Ik heb geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo laat terwijl die zo goed als af is..
Wat lul je nou over bitchen? Hij zegt dat het gratis was, en ik vraag mij hardop af of je niet gewoon moet betalen voor de DLC's. Leer anders even lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ferrari's kosten ook geld![]()
Wordt een beetje moe van dat gebitch over dingen die geld kosten.
Als je iets wilt hebben en je hebt er geld voor over koop je het.
Anders koop je het toch lekker niet.
Ja je mag bitchen als mensen die extra dingen kopen er ingame beter van worden maar in dit geval...
Zeggen dat EA en DICE goed doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Document1 het volgende:
Dat gejank over dlcga lekker zeiken op cod met 3 mappen en wat rotzooi voor 15 euro. EA en dice doen het gewoon prima met dlc maar noobs en trolls zullen altijd haten.
EA pompt inmiddels weer geld in wat meer originele franchises, een trend die pas weer ingezet werd met, oh ironie, BF1942quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeggen dat EA en DICE goed doen.
1995 belde.
Inderdaad is er al genoeg dood en verderf in de wereld. Daarom is het dus beter om dit soort spellen te spelen dan het in het echt te gaan doen. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef galtfactory het volgende:
Als oud militair vraag ik mij altijd af wat de facinatie is met al die oorlogspelletjes op de computer.
Volgens mij is er al genoeg dood en verderf in de echte wereld.
DLCquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Hoeft niet gratis te zijn; als het zijn geld maar waard is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeggen dat EA en DICE goed doen.
1995 belde.
EA 1995quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef Document1 het volgende:
2000 belde, ze willen hun achterhaalde troll terug![]()
[..]
"Modtools zijn te duur, en 64 player is een toevoeging speciaal door het gezeik van de pc gamers"quote:
Awesomequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef mash_ het volgende:
http://www.bf3movies.com/(...)l&catid=57:frontpage nieuw filmpje!Of nouja ik kende hem nog niet.
Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
.
Jammer dit. En natuurlijk wil EA geld vangen voor de DLC ipv dat mensen custom maps maken.
Ik zei nergens dat het nieuws wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Het artikel wordt voorgelezen en samengevat, woopidoo... Ik kan er niet warm van worden, non-nieuws
Precies, de video is ook bedoeld voor de gemiddelde gamer. Niet iedereen is een die-hard Battlefield fan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het nieuws wasAlleen een nieuw filmpje. Vin het wel handig want had geen zin om al die scans te gaan lezen.
Nou kom dan maar met die 'feiten' van je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.
Nou BF2 is groot geworden mede door de custom en de mods. Ga je dat afnemen dan neem je de ziel af van het complete spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.
bonussenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer zijn bonussen de ziel van een spel?
Faalhaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |