SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu klussen_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Balkon zit aan de andere kant van de flatquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef jappy-b het volgende:
die containter is wel handig, kan je t vanaf je balkon zo naar beneden flikkeren
Aan de andere kant heb ik nog groter grasveldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol je hebt wel een gruwelijk groot voetbalveld voor je deur.
Bestaat F.C. Emmen al?
Yugo's in de wijk manquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:34 schreef porsche1 het volgende:
Dat je daar durft te gaan wonen.Ik schijt nu al in me broek van de smerigheid. Waarschijnlijk zit het vol met zand negers daar of van die AZC somaliėrs, dus misschien krijg je ook wel overlast.
Ik duim voor je dat het goed gaat.
Yugo's? Zijn dat Chinezen?quote:
Joegoslavenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Yugo's? Zijn dat Chinezen?
Ik kom nooit bij je op bezoek, dan loop ik daar heel de tijd aggresief rond. Dan zit ik vol adrenaline en wil ik vechten.
Nu weet ik het zeker : Jij bent DE kloon van Michelosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij je op bezoek, dan loop ik daar heel de tijd aggresief rond. Dan zit ik vol adrenaline en wil ik vechten.
Nee veel Joegoslaven daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb nog in de aanbieding:
tazer
pepperspray
telefoonnummer van vreemdelingenpolitie
Ploertendoder.
Spullen voor het opzetten van een wietplantage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |