Lees jij wel? Leer begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer zijn bonussen de ziel van een spel?
Faalhaas.
De communityquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer zijn bonussen de ziel van een spel?
Faalhaas.
Niggah, pleasequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
bonussen
Jij bent duidelijk een console-gamer. Je snapt het niet, en je zult het nooit snappen.
Wat is er irritant?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben met frisse moed weer begonnen aan BC2, maar het is gewoon niet leuk.
Als ze de shootingmechanics van CoD hadden gehad was het wat geweest, maar nu is het gewoon irritant.
eensch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso alleen de woorden Strike at Karkand zijn genoeg. Wat een map is dat toch. Verreweg de beste MP map ooit.
No thanksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ze de shootingmechanics van CoD hadden gehad was het wat geweest, maar nu is het gewoon irritant.
Ja hij ligt volgende week al in de winkelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand zei dat die in Autumn uit komt maar hij komt binnenkort al want toen ik net BC2 ging spelen stond er: Battlefield 3 is coming soon Pre-order blabla...
Datum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja hij ligt volgende week al in de winkel.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand zei dat die in Autumn uit komt maar hij komt binnenkort al want toen ik net BC2 ging spelen stond er: Battlefield 3 is coming soon Pre-order blabla...
ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vreemd.. Autumn is niet echt soon..
At no extra charge. Wauw, wat een luxe. Je krijgt gewoon het hele spel.quote:
Tijd is relatief.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vreemd.. Autumn is niet echt soon..
als je de limited edition pre-ordered jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef Silv het volgende:
[..]
At no extra charge. Wauw, wat een luxe. Je krijgt gewoon het hele spel.
Wake Island / El Alamein daar in tegen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:05 schreef Drinky het volgende:
betalen voor karkand, wat een grap. Vind dat zo'n kutmap
Wake island heb ik nou ook wel gezien..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wake Island / El Alamein daar in tegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Smoofie op 14-02-2011 18:55:38 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Doe is even in een spoiler ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien:
Als iedereen het heeft gezienquote:
Jawel, ze denken er nog over na. Frostbite 2.0 is ingewikkeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik lees nergens over modtools of wel?
Kijk de laatste pic, bij "power to the PC players"quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Oei dan heb ik dat over het hoofd gelezen met die kleine letterjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |