Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij ook nietmaar ik heb dan soms echt het idee dat ik met n stel uiers loop te zeulen ofzo
Je weet wel op de juiste tijd wakker te worden.quote:
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.quote:
Klopt, betekend niet dat ik er echt iets mee hebquote:
Oeh, je derde gesprek, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
mooooooeehhhquote:
Altijd spannend, succes alvast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je derde gesprek, toch?
Ik ga voor je duimen
Adem in, adem uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
wij van singles wensen je veel succes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.quote:
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Uiteraard. Toch zijn er maar weinig mensen gezonder dan Afrikanen die in een plaggenhutje wonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Maar ook doordat het negers zijn, die hebben nu eenmaal grotere attributen dan wij bleekgezichtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
tot je net weer buiten staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Het hoeft niet 'vernieuwend' te zijn. Je kunt bij een ander persoon dezelfde vragen stellen en kijken of de antwoorden overeenkomen met wat je vorige gesprekspartners geantwoord hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.
Ranjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
Oh het derde gesprek toch? Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
breng je mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om alvast te beginnen aan het bereiden van kippenpootjes die ik vanavond ga eten..
Valt het op dat mijn zin om te werken op is?![]()
Dat brengt gelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
HeatWavequote:
Ja, sorry, ik ben een pauper, want werkloos, weet je nog?quote:
Neequote:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf.quote:
Ja, dat wel.. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.
Maar na 2 gesprekken ben ik wel een beetje uitgeluld.
Zelfs dan niet, bij mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot je net weer buiten staatdan stromen ze weer je hoofd binnen
Dat bekt lekkerder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
Nah, niet eens. Ik hoorde dat vroeger trouwens ook alleen maar in Limburg bij de fam of op 'vakantie' in de buurt van Zwolle.quote:
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
volgens mij was ranja n merknaam van dat spulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik noem het altijd siroopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonade
Nee dat bekt lekkerOf verdunde
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef rival het volgende:
limonade is het toch gewoon?
misschien is ranja een bepaald merk oid van vroeger?
bedankt dat je van mij een spuit 11 maaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij was ranja n merknaam van dat spul
Koffie is geen ranja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf..
Ik ben toen niet aangenomen..
zo vroeg ik in belgie ooit om een asperientje... dat had ie niet...quote:
met liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt dat je van mij een spuit 11 maakt
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga mijn kinderen leren kleienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
Nelson Mandela op de trein zetten!quote:
Juist!quote:
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
It's prairie doggin'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Yuki heeft voor inspiratie gezorgdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
Maar sinds wanneer hebben ineens meerdere vrouwelijke singles tieten als ava?
quote:
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Of een spleetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepen
Gewoon lekker schijten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ik zal NOOIT tieten als ava nemen. Beloof ik bij deze.quote:
De voorbips, de term bestaatquote:
Van mijn oma moesten we dan altijd zeggen dat we gingen "drukken".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?.
Utreg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, waar is die baan eigenlijk, waarvoor je straks dat 3e gesprek hebt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Oeh helemaal goed dus!quote:
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Een fluitje bij meisjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
say whut?
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan oudersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
say whut?
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan ouders.
Normaal doen is onmogelijk blijkbaar.
Berenquote:
En dan later zeggen, misschien moet je mijn fluitje eens proberen. Smooth!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgen
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ons niet allemaal op een hoop gooien he!
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
en maar aan de jongetjes vragen of ze erop willen fluitenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een fluitje bij meisjes
Of een mondharmonica maar dat roept ook vreemde associaties op
* MissMSX noteert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een bruine beer aan het hek te rammelen
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijken.
Die van mij stijgt altijd op als ik de pc aanzet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelen.
Het is niet mijn computerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.
Begin je eigen eiland met Tally!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:
Misschien mag je onderduiken ergensquote:
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooiste stad ter wereld.!
Is dat weer hier in de buurt?
Hoera voor oude mobiele layout. Tieten-vrij. Erg handig nu De Grote Baas aan het bureau achter me zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik heb echt de typetyfus, die tieten leiden me af.
Ik ben een beetje claustrofobisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien mag je onderduiken ergens.
Vecht? Das niet hier in de buurt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.
*trekt extra zware laarzen aan*
Mogen daar wel mannen komen?quote:
Jullie mogen daar toch niet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten wij daar nu onze fantasie op los laten?
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnen
Alleen de goedgekeurde.quote:
Maar in mijn fantasie welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
hihi, je zei komen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
quote:
Dan bestel je toch een oplaadkit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rt-softwarefout.html
Jammer, gemist
dat gaat me dan weer iets te verquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een oplaadkit?.
Je hebt een lijstje?quote:
Ja, mij ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
lekker thuis knutselenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
Don't we all?quote:
Ooh jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.
correct me if i'm wrong
Lijstje met 1 puntquote:
Ligt eraan welkequote:
Die achter de Jaarbeurs bedoel je dus?quote:
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die achter de Jaarbeurs bedoel je dus?
Just too much on my mind...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef rival het volgende:
Gaat alles geestelijk wel goed met jou? ik kan me nog een gesprek herinneren namelijk
Nee, veel kleiner.quote:
Ik weet iig welke je bedoeld, maar geen idee hoe die heetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.
quote:
dat was emquote:
De VU? Das in Amsterdam!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.
Er zit toch een volksuniversiteit bij die grafische school in de buurt?quote:
Correct. Bij de Appie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zit toch een volksuniversiteit bij die grafische school in de buurt?
Dat bedoel ik met een VU. Geen vrije universiteit ofzo.quote:
quote:
quote:
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ontbijt. Goed idee! Zo eens langs de BK voor ontbijt.
Met of zonder kaas?quote:
BK is hier 5 minuten lopen vandaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BK
En twisterfries
Jajajajajajajaquote:
Je hoeft er nauwelijks voor naar buiten zelfsquote:
Check, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Het gaat goed komen lieve schat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben al een week geilkut zooi, moet weer een scharrel hebben
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuquote:
Ik hou daar ook echt wel rekening meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwens
Geen dank mop, kleine moeite en doe ik met alle liefde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef Lotusss het volgende:
Succes Klutsje!
En bedankt nog voor gisteren
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, er zit er eentje in winkelcentrum overvecht hè? Hendig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel naar de Mac lopen, maar dat is wel een beetje kneuzig zoen ik sta op rantsoen.
better safe than sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Precies, die enkele dat ik dan besluit op de normale tijd weg te gaan gebeurt er iets geks waardoor ik te laat kom. Of ik kan het niet vinden ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies
Maar o wee als je denkt: o, ik kan ook wel een bus later nemen. Want dan mis je die bus later, mis je een aansluiting of je bus rijdt iemand aan en dan mag je lopen
Idd, je moet wel een beetje streng voor jezelf zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel naar de Mac lopen, maar dat is wel een beetje kneuzig zoen ik sta op rantsoen.
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.quote:
Is meestal mijn ontbijt. Muesli & (speculaas/appeltaart) cruesli door elkaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga gewoon zo aan een bak yoghurt met muesli. Veel beter dan een whopper
Oh dat is naar.. Maar gaat vast goedkomen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.![]()
Bij mij meestal ook. Nu was het een peertje en een sinaasappel. En een kop verse koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
Is meestal mijn ontbijt. Muesli & (speculaas/appeltaart) cruesli door elkaar
Kan me nog wel een tijd herinneren dat ik daar echt moeite mee hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.![]()
Je pubertijd ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me nog wel een tijd herinneren dat ik daar echt moeite mee had
En een whopper?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Lotusss het volgende:
En nu wil ik verdomme rust in mijn kop!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Lotusss het volgende:
En nu wil ik verdomme rust in mijn kop!!!
Of met whoppers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Lotusss het volgende:
Oh wacht, mijn teksten hier hebben niks met TIETEN te maken. Stom van me ook
En een whopper!quote:
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rottig voor je. Ging het wel goed bij de huisarts?
Hou opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, je moet wel een beetje streng voor jezelf zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sja.. en dan ook echt niet weten waar ik moet kijken en rood aanlopen (kom maar op met de grapjes)quote:
Jeetje, dat is wel lang ja, getver. Je hebt nu wel iig het werkgebeuren achter de rug, ms dat dat scheelt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een whopper!
[..]
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetvanwege dat hele werk-gebeuren en dat ik gisteren nog langs moest om mijn werkkleding terug te brengen.
Verder ook vrijwel niet geslapen.... Ik voel me gewoon echt kut nu.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
sja.. en dan ook echt niet weten waar ik moet kijken en rood aanlopen (kom maar op met de grapjes)
Maar zal vast niet de enige zijn
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een whopper!
[..]
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetvanwege dat hele werk-gebeuren en dat ik gisteren nog langs moest om mijn werkkleding terug te brengen.
Verder ook vrijwel niet geslapen.... Ik voel me gewoon echt kut nu.
Is anatomisch niet mogelijk. En heel erg bedankt voor je steun, eikel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?
werkt waarschijnlijk maar eventjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?
Geen last meer vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zou ik me nog steeds voelen
Heb er nu eentje genomen (oxa) dus ik hoop dat ik zo wat rustiger word en flink kan slapen straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
voor lotusje
kon de doc niet n extra pilletje voorschrijven zodat je tentminste de komende paar weken iig goed kan slapen?
Neuh, dat komt toch echt daarna pasquote:
Dat is vandaag. En morgen. En de rest van je leven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat komt toch echt daarna pas.
Rond mijn 21ste vond ik perfect. Je mag alles, en hoeft niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat komt toch echt daarna pas.
Ik had geen dramatijd toen, maar was niet zoveel bijzonders.
komt morgen wel. vandaag geen zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vandaag. En morgen. En de rest van je leven.
Waarom vandaag iets doen dat je morgen ook nog kan uitstellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
komt morgen wel. vandaag geen zin.
Heb ik nog steeds welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rond mijn 21ste vond ik perfect. Je mag alles, en hoeft niks
kamer goed donker maken, lekker n warme pyama aan, kopje thee en dan je bed inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb er nu eentje genomen (oxa) dus ik hoop dat ik zo wat rustiger word en flink kan slapen straks.
Dat ik weer gefaald heb en dat ik een baan van 16u per week waarbij ik in de winkel sta totaal niet blijk te trekken enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die verdien ik wel ja
Maar die druk in je hoofd... waar maak je je dan precies druk om?
Ik vind van wel. En mijn wil is wet! Tenminste, dat wil ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet helemaal fout, zie ik net in m'n woordenboekje
Daar moet ik alleen maar van plassen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kamer goed donker maken, lekker n warme pyama aan, kopje thee en dan je bed in
en ik weet niet of het voor jou iets doet, maar ik word hier altijd heel rustig van![]()
http://www.rainymood.com/
Dat klinkt leuk, maar ik heb nu toch echt een redelijke hoeveelheid 'belangrijke' dingen waar ik rekening mee moet houden. Die ik niet zomaar kan laten liggen, want dan heb ik toch echt een groot probleem (werk, vaste lasten, etc.)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds welalles zit em in de keuzes die je maakt
Ik heb net even gegeten, en de wind buiten vind ik ook wel fijn. En dan heb ik ook nog mijn poezels die bij me komen liggen als het mis met me is. Al zijn ze nu vrij hyper trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kamer goed donker maken, lekker n warme pyama aan, kopje thee en dan je bed in
en ik weet niet of het voor jou iets doet, maar ik word hier altijd heel rustig van![]()
http://www.rainymood.com/
denk dat iedereen dat wel heeft gehad.. sommige erger dan anderen natuurlijk..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb goede en minder goede herinneringen aan mijn pubertijd.
Toen was ik nog erg bezig met wat anderen van mij dachten, dat weet ik iig nog goed, maar dat heb ik godzijdank alweer wat jaartjes achter me gelaten.
ja iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rond mijn 21ste vond ik perfect. Je mag alles, en hoeft niks
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet ik alleen maar van plassen.
Heb had ik ook en binnen een week was ik ze allemaal kwijt. Dus je punt is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar ik heb nu toch echt een redelijke hoeveelheid 'belangrijke' dingen waar ik rekening mee moet houden. Die ik niet zomaar kan laten liggen, want dan heb ik toch echt een groot probleem (werk, vaste lasten, etc.)
woon je vlak bij zee toevallig? even lekker je hoofd leeg laten waaien is ook erg fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb net even gegeten, en de wind buiten vind ik ook wel fijn. En dan heb ik ook nog mijn poezels die bij me komen liggen als het mis met me is. Al zijn ze nu vrij hyper trouwens
Jazeker, daarom zei ik ook direct tegen jou dat het vast je pubertijd was toen je er echt moeite mee had om een volle zaal onbekenden in te lopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat wel heeft gehad.. sommige erger dan anderen natuurlijk..
Oja, dat wilde ik doen vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon je vlak bij zee toevallig? even lekker je hoofd leeg laten waaien is ook erg fijn
Hmzzzzz, goed punt, maar ook weer niet, want dit is geen gelul van je...quote:
daar heb ik wel zin inquote:
zometeen komt mn beste vriendin langs, denk dat ik even voorstel om naar scheveningen te treinen om lekker uit te waaienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik doen vandaag.
Helaas... maar de wind is welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon je vlak bij zee toevallig? even lekker je hoofd leeg laten waaien is ook erg fijn
ja, maar in die zin kan het nog een betekenis krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wat nekken ook betekent?
Of Zandvoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zometeen komt mn beste vriendin langs, denk dat ik even voorstel om naar scheveningen te treinen om lekker uit te waaien
dan kom je wel terug met een coup-de-windquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zometeen komt mn beste vriendin langs, denk dat ik even voorstel om naar scheveningen te treinen om lekker uit te waaien
Een eigen huis is heel iets anders dan wonen in een veredelde studentenflat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Heb had ik ook en binnen een week was ik ze allemaal kwijt. Dus je punt is?
Ik wil ze niet kwijtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb had ik ook en binnen een week was ik ze allemaal kwijt. Dus je punt is?
alles beter dan dat vieze hoek van holland hier vlakbijquote:
Q-koorts dus gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het Q-effect..
"Confusing people since 1978".
HvH is alleen leuk als je weggaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alles beter dan dat vieze hoek van holland hier vlakbijdaar liggen die smerige ferry's enzo
een huis kan je verhuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een eigen huis is heel iets anders dan wonen in een veredelde studentenflat.
Dat is een goed puntquote:
prima tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan kom je wel terug met een coup-de-wind
Die vaste lasten overigens wel, maar dan wel met behoud van huis, afvoer, water, elektra en gasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een huis kan je verhuren.
[..]
Dat is een goed punt
Ga dan naar Kuikduin en wandel door de duinen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alles beter dan dat vieze hoek van holland hier vlakbijdaar liggen die smerige ferry's enzo
Dan ben ik bang dat ik verdwaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga dan naar Kuikduin en wandel door de duinen.
Scheveningen
Verdwalen in Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik verdwaal
GPS?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik verdwaal
Sowieso gewoon je mobiel lijkt me voldoendequote:
Daar zit toch GPS op schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso gewoon je mobiel lijkt me voldoende.
Dan is die batterij zo leeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso gewoon je mobiel lijkt me voldoende.
Mensen zijn engquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdwalen in Nederlandje komt altijd wel iemand tegen
Doe als ik: één mobiel voor Google Maps en één om mee te bellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is die batterij zo leeg.
En met mijn richtingsgevoel ga ik die nodig hebben
Straks naar de stad fietsen met de wind mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Jezus, het waait echt als een malle hierIk hoor de wind gewoon huilen
Net een leuke discussie over het NL rechtssysteem
Op elk mobieltje, I think notquote:
helemaal niet, mensen zijn voornamelijk dom, irritant, onwetend, achterlijk, vervelend.quote:
Beter dat de wind huilt, dan dat ik huil....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je weer nare dingen tegen hem gezegd?.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
O jee... "Mam, mag ik naar de disco vanavond? Wantgaat me een kusje geven!"
![]()
Ik noemde hem kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je weer nare dingen tegen hem gezegd?.
Ja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks naar de stad fietsen met de wind mee.
Maar dan ook nog terug...
Je klinkt nu wel erg nerdy hoor
Hij is er iig eerlijk overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Eventjes maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde hem kut
[..]
Ja heWel grappig want het was in het kader van een nog lopende casus en ik heb de rechtbank op een fout kunnen betrappen
Uiteraard zagen de advocaten dat zelf ook, maar ik voelde me toch even slim
Haha ja, dat is ook zo, dat vind ik dan ook wel weer erg leuk.quote:
Had ik dus nooit tegen mijn moeder gezegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, dat is ook zo, dat vind ik dan ook wel weer erg leuk.
O.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne ook!
Staat nu bij de fietsenmaker. Gaat me 100 euro kosten.
Nou ja, nu nog steeds omdat ik er nogal versteld van sta dat ik gewoon die betreffende wet weetquote:
Altijd nog beter dan dat ie staand vertelt net ontmaagd te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.
Zo lang gaat die string in je keuken niet meer durenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Ja maar ik ben een leuke mama, met wie je kunt praten over dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik dus nooit tegen mijn moeder gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |