Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij ook nietmaar ik heb dan soms echt het idee dat ik met n stel uiers loop te zeulen ofzo
Je weet wel op de juiste tijd wakker te worden.quote:
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.quote:
Klopt, betekend niet dat ik er echt iets mee hebquote:
Oeh, je derde gesprek, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
mooooooeehhhquote:
Altijd spannend, succes alvast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je derde gesprek, toch?
Ik ga voor je duimen
Adem in, adem uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
wij van singles wensen je veel succes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.quote:
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Uiteraard. Toch zijn er maar weinig mensen gezonder dan Afrikanen die in een plaggenhutje wonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Maar ook doordat het negers zijn, die hebben nu eenmaal grotere attributen dan wij bleekgezichtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
tot je net weer buiten staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Het hoeft niet 'vernieuwend' te zijn. Je kunt bij een ander persoon dezelfde vragen stellen en kijken of de antwoorden overeenkomen met wat je vorige gesprekspartners geantwoord hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.
Ranjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
Oh het derde gesprek toch? Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
breng je mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om alvast te beginnen aan het bereiden van kippenpootjes die ik vanavond ga eten..
Valt het op dat mijn zin om te werken op is?![]()
Dat brengt gelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! ik gooi een glas ranja over mijn sollicitatie-outfit.
HeatWavequote:
Ja, sorry, ik ben een pauper, want werkloos, weet je nog?quote:
Neequote:
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf.quote:
Ja, dat wel.. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.
Maar na 2 gesprekken ben ik wel een beetje uitgeluld.
Zelfs dan niet, bij mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot je net weer buiten staatdan stromen ze weer je hoofd binnen
Dat bekt lekkerder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
Nah, niet eens. Ik hoorde dat vroeger trouwens ook alleen maar in Limburg bij de fam of op 'vakantie' in de buurt van Zwolle.quote:
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
volgens mij was ranja n merknaam van dat spulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik noem het altijd siroopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn zwager en man noemen het aanmaaklimonade
Nee dat bekt lekkerOf verdunde
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef rival het volgende:
limonade is het toch gewoon?
misschien is ranja een bepaald merk oid van vroeger?
bedankt dat je van mij een spuit 11 maaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij was ranja n merknaam van dat spul
Koffie is geen ranja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tijdens een gesprek een bak koffie omgegooid, half over mezelf..
Ik ben toen niet aangenomen..
zo vroeg ik in belgie ooit om een asperientje... dat had ie niet...quote:
met liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt dat je van mij een spuit 11 maakt
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga mijn kinderen leren kleienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
Nelson Mandela op de trein zetten!quote:
Juist!quote:
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
It's prairie doggin'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Yuki heeft voor inspiratie gezorgdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
Maar sinds wanneer hebben ineens meerdere vrouwelijke singles tieten als ava?
quote:
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Of een spleetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepen
Gewoon lekker schijten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ik zal NOOIT tieten als ava nemen. Beloof ik bij deze.quote:
De voorbips, de term bestaatquote:
Van mijn oma moesten we dan altijd zeggen dat we gingen "drukken".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?.
Utreg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, waar is die baan eigenlijk, waarvoor je straks dat 3e gesprek hebt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Oeh helemaal goed dus!quote:
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Een fluitje bij meisjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
say whut?
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan oudersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
say whut?
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan ouders.
Normaal doen is onmogelijk blijkbaar.
Berenquote:
En dan later zeggen, misschien moet je mijn fluitje eens proberen. Smooth!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgen
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ons niet allemaal op een hoop gooien he!
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
en maar aan de jongetjes vragen of ze erop willen fluitenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een fluitje bij meisjes
Of een mondharmonica maar dat roept ook vreemde associaties op
* MissMSX noteert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een bruine beer aan het hek te rammelen
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijken.
Die van mij stijgt altijd op als ik de pc aanzet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelen.
Het is niet mijn computerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.
Begin je eigen eiland met Tally!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:
Misschien mag je onderduiken ergensquote:
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooiste stad ter wereld.!
Is dat weer hier in de buurt?
Hoera voor oude mobiele layout. Tieten-vrij. Erg handig nu De Grote Baas aan het bureau achter me zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik heb echt de typetyfus, die tieten leiden me af.
Ik ben een beetje claustrofobisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien mag je onderduiken ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |