weer overstuur. VOlgens mij heb ik er nu nog steeds licht last van..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de beertjespan?![]()
[..]
Hai
[..]
Je hebt toch huisgenoten? Kun je het daar goed mee vinden? Anders familie? Even de deur uit is in elk geval wel goed als je er tegenop ziet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k pakt 3 dubbele espresso's met zoetje
kom maar even naast me zitten koffie drinken
Oh jeetje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja okee, ik weet het gewoon soms niet. Neem nou gisteren. Ging op zich wel goed. Redelijk wat gedaan voor mijn doen, maar dan ben je buiten de deur, krijg je opeens onverwachts te veel prikkels binnen en raak je weer overstuur. VOlgens mij heb ik er nu nog steeds licht last van..
Wat vervelend joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |