Ik heb het over de gameplay.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk op servers met alleen maar belachelijk slechte spelers of moet je zelf nog leren snipen.
Eh, jawel dus, dat BF2-pack wordt al de eerste splitsing en de game is nog niet eens uit... Laat staan dat we screens hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Battlefield 3 gaat toch hopelijk niet met betaalde DLC komen? Lekker opgesplitste playerbase en betalen voor DLC wat waarschijnlijk toch niet waard is.
Wat een kut trent.
Check mijn post op de vorige pagina maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Battlefield 3 gaat toch hopelijk niet met betaalde DLC komen? Lekker opgesplitste playerbase en betalen voor DLC wat waarschijnlijk toch niet waard is.
Wat een kut trent.
Sad..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, jawel dus, dat BF2-pack wordt al de eerste splitsing en de game is nog niet eens uit... Laat staan dat we screens hebben.
Nou ik moet het nog zien of ik BF3 ga spelen hoor. Tot nu toe nog weinig gehoord waar ik over te spreken ben. Sowieso voor de 3 keer Karkand in een BF spelquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen mods... Tis dat een boycot geen zin heeft omdat iedereen toch wil spelen, maar het zou wel effectief kunnen zijn...
In BF2 was het wel een vette map. Maar dan zie je in BF4free opeens precies dezelfde map verschijnen. En nu in BF3 dus weerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Karkand was ik na een maand al beu, telkens hetzelfde liedje: grenadespammen bij Hotel, daarna kutten linksboven en rechtsboven, ja, sorry, but shit gets OLD.
Het was nooit een vette map IMO. Maar omdat wat, 60% van alle servers op infantry only dat alleen speelde komt het nu steeds terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In BF2 was het wel een vette map. Maar dan zie je in BF4free opeens precies dezelfde map verschijnen. En nu in BF3 dus weer?!
Gedoemd om te falen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen mods? Srsly? Dan zeg ik gedag. Spel is dan gedoemd om te falen met de achterbakse houding van EA en liegende DICE.
Zo geweldig vond ik het niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gedoemd om te falen ?
Natuurlijk niet, kijk naar het succes van BFBC2 op de pc. Maar een marginaal deel van de fans die een spel niet zullen kopen omdat er geen mods gemaakt kunnen worden.
Daarbij komt, wat die Dice man dus ook zegt, dat het bouwen van tools voor de community veel tijd kost en Dice krijgt daar maar bar weinig voor terug. Denk je nu zelf dat anno 2011 bedrijven als Dice nog met simpele map editors werken die iedereen zomaar ff op zijn pc kan knallen?
Dat bugfest?quote:
Probleem is alleen de bugs en het realisme is veel te veel. Te moeilijk voor mij.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zo geweldig vond ik het niet.
vervelende kut snipers overal, Veel te overpowerde AN-94.
Weinig maps. 15 euro dokken voor een paar maps...
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Document1 het volgende:
Jij speelt met een illegale versie anders hoef je niks te betalen voor mappen, als je verwijst naar Vietnam ben je helemaal triest want dat is een uitbreiding.
Op hc geen problemen met die an94 trouwens.
[..]
Nee ik heb hem gepreorderd omdat ik de Single-player van BFBC1 op de xbox (die ik toen nog had) geweldig vond. Het begin vond ik btw erg leuk, nog niet zoveel snipers, er werd tenminste nog naar de objectives gewerkt, nu ik het Sniperfest en K/D faggots.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Document1 het volgende:
Jij speelt met een illegale versie anders hoef je niks te betalen voor mappen, als je verwijst naar Vietnam ben je helemaal triest want dat is een uitbreiding.
Op hc geen problemen met die an94 trouwens.
[..]
AN-94 werd mee gesniptquote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.
Het is juist de bedoeling dat assault het snelste kan killen, its in the name ffs
Oh en verder zijn er no-sniper servers voor noobs die elke 5 sec stil gaan staan.
Die AN94 heeft echter wel een reputatie, maar ik vind hem gewoon kut.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.
Het is juist de bedoeling dat assault het snelste kan killen, its in the name ffs
Oh en verder zijn er no-sniper servers voor noobs die elke 5 sec stil gaan staan.
Hip-fired M60 waar je snipers mee uit de struiken knalt slaat overigens ook nergens op...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
AN-94 werd mee gesnipt. Veel te hoge accuracy en damage voor een assault rifle.
Dank je, ik kan helaas de OP niet meer veranderen. Zou deze afbeelding in de volgende OP.quote:
Wel in spoilertags dan, want het voegt m.i weinig tot geen info toe over BF3.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank je, ik kan helaas de OP niet meer veranderen. Zou deze afbeelding in de volgende OP.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef Class het volgende:
"De volgende generatie games is aangebroken"
+1
HAHAHA
Conceptart vergelijken met een volledige game. Ain't gonna fly...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, vind je dit plaatje niet heel erg lijken op BC2, maar dan met heel veel meer detail?
Willen ze dat dus misschien duidelijk maken, dat het veel op BC2 gaat lijken alleen dan met meer details?
US is dominate!quote:
Kan ik denk je problemen krijgen als ik dit op een bf site plaats?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Game informer, heeft meestal wel leuke exclusives.
Ja. Maar ik host slechts, net als de scans los op de moederdir.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan ik denk je problemen krijgen als ik dit op een bf site plaats?
Ja weet ik. Maar ik heb de site www.bf3movies.com Daar wil ik ze op zetten. Maar ik upload ze gewoon op photobucket dan worden ze vanzelf off gehaald als het niet mag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja. Maar ik host slechts, net als de scans los op de moederdir.
Er zijn dus screens idd
Had echter zeer willekeurige accuracy, beroerde netcode en hitboxes, maar was wel een flinke opmaat vanaf bf1942. Daar speelde ik eigenlijk alleen Desert Combat mee, en dat was, zeker qua choppers, superieur aan BF2 op sommige aspecten.quote:
Ah wist niet dat ze voor de PC gratis waren met BC2, maar het zijn tot sowieso allemaal VIP-mappacks?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Lees het stuk nog eens. Het gaat over mappacks, waar alleen Dirty Console Peasants voor moesten betalen, maar de PC ze netjes gratis kreeg. Verder gaat twee derde van het stuk over unlocks en niet over DLC.
En alles was reeds te lezen in de scans, waar deze info 1:1 uit overgenomen is.
Ik heb BF2 bijna alleen maar vanilla gespeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou, ik wil mods zien... Hun met "de grote knaller voor pc gamers"
Dan heb je waarschijnlijk nooit Aix gespeeld. Beste mod die er bestaat na promod.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb BF2 bijna alleen maar vanilla gespeeld
Net voordat ik de overstap maakte naar BC2 gespeeld, vooral als sniper overal op klimmen en met de kabelbaan verplaatsen was wel briljant gedaan, waar dat voorheen alleen bij Spec Ops aanwezig was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit Aix gespeeld. Beste mod die er bestaat na promod.
[ afbeelding ]
Met tien spelers een vijfje per maand, fuck, je drinkt meer bier/cola dan dat, en daar ben je na 10 minuten klaar mee... Ik snap het probleem niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Rivalo het volgende:
Waarschijnlijk dus ook geen Custom Maps, Kunnen we weer gaan knallen hoor op 5 maps, Wel zeggen dat je de boel richt op de PC Gamers terwijl je een van de belangrijkste dingen er uithaalt, DICE we kennen het trucje zo onderhand wel, waarschijnlijk ook dedicated servers van ¤50/Maand (Met een gratis ventrillo server erbij, hoezee) wat nauwelijks te doen is voor kleine clan's.
Donder toch op man
Maar zijn er al shooters aangekondigd die deze dingen wel zullen hebben? Ik vraag maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou joepie voor DLC dan, waardeloze kut trent
Geen modtools + Geen dedicated minstens 64 man servers = no go voor mij.
Gaat niet gebeuren. Het spel is al bijna klaar en het team is al lang en breed bezig met DLC content die over de weken/maanden na de release verkocht zullen worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef mash_ het volgende:
http://www.bf3movies.com/(...)r&catid=57:frontpage
Zal vast meevallen, zijn altijd opgepoetste foto's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef King_of_cubes het volgende:
In die scans is wel weer heel veel stof te zien, dat vond ik bij BC2 soms wat te veel. Hopelijk gaan ze daar wat op minderen.
Huh? Onslaught, specact kits kosten gewoon geld. En als je de game tweedehands kocht moest je de maps ook nog los kopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
Voor Bad Company 2 was ook alle DLC gratis, behalve de Vietnam expansion.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef Dibble het volgende:
scans voor de pauperts die niet uit hun kamer kunne kome![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ferrari's kosten ook geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? Onslaught, specact kits kosten gewoon geld. En als je de game tweedehands kocht moest je de maps ook nog los kopen.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo laat terwijl die zo goed als af is..
Wat lul je nou over bitchen? Hij zegt dat het gratis was, en ik vraag mij hardop af of je niet gewoon moet betalen voor de DLC's. Leer anders even lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ferrari's kosten ook geld![]()
Wordt een beetje moe van dat gebitch over dingen die geld kosten.
Als je iets wilt hebben en je hebt er geld voor over koop je het.
Anders koop je het toch lekker niet.
Ja je mag bitchen als mensen die extra dingen kopen er ingame beter van worden maar in dit geval...
Zeggen dat EA en DICE goed doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over dlcga lekker zeiken op cod met 3 mappen en wat rotzooi voor 15 euro. EA en dice doen het gewoon prima met dlc maar noobs en trolls zullen altijd haten.
EA pompt inmiddels weer geld in wat meer originele franchises, een trend die pas weer ingezet werd met, oh ironie, BF1942quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeggen dat EA en DICE goed doen.
1995 belde.
Inderdaad is er al genoeg dood en verderf in de wereld. Daarom is het dus beter om dit soort spellen te spelen dan het in het echt te gaan doen. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef galtfactory het volgende:
Als oud militair vraag ik mij altijd af wat de facinatie is met al die oorlogspelletjes op de computer.
Volgens mij is er al genoeg dood en verderf in de echte wereld.
DLCquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Hoeft niet gratis te zijn; als het zijn geld maar waard is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeggen dat EA en DICE goed doen.
1995 belde.
EA 1995quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef Document1 het volgende:
2000 belde, ze willen hun achterhaalde troll terug![]()
[..]
"Modtools zijn te duur, en 64 player is een toevoeging speciaal door het gezeik van de pc gamers"quote:
Awesomequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef mash_ het volgende:
http://www.bf3movies.com/(...)l&catid=57:frontpage nieuw filmpje!Of nouja ik kende hem nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |