AN-94 werd mee gesniptquote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.
Het is juist de bedoeling dat assault het snelste kan killen, its in the name ffs
Oh en verder zijn er no-sniper servers voor noobs die elke 5 sec stil gaan staan.
Die AN94 heeft echter wel een reputatie, maar ik vind hem gewoon kut.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen de gun van een assault te sterk vinden.
Het is juist de bedoeling dat assault het snelste kan killen, its in the name ffs
Oh en verder zijn er no-sniper servers voor noobs die elke 5 sec stil gaan staan.
Hip-fired M60 waar je snipers mee uit de struiken knalt slaat overigens ook nergens op...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
AN-94 werd mee gesnipt. Veel te hoge accuracy en damage voor een assault rifle.
Dank je, ik kan helaas de OP niet meer veranderen. Zou deze afbeelding in de volgende OP.quote:
Wel in spoilertags dan, want het voegt m.i weinig tot geen info toe over BF3.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank je, ik kan helaas de OP niet meer veranderen. Zou deze afbeelding in de volgende OP.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef Class het volgende:
"De volgende generatie games is aangebroken"
+1
HAHAHA
Conceptart vergelijken met een volledige game. Ain't gonna fly...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, vind je dit plaatje niet heel erg lijken op BC2, maar dan met heel veel meer detail?
Willen ze dat dus misschien duidelijk maken, dat het veel op BC2 gaat lijken alleen dan met meer details?
US is dominate!quote:
Kan ik denk je problemen krijgen als ik dit op een bf site plaats?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Game informer, heeft meestal wel leuke exclusives.
Ja. Maar ik host slechts, net als de scans los op de moederdir.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan ik denk je problemen krijgen als ik dit op een bf site plaats?
Ja weet ik. Maar ik heb de site www.bf3movies.com Daar wil ik ze op zetten. Maar ik upload ze gewoon op photobucket dan worden ze vanzelf off gehaald als het niet mag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja. Maar ik host slechts, net als de scans los op de moederdir.
Er zijn dus screens idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |