Met het mes op je keel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt me verdorie ertoe gedwongen
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen doet niet iedereen het even goed, yuki had nl dr eigen
quote:
moeilijk he, mannen snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik whatsapp het wel ff![]()
Of bedoelde je dat ik kan fluiten naar een kaartje
Ik ben graag positief ingesteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Neen, ik moet nog iets doen voor het weekend.
Je kent mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Of bedoelde je dat ik kan fluiten naar een kaartje
Wens, vader, gedachte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki had gisteren juist niet haar eigen.
Ja ja, je bent geweldig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met het mes op je keel?
Geef toe dat je het zelf ook veel geiler vindt dan degene die je had
Spuitelfjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben bijna alle dames tieten in de UI?
Altijd goed om dat te horenquote:
Lol ik wist van tevoren al dat Rival geen kaart zou sturen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moeilijk he, mannen snappen![]()
kaartjes sturen
Gelukkig welquote:
Je bedoelt dat V'tje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UI
De enige zonder tieten is Samzz. Frigide mutsjequote:
Uh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Oke, wie haalt die mannetjes met hun drilboren uit mijn hoofd? Auw
*fles vodka leeg gooit in de gootsteen* morgen zullen ze er iig niet zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Idd. Schandaligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige zonder tieten is Samzz. Frigide mutsje
Die mannetjes met de roze pillen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*fles vodka leeg gooit in de gootsteen* morgen zullen ze er iig niet zijn
Lekker he, wodkaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind dat missb dat ook heeft andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen doet niet iedereen het even goed, yuki had nl dr eigen
Da kennie want gister zei ze zelf dat ze geen boobies had!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al eventjes niet meer, maar ze had heel lang dr boobies als UI
Huh? Jij ziet ze niet eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat missb dat ook heeft anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |