Vecht? Das niet hier in de buurt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.
*trekt extra zware laarzen aan*
Mogen daar wel mannen komen?quote:
Jullie mogen daar toch niet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten wij daar nu onze fantasie op los laten?
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnen
Alleen de goedgekeurde.quote:
Maar in mijn fantasie welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
hihi, je zei komen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
quote:
Dan bestel je toch een oplaadkit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rt-softwarefout.html
Jammer, gemist
dat gaat me dan weer iets te verquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een oplaadkit?.
Je hebt een lijstje?quote:
Ja, mij ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
lekker thuis knutselenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
Don't we all?quote:
Ooh jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.
correct me if i'm wrong
Lijstje met 1 puntquote:
Ligt eraan welkequote:
Die achter de Jaarbeurs bedoel je dus?quote:
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die achter de Jaarbeurs bedoel je dus?
Just too much on my mind...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef rival het volgende:
Gaat alles geestelijk wel goed met jou? ik kan me nog een gesprek herinneren namelijk
Nee, veel kleiner.quote:
Ik weet iig welke je bedoeld, maar geen idee hoe die heetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.
quote:
dat was emquote:
De VU? Das in Amsterdam!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op de weg naar Nieuwegein toe, in de buurt van de VU.
Er zit toch een volksuniversiteit bij die grafische school in de buurt?quote:
Correct. Bij de Appie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zit toch een volksuniversiteit bij die grafische school in de buurt?
Dat bedoel ik met een VU. Geen vrije universiteit ofzo.quote:
quote:
quote:
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ontbijt. Goed idee! Zo eens langs de BK voor ontbijt.
Met of zonder kaas?quote:
BK is hier 5 minuten lopen vandaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BK
En twisterfries
Jajajajajajajaquote:
Je hoeft er nauwelijks voor naar buiten zelfsquote:
Check, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Het gaat goed komen lieve schat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben al een week geilkut zooi, moet weer een scharrel hebben
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuquote:
Ik hou daar ook echt wel rekening meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwens
Geen dank mop, kleine moeite en doe ik met alle liefde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef Lotusss het volgende:
Succes Klutsje!
En bedankt nog voor gisteren
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, er zit er eentje in winkelcentrum overvecht hè? Hendig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel naar de Mac lopen, maar dat is wel een beetje kneuzig zoen ik sta op rantsoen.
better safe than sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Precies, die enkele dat ik dan besluit op de normale tijd weg te gaan gebeurt er iets geks waardoor ik te laat kom. Of ik kan het niet vinden ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies
Maar o wee als je denkt: o, ik kan ook wel een bus later nemen. Want dan mis je die bus later, mis je een aansluiting of je bus rijdt iemand aan en dan mag je lopen
Idd, je moet wel een beetje streng voor jezelf zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel naar de Mac lopen, maar dat is wel een beetje kneuzig zoen ik sta op rantsoen.
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.quote:
Is meestal mijn ontbijt. Muesli & (speculaas/appeltaart) cruesli door elkaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga gewoon zo aan een bak yoghurt met muesli. Veel beter dan een whopper
Oh dat is naar.. Maar gaat vast goedkomen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.![]()
Bij mij meestal ook. Nu was het een peertje en een sinaasappel. En een kop verse koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef STING het volgende:
Is meestal mijn ontbijt. Muesli & (speculaas/appeltaart) cruesli door elkaar
Kan me nog wel een tijd herinneren dat ik daar echt moeite mee hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik binnen waar zij lunchen en het is natuurlijk lunchpauze om half 1. Allemaal van die koppies die je dan aan gaan zitten gapen.![]()
Je pubertijd ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me nog wel een tijd herinneren dat ik daar echt moeite mee had
En een whopper?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Lotusss het volgende:
En nu wil ik verdomme rust in mijn kop!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Lotusss het volgende:
En nu wil ik verdomme rust in mijn kop!!!
Of met whoppers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Lotusss het volgende:
Oh wacht, mijn teksten hier hebben niks met TIETEN te maken. Stom van me ook
En een whopper!quote:
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rottig voor je. Ging het wel goed bij de huisarts?
Hou opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, je moet wel een beetje streng voor jezelf zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sja.. en dan ook echt niet weten waar ik moet kijken en rood aanlopen (kom maar op met de grapjes)quote:
Jeetje, dat is wel lang ja, getver. Je hebt nu wel iig het werkgebeuren achter de rug, ms dat dat scheelt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een whopper!
[..]
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetvanwege dat hele werk-gebeuren en dat ik gisteren nog langs moest om mijn werkkleding terug te brengen.
Verder ook vrijwel niet geslapen.... Ik voel me gewoon echt kut nu.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
sja.. en dan ook echt niet weten waar ik moet kijken en rood aanlopen (kom maar op met de grapjes)
Maar zal vast niet de enige zijn
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een whopper!
[..]
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetvanwege dat hele werk-gebeuren en dat ik gisteren nog langs moest om mijn werkkleding terug te brengen.
Verder ook vrijwel niet geslapen.... Ik voel me gewoon echt kut nu.
Is anatomisch niet mogelijk. En heel erg bedankt voor je steun, eikel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |