Uhm.. Bahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek een borstvoedende moeder op en vraag of je even mag lurken
Siliconen dingen! Je kan van die dingen kopen om je bh op te vullen!quote:
Nee ik doe niet mn eigen boobs in mn UIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pak maar wat uit mn fobo verzameling
Het enige wat ik zag was een V-vormig truitje of zo. Ik wist pas na uitleg wat het moest voorstellen.quote:
Dat komt omdat zo'n truitje er bij ons heel anders uitzietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was een V-vormig truitje of zo. Ik wist pas na uitleg wat het moest voorstellen.
Niks ten nadele van Yuuks verder, ik zag het gewoon niet
Dat heb ik gehoord jaquote:
Je kijkt er ook best snel overheen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was een V-vormig truitje of zo. Ik wist pas na uitleg wat het moest voorstellen.
Niks ten nadele van Yuuks verder, ik zag het gewoon niet
Daarom zei ik ook zichtbare tietenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat zo'n truitje er bij ons heel anders uitziet
dan doe je die van een van de andere donatricesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik doe niet mn eigen boobs in mn UI
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je mn kogelgat al bewonderd?![]()
Emmen heeft een ghetto !!
En nu ga ik naar mn huisje toeEn verf kopen en naar de gemeente en en en en en pff druk
Nieuwsgierig krengquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ze weer (tijdelijk) aanzetten.
Daar heb jij toch heul geen kleding voor nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik zie er echt heel leuk uit al zeg ik het zelf
Qua kleding dan, he!
Het wordt vermoeiend: foto!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik zie er echt heel leuk uit al zeg ik het zelf
Qua kleding dan, he!
Why? Ik werk wel hoor..quote:
Welke missquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil miss mn tetten wat laten verkleinen
Ik ken bij bijna allemaal de naam erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan doe je die van een van de andere donatrices
45 wat? jaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
45 te laat beginnen zorgt wel voor een lekker kort ochtendje.
dat moet je sowieso welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik met deze ava zeker ook meer posten he?
Dr rechtertiet denk ik.quote:
Wij mannen hebben het maar zwaar hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik met deze ava zeker ook meer posten he?
pm me dat squote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken bij bijna allemaal de naam erbij
Miss Links en Miss Rechtsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr rechtertiet denk ik.
En ja ik weet dat je DAT niet bedoelt
Ja, dat leek me zo overbodig om nog te meldenquote:
Thuiswerkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zeggen meer thuiswerkende collega's
ergo: tikfoutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat leek me zo overbodig om nog te melden.
Nee, maar ik kan moeilijk nakend op kantoor gaan zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb jij toch heul geen kleding voor nodig
Een bh toch wel?quote:
Dat gaat makkelijk. Alleen de opmerkingen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan moeilijk nakend op kantoor gaan zitten
Soms, lang niet altijd, zie post hierboven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar
Vanmiddag weer vrijmibo?
En hoe was dat vorige week?
hoop t voor haarquote:
Is ook wel eens fijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop t voor haar
ben altijd jaloers op mensen die gewoon zonder bh kunnen rondlopen af en toe
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop t voor haar
ben altijd jaloers op mensen die gewoon zonder bh kunnen rondlopen af en toe
Dat is het hem vooral idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk. Alleen de opmerkingen he.
Het is wellicht wel goed voor je beoordeling?quote:
Dat is pijpen ook (als ze het een beetje kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wellicht wel goed voor je beoordeling?
Datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Vind het fijn mijn borsten te "hangen" in ondersteunende mooie bh
Voel me dan veel vrouwelijker
Misschien vindt ze het wel helemaal niet erg om te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is pijpen ook (als ze het een beetje kan) maar dat betekend nog niet dat ze het moet doen
Ik kan echt niet wachten tot ik straks weer mooie lingerie kan kopen waar ik me sexy in voelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
DatIk ben echt dól op mooie lingerie!
Oh, en van borsten at random laten hangen worden ze niks mooier. Ook de kleintjes niet.
Je weet het niet. JE WEET HET NIET!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het wel helemaal niet erg om te doen
En toch ben ik blij dat ik op een luie zondag niet direct een BH aan hoef te trekken, omdat ik anders m'n rug breekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en van borsten at random laten hangen worden ze niks mooier. Ook de kleintjes niet.
Luie donder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
He kut, de tuindeur is open gewaaid, moet ik er uit
lingerie is geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet het niet. JE WEET HET NIET!
Ga je borstvoeding geven? Van die sexy voedingsBH'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ik straks weer mooie lingerie kan kopen waar ik me sexy in voel
De cateringjuffrouw op het werk (die toevallig ook nog eens familie van me is) zat van de week met dr handen in mijn blouse. Ze moest ff weten of ik een Dekkers of een Saph aan hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lingerie is geweldigals je precies je goede maten weet en weet welke modellen goed staan
ben alleen nu n failliet studentje
dus helaas aan het hema en hunkemoller ondergoed...
Jij hebt dat ook helemaal niet nodigquote:
*GRMBL* Ja dat doe ik. En neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je borstvoeding geven? Van die sexy voedingsBH's
Die wijven lokken het gewoon uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Tieten, das toch 1 van de verboden onderwerpen inmiddels?.
Ik word er wat draaierig vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog even aan m'n ava wennen hoor
Niemand die het zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook helemaal niet nodig
Oh maar sommige topjes staan wel mooier zonder hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
heerlijk dat soort mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
De cateringjuffrouw op het werk (die toevallig ook nog eens familie van me is) zat van de week met dr handen in mijn blouse. Ze moest ff weten of ik een Dekkers of een Saph aan had
Arme mannelijke collega'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
De cateringjuffrouw op het werk (die toevallig ook nog eens familie van me is) zat van de week met dr handen in mijn blouse. Ze moest ff weten of ik een Dekkers of een Saph aan had
Dat is natuurlijk al sinds het begin der tijden zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die wijven lokken het gewoon uit.
Wij allemaal denkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog even aan m'n ava wennen hoor
Zo bedoelde ik het nietquote:
Daar heb je zowaar een punt HW !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al sinds het begin der tijden zo.
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heerlijk dat soort mensen
Ik ben op mijn best op vrijdagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je zowaar een punt HW !
2 in dit geval!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je zowaar een punt HW !
Nou ja zal best. Als het een beetje koud is waar hij zit.quote:
Ik hoef dat ook niet en ik breek m'n rug ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat ik op een luie zondag niet direct een BH aan hoef te trekken, omdat ik anders m'n rug breek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef dat ook niet en ik breek m'n rug ook niet.
Sommige mensen welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef dat ook niet en ik breek m'n rug ook niet.
Dat de topjes mooier staan betekent niet dat het niet dragen van een BH geen invloed heeft op de borsten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar sommige topjes staan wel mooier zonder hoor.
Kluts flipt em helemaal de pan uit als ze hier binnen komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Tieten, das toch 1 van de verboden onderwerpen inmiddels?.
Ik had het ook niet over sommige mensen, maar over mijzelf.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de topjes mooier staan betekent niet dat het niet dragen van een BH geen invloed heeft op de borsten.![]()
Ook kleintjes gaan hangen.
zo erg is het bij mij ook nietquote:
Dan is topic al dichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts flipt em helemaal de pan uit als ze hier binnen komt
Dat gaat vanzelf met de jaren...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de topjes mooier staan betekent niet dat het niet dragen van een BH geen invloed heeft op de borsten.![]()
Ook kleintjes gaan hangen.
Die werkeloze slaapt uit joh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ook degene die je altijd netjes in een bh stopt.......
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.
Uh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over sommige mensen, maar over mijzelf.
Nou ja, het boeit ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |