Ik heb het over de gameplay.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk op servers met alleen maar belachelijk slechte spelers of moet je zelf nog leren snipen.
Eh, jawel dus, dat BF2-pack wordt al de eerste splitsing en de game is nog niet eens uit... Laat staan dat we screens hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Battlefield 3 gaat toch hopelijk niet met betaalde DLC komen? Lekker opgesplitste playerbase en betalen voor DLC wat waarschijnlijk toch niet waard is.
Wat een kut trent.
Check mijn post op de vorige pagina maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Battlefield 3 gaat toch hopelijk niet met betaalde DLC komen? Lekker opgesplitste playerbase en betalen voor DLC wat waarschijnlijk toch niet waard is.
Wat een kut trent.
Sad..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, jawel dus, dat BF2-pack wordt al de eerste splitsing en de game is nog niet eens uit... Laat staan dat we screens hebben.
Nou ik moet het nog zien of ik BF3 ga spelen hoor. Tot nu toe nog weinig gehoord waar ik over te spreken ben. Sowieso voor de 3 keer Karkand in een BF spelquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen mods... Tis dat een boycot geen zin heeft omdat iedereen toch wil spelen, maar het zou wel effectief kunnen zijn...
In BF2 was het wel een vette map. Maar dan zie je in BF4free opeens precies dezelfde map verschijnen. En nu in BF3 dus weerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Karkand was ik na een maand al beu, telkens hetzelfde liedje: grenadespammen bij Hotel, daarna kutten linksboven en rechtsboven, ja, sorry, but shit gets OLD.
Het was nooit een vette map IMO. Maar omdat wat, 60% van alle servers op infantry only dat alleen speelde komt het nu steeds terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In BF2 was het wel een vette map. Maar dan zie je in BF4free opeens precies dezelfde map verschijnen. En nu in BF3 dus weer?!
Gedoemd om te falen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen mods? Srsly? Dan zeg ik gedag. Spel is dan gedoemd om te falen met de achterbakse houding van EA en liegende DICE.
Zo geweldig vond ik het niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gedoemd om te falen ?
Natuurlijk niet, kijk naar het succes van BFBC2 op de pc. Maar een marginaal deel van de fans die een spel niet zullen kopen omdat er geen mods gemaakt kunnen worden.
Daarbij komt, wat die Dice man dus ook zegt, dat het bouwen van tools voor de community veel tijd kost en Dice krijgt daar maar bar weinig voor terug. Denk je nu zelf dat anno 2011 bedrijven als Dice nog met simpele map editors werken die iedereen zomaar ff op zijn pc kan knallen?
Dat bugfest?quote:
Probleem is alleen de bugs en het realisme is veel te veel. Te moeilijk voor mij.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zo geweldig vond ik het niet.
vervelende kut snipers overal, Veel te overpowerde AN-94.
Weinig maps. 15 euro dokken voor een paar maps...
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Document1 het volgende:
Jij speelt met een illegale versie anders hoef je niks te betalen voor mappen, als je verwijst naar Vietnam ben je helemaal triest want dat is een uitbreiding.
Op hc geen problemen met die an94 trouwens.
[..]
Nee ik heb hem gepreorderd omdat ik de Single-player van BFBC1 op de xbox (die ik toen nog had) geweldig vond. Het begin vond ik btw erg leuk, nog niet zoveel snipers, er werd tenminste nog naar de objectives gewerkt, nu ik het Sniperfest en K/D faggots.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef Document1 het volgende:
Jij speelt met een illegale versie anders hoef je niks te betalen voor mappen, als je verwijst naar Vietnam ben je helemaal triest want dat is een uitbreiding.
Op hc geen problemen met die an94 trouwens.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |