Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
.
Jammer dit. En natuurlijk wil EA geld vangen voor de DLC ipv dat mensen custom maps maken.
Ik zei nergens dat het nieuws wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Het artikel wordt voorgelezen en samengevat, woopidoo... Ik kan er niet warm van worden, non-nieuws
Precies, de video is ook bedoeld voor de gemiddelde gamer. Niet iedereen is een die-hard Battlefield fan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het nieuws wasAlleen een nieuw filmpje. Vin het wel handig want had geen zin om al die scans te gaan lezen.
Nou kom dan maar met die 'feiten' van je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.
Nou BF2 is groot geworden mede door de custom en de mods. Ga je dat afnemen dan neem je de ziel af van het complete spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je betn maar een matige troll want zelfs de feiten heb je niet goed.
bonussenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer zijn bonussen de ziel van een spel?
Faalhaas.
Lees jij wel? Leer begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Faalhaas.
De communityquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Faalhaas.
Niggah, pleasequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
bonussen
Jij bent duidelijk een console-gamer. Je snapt het niet, en je zult het nooit snappen.
Wat is er irritant?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben met frisse moed weer begonnen aan BC2, maar het is gewoon niet leuk.
Als ze de shootingmechanics van CoD hadden gehad was het wat geweest, maar nu is het gewoon irritant.
eensch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso alleen de woorden Strike at Karkand zijn genoeg. Wat een map is dat toch. Verreweg de beste MP map ooit.
No thanksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ze de shootingmechanics van CoD hadden gehad was het wat geweest, maar nu is het gewoon irritant.
Ja hij ligt volgende week al in de winkelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand zei dat die in Autumn uit komt maar hij komt binnenkort al want toen ik net BC2 ging spelen stond er: Battlefield 3 is coming soon Pre-order blabla...
Datum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja hij ligt volgende week al in de winkel.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand zei dat die in Autumn uit komt maar hij komt binnenkort al want toen ik net BC2 ging spelen stond er: Battlefield 3 is coming soon Pre-order blabla...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |