Met het mes op je keel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt me verdorie ertoe gedwongen
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen doet niet iedereen het even goed, yuki had nl dr eigen
quote:
moeilijk he, mannen snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik whatsapp het wel ff![]()
Of bedoelde je dat ik kan fluiten naar een kaartje
Ik ben graag positief ingesteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Neen, ik moet nog iets doen voor het weekend.
Je kent mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Of bedoelde je dat ik kan fluiten naar een kaartje
Wens, vader, gedachte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.
Ja ja, je bent geweldig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met het mes op je keel?
Geef toe dat je het zelf ook veel geiler vindt dan degene die je had
Spuitelfjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben bijna alle dames tieten in de UI?
Altijd goed om dat te horenquote:
Lol ik wist van tevoren al dat Rival geen kaart zou sturen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moeilijk he, mannen snappen![]()
kaartjes sturen
Gelukkig welquote:
Je bedoelt dat V'tje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UI
De enige zonder tieten is Samzz. Frigide mutsjequote:
Uh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Oke, wie haalt die mannetjes met hun drilboren uit mijn hoofd? Auw
*fles vodka leeg gooit in de gootsteen* morgen zullen ze er iig niet zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Idd. Schandaligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige zonder tieten is Samzz. Frigide mutsje
Die mannetjes met de roze pillen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*fles vodka leeg gooit in de gootsteen* morgen zullen ze er iig niet zijn
Lekker he, wodkaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind dat missb dat ook heeft andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen doet niet iedereen het even goed, yuki had nl dr eigen
Da kennie want gister zei ze zelf dat ze geen boobies had!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UI
Huh? Jij ziet ze niet eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat missb dat ook heeft anders
Optical zoom ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Da kennie want gister zei ze zelf dat ze geen boobies had!
Waar blijven jouw boobies ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. En anders.. Tegenwoordig kan je haske veel met paint!quote:
quote:
Die wil je per post?quote:
Ik ben gewoon geen eenheidsworst, ik zwem tegen de stroom inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige zonder tieten is Samzz. Frigide mutsje
keb ze zelluf gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zei van nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat missb dat ook heeft anders
Als ze dr niet zijn, ken dat niet PeuRac!quote:
quote:
Nee, naakt op mijn naakte borstquote:
Wellusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze dr niet zijn, ken dat niet PeuRac!
Zoiets zou niet echt om te lachen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat dit over ava's ging zou ik best hard moeten lachen denk ik
Uhuhquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen eenheidsworst, ik zwem tegen de stroom in
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je eerder naar bed moeten gaan he
jij krijgt helemaal geen worst, je stond al te lang droog zei jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen eenheidsworst, ik zwem tegen de stroom in
Arme postduiven ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Past toch nooit door de brievenbus.
Er staat toch ook geen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij krijgt helemaal geen worst, je stond al te lang droog zei je
Sommige postbodes bellen ook aan!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Past toch nooit door de brievenbus.
NOUK! Jij bent de eerste met zichtbaar tieten in de UIquote:
Of bezorgen het pakketje bij de burenquote:
''Goedemorgen, ik heb hier een vrij groot, stevig, en toch ook zacht pakketje voor je''quote:
Die kut hier is daar te lam voor, die pleurt meteen zo'n briefje in de bus en legt t bij t afhaalpunt neerquote:
Huh?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
NOUK! Jij bent de eerste met zichtbaar tieten in de UI
Ze zijn alleen wat zwaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Goedemorgen, ik heb hier een vrij groot, stevig, en toch ook zacht pakketje voor je''
Ik heb al weekendgevoel, ik ben thuisquote:
De mijne zijn onzichtbaar en de hare zelfs nonexistentquote:
''Fragile - Handle with Care''quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn alleen wat zwaar.. uhm de doos is alleen wat zwaar
.. Uhm
EEN PAKKETJE VOOR U!!!
waar blijft jouw tieten UI?quote:
Misschien komt er al melk uit de tetten van Tally?quote:
Ik las frigidequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Fragile - Handle with Care''
Oh, het is een trend tieten in de UI te hebben. Men zegt dat Yuki deze begonnen is, maar jij hebt overduidelijk als eerste een zichtbare tieten UI.quote:
Nope.. Ik maak persen maar helaas!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien komt er al melk uit de tetten van Tally?
ik hou niet van melkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien komt er al melk uit de tetten van Tally?
Zo ontstaan dus misverstandenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het is een trend tieten in de UI te hebben. Men zegt dat Yuki deze begonnen is, maar jij hebt overduidelijk als eerste een zichtbare tieten UI.
Schud je dr mee heb je milkshake!quote:
Je moet je tetten ook melen, niet persenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope.. Ik maak persen maar helaas!
En in een citruspers passen ze niet!
Dit is andersquote:
Dat is wel weer lekkerquote:
Yuki ermee begonnen? Die heeft het pas sinds 2 dagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
Oh, het is een trend tieten in de UI te hebben. Men zegt dat Yuki deze begonnen is, maar jij hebt overduidelijk als eerste een zichtbare tieten UI.
Nee, Yuki is niet begonnen. Het viel me alleen op dat sinds Yuki een paar dagen geleden boobs in haar UI heeft staan, MissB en MissMSX in een korte tijd ook boobs in hun UI hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah, hoe?quote:
Afgelopen zomer alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Yuki ermee begonnen? Die heeft het pas sinds 2 dagen
quote:
Het gaat er niet om wie de allerallerallereerste is.quote:
huh, daar had ik t niet overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie de allerallerallereerste is.
Ik werd simpelweg geinspireerd door Yuki's UI om ook een tetten-UI te nemen
Hihi, ik zei nemen in 1 zin met tetten![]()
Melen. Via de post. Rare ideeën hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet je tetten ook melen, niet persen
[..]
Dit is anders
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Owh LOLquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, Yuki is niet begonnen. Het viel me alleen op dat sinds Yuki een paar dagen geleden boobs in haar UI heeft staan, MissB en MissMSX in een korte tijd ook boobs in hun UI hebben
Huppel was denk ik de eerste in dit topic, daarna Nouk
Mvg, BoobWatch.
Daar ben ik dus echt benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh LOL
Nou, van die lekker warme, zoete, romige melk zo ver uit een tet is natuurlijk heel anders dan dat laffe koude aftreksel uit een pak
Aaha, moet dan maar eens geproefd worden danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh LOL
Nou, van die lekker warme, zoete, romige melk zo ver uit een tet is natuurlijk heel anders dan dat laffe koude aftreksel uit een pak
Iets anders mag een zwangere vrouw nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet het ook niet uit een pak nemen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie de allerallerallereerste is.
Ik werd simpelweg geinspireerd door Yuki's UI om ook een tetten-UI te nemen
quote:
Eeuh, ja? Dat waren ze.quote:
Nee heeeeeeeeeej. WAT ZE ZIJN ER NIET!!!!!!!quote:
Zoek een borstvoedende moeder op en vraag of je even mag lurkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik dus echt benieuwd naar
En ik maar masseren maar dr komt niets uit!
Even een cheer!quote:
ja, maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee heeeeeeeeeej. WAT ZE ZIJN ER NIET!!!!!!!
pak maar wat uit mn fobo verzamelingquote:
een FMILFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek een borstvoedende moeder op en vraag of je even mag lurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |