Nog niet buiten geweest zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:04 schreef STING het volgende:
![]()
*rekt uit*
Zo maar eens op de fiets stappen
Ik probeer het maar het wil niet echt. Volgens mij is het kapot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
De OP is verfucked
Overigens, wie doet het licht buiten even aan?
Ligt er dus helemaal aan welke kant je op moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik reken op een hele snelle tocht naar m'n werk, of een drie keer zo lang durende tocht
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
De tag met mijn actieve topics is verdwenen
oude mobiele layoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
De tag met mijn actieve topics is verdwenen
Oh, de normale layout is niks mis mee bij mij.quote:
ah, thats a hand full, no itsnotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik nieste even een handje vol...
MI
TMI
SORRY
Hele weekend vervenquote:
Die gaat van de week wegquote:
Wut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in seks
Ergo, mijn buro is te hoog
Kan je dat gat er niet uit laten zagen en aan de muur hangen als aandenken?quote:
Ja dat ga ik dus vragen. Althans eruit snijden danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat gat er niet uit laten zagen en aan de muur hangen als aandenken?
Wel tof, je geeft aan dat je een noodgeval bent. er is echter geen woning beschikbaar... en dan lossen ze dat zo voor je op, gewoon de huidige bewoner neerknallenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus vragen. Althans eruit snijden dan![]()
Ik vind mn kogelgat heel stiekem namelijk wel heel stoer
Nou iddquote:
Ik vind het een geweldige oplossingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Wel tof, je geeft aan dat je een noodgeval bent. er is echter geen woning beschikbaar... en dan lossen ze dat zo voor je op, gewoon de huidige bewoner neerknallen
Beetje jammer dat ze dan wel de ruit gesloopt hebben, en zoveel braaksporen op de deur gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Wel tof, je geeft aan dat je een noodgeval bent. er is echter geen woning beschikbaar... en dan lossen ze dat zo voor je op, gewoon de huidige bewoner neerknallen
De braaksporen zijn al wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dan wel de ruit gesloopt hebben, en zoveel braaksporen op de deur gemaakt hebben
Het westen, wind tegen dus. Maar is alleen maar goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er dus helemaal aan welke kant je op moet
Je hebt een collega op je werk die je wel op je bureau zou willen nemen, maar het bureau is te hoogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in seks
Ergo, mijn buro is te hoog
Dat zal wel lukken toch? dat bitchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De braaksporen zijn al weg![]()
Nu nog even bitchen dat ze mn deur moeten verven aan de buitenkant
Ben ik best getraind in jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken toch? dat bitchen
Ik heb al 1 A4 samenvatting getiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Mogguh
Moet jij geen dossiers doornemen?
Met welk doel moet je die dingen lezen?quote:
Wat goed, dan ben je vandaag productiever geweest dan ikquote:
Voor het kaartje dat je mij gaat sturen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat goed, dan ben je vandaag productiever geweest dan ik
noujah, ik heb wel een postzegel gekocht, dat was best een flinke klus
Inzicht krijgen in de manier waarop een proces in zijn werk gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met welk doel moet je die dingen lezen?
Er is vast een wc en je hebt handen gekregen, met een redenquote:
Is vanzelf weer weggezakt. Tafel kan ik wel optillen een stukje, maar als ik dat te lang doe, zakt mijn stijve toch weer in (als ik niet aan seks denk). Best jammer, had een veel betere beeldscherm-oog verhouding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je keihard op de lul slaan.
En hoeveel mag je er doorworstelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inzicht krijgen in de manier waarop een proces in zijn werk gaat.
Ik hou me wel in tot morgen, mrs. stbabylon volblaffenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is vast een wc en je hebt handen gekregen, met een reden
Het eerste proces en de stukken van het hoger beroep. Wat er gelukkig veel minder zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoeveel mag je er doorworstelen?
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou me wel in tot morgen, mrs. stbabylon volblaffen
En wanneer kan je dan aan de slag met je opdracht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het eerste proces en de stukken van het hoger beroep. Wat er gelukkig veel minder zijn
Ze heeft vast nog wat yoghurt over van gisteren, nu nog een voorbind-dildo en gaan met die banaan.quote:
:Linke uitspraak op vrijdagquote:
Ik denk volgende week. Ik heb dankzij deze opdracht veel beter inzicht gekregen in de noodzaak van mijn opdracht, dat scheelt al de helft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wanneer kan je dan aan de slag met je opdracht?
Dat zeg ik toch helemaal niet lieve Qquote:
noujah blijkbaar gaan die dingen per vel van 10... dus ik moet toch wat met die andere 9quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het kaartje dat je mij gaat sturen?
Adres heb je alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
noujah blijkbaar gaan die dingen per vel van 10... dus ik moet toch wat met die andere 9
Maar je dacht het wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet lieve Q
Ik zeg alleen dat ik jaloers ben en dat ik ook volgeblaft wil worden.
quote:
mannenquote:
Altijd handig om te weten waar je het voor doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk volgende week. Ik heb dankzij deze opdracht veel beter inzicht gekregen in de noodzaak van mijn opdracht, dat scheelt al de helft.
Ik herkende je nietquote:
Goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten waar je het voor doet
En hoe bevallen de collega's?Sappige verhalen mogen via andere kanalen
![]()
quote:
quote:
quote:
Smsje met excuses en loonsverhoging?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Wakker worden met een smsje van boss man.
Ff wennen enzo hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Smsje met excuses en loonsverhoging?
Ik zie er geen enkel nadeel inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben bijna alle dames tieten in de UI?
Jammer, maar dat komt vast nog welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedZijn allen erg aardig. En ik heb nog geen sappige verhalen
Waarom Yuki?quote:
Omdat boobsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben bijna alle dames tieten in de UI?
quote:
Jij hebt me verdorie ertoe gedwongenquote:
Een sollicitatiebrief schrijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Neen, ik moet nog iets doen voor het weekend.
CV updatenquote:
Ik whatsapp het wel ffquote:
Met het mes op je keel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt me verdorie ertoe gedwongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |