Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij ook nietmaar ik heb dan soms echt het idee dat ik met n stel uiers loop te zeulen ofzo
Je weet wel op de juiste tijd wakker te worden.quote:
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.quote:
Klopt, betekend niet dat ik er echt iets mee hebquote:
Oeh, je derde gesprek, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
mooooooeehhhquote:
Altijd spannend, succes alvast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je derde gesprek, toch?
Ik ga voor je duimen
Adem in, adem uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
wij van singles wensen je veel succes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.quote:
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Uiteraard. Toch zijn er maar weinig mensen gezonder dan Afrikanen die in een plaggenhutje wonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Maar ook doordat het negers zijn, die hebben nu eenmaal grotere attributen dan wij bleekgezichtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
tot je net weer buiten staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Het hoeft niet 'vernieuwend' te zijn. Je kunt bij een ander persoon dezelfde vragen stellen en kijken of de antwoorden overeenkomen met wat je vorige gesprekspartners geantwoord hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.
Ranjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
Oh het derde gesprek toch? Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
breng je mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om alvast te beginnen aan het bereiden van kippenpootjes die ik vanavond ga eten..
Valt het op dat mijn zin om te werken op is?![]()
Dat brengt gelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
HeatWavequote:
Ja, sorry, ik ben een pauper, want werkloos, weet je nog?quote:
Neequote:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf.quote:
Ja, dat wel.. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.
Maar na 2 gesprekken ben ik wel een beetje uitgeluld.
Zelfs dan niet, bij mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot je net weer buiten staatdan stromen ze weer je hoofd binnen
Dat bekt lekkerder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
Nah, niet eens. Ik hoorde dat vroeger trouwens ook alleen maar in Limburg bij de fam of op 'vakantie' in de buurt van Zwolle.quote:
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
volgens mij was ranja n merknaam van dat spulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik noem het altijd siroopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonade
Nee dat bekt lekkerOf verdunde
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef rival het volgende:
limonade is het toch gewoon?
misschien is ranja een bepaald merk oid van vroeger?
bedankt dat je van mij een spuit 11 maaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij was ranja n merknaam van dat spul
Koffie is geen ranja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf..
Ik ben toen niet aangenomen..
zo vroeg ik in belgie ooit om een asperientje... dat had ie niet...quote:
met liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt dat je van mij een spuit 11 maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |