Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dood vriezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
my god hebben jullie dan niks geleerd over bacteriën??
ja maar dan hou je geen keel meer over, als jij thee drinkt is het alleen maar aangenaam voor die bacteriënquote:
Ik neem zo'n Dr. Mario-pil en dan is alles oke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
my god hebben jullie dan niks geleerd over bacteriën??
haske goe pheno,verschuil je maar in je virtuele wereldjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem zo'n Dr. Mario-pil en dan is alles oke!
De enige wereld die ik hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haske goe pheno,verschuil je maar in je virtuele wereldje
dan zal ik die ook eens bij maxiwok naar binnen douwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem zo'n Dr. Mario-pil en dan is alles oke!
solquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Al teveel werk verzet in 30 minuten
Ow... maar als het nou een virus is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dan hou je geen keel meer over, als jij thee drinkt is het alleen maar aangenaam voor die bacteriën
beste medicijn: koude dranken of afgekoelde kamillethee (zuiverende werking)
[/einde mamamodus]
dan moet je een antibiotica kuurtjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... maar als het nou een virus is?
Solquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Al teveel werk verzet in 30 minuten
maar wel een mammaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je een antibiotica kuurtje![]()
weet ik veel ik ben geen dokter hoor
McAfee, Symantec, panda, kaspersky, Nortonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... maar als het nou een virus is?
quote:
LLquote:
ehm...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je een antibiotica kuurtje![]()
weet ik veel ik ben geen dokter hoor
[..]
Sol
Quoted for truth.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar wel een mamma
mamma's weten alles
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
McAfee, Symantec, panda, kaspersky, Norton
uhm neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar wel een mamma
mamma's weten alles
oja dat was hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
antibiotica is tegen bacteriën, helpt niet bij virussen
niet waarquote:
wellusquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn geld is gestort
He lekker zo voor het weekend
wokkin is weer rijk?quote:
ook niet meerquote:
Ah... vandaar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet meer![]()
weekend weg geweest, aanhanger gekocht, vakantie geboekt......
kleding voor de wokjes
op![]()
en in december weinig gewerkt dus zoveel was het niet deze maand
ik heb meer gekregen dan normaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigDat van mij was woensdag al binnen
met bonus
Mijn geld was gisteren binnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn geld is gestort
He lekker zo voor het weekend
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
internet is vol
tijd om dit boek maar eens te lezen
[ afbeelding ]
tja... wat is ons leven zonder internetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kut
ik denk niet dat het zover zal komen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... wat is ons leven zonder internet
Nee... tenzij er een grote megaramp zich voltrekt waardoor onze cultuur tot stilstaan wordt gedwongen en we verder moeten leven als prehistorische mensen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk niet dat het zover zal komen hoor
nee hoor, dat is meer werk voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kut
moestuin FTWquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... tenzij er een grote megaramp zich voltrekt waardoor onze cultuur tot stilstaan wordt gedwongen en we verder moeten leven als prehistorische mensen...
quote:
Ja, groenten uit eigen tunnelquote:
J. heeft het een beetje globaal uitgelegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, dat is meer werk voor mij
Panda-meisjequote:
toek!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
LL alles gelukt gisteren?
goeiemorgen toekkiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen toekkienieuwe bril, morgen even ogen opmeten
toekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
Verwijderen!quote:
goedemorgen barretjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
goooooooooooooeeeedemorgen!
hoe is het met jullie lieve kijkbuiskindertjes??![]()
oei.. wortelkanaalbehandeling??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, tandarts ook weer overleefd en het laatste stukje gebitsrenovatie (een aantal jaar geleden kreeg ik een nieuwe tandarts en die constateerde dat de oude er een beetje een zooitje van had gemaakt) is nu voltooid met de afgemaakte wortelkanaalbehandeling.
Dan kun je d'r weer even tegen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, tandarts ook weer overleefd en het laatste stukje gebitsrenovatie (een aantal jaar geleden kreeg ik een nieuwe tandarts en die constateerde dat de oude er een beetje een zooitje van had gemaakt) is nu voltooid met de afgemaakte wortelkanaalbehandeling.
Barjuffrouwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. wortelkanaalbehandeling??
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
Ik durf niet zo goed naar de tandarts
ahh.. dus niet vandaag de wortelkanaalbehandelingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.
Als ze moeten boren, dan is dat een vervelend gevoel, maar als ik moet kiezen tussen even een uurtje ongemak en continu ongemak, dan is dat geen moeilijke keuzequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
ik ga eens in de 3 jaar ofzo.. en dan is het altijd : " ziet er goed uit, kom volgend jaar maar weer terug " mweeehh.. over 3 jaar!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
Nou ja, de tweede helft ervanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dus niet vandaag de wortelkanaalbehandeling
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
Mijn vader heeft het overigens erg makkelijk als hij naar de tandarts moet... die geeft zijn tanden af en kan tijdens de behandeling boodschappen doen of zo en daarna zijn tanden weer ophalen.
tot je met kerst barstende kiespijn hebt en ineens een wortelkanaalbehandeling moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga eens in de 3 jaar ofzo.. en dan is het altijd : " ziet er goed uit, kom volgend jaar maar weer terug " mweeehh.. over 3 jaar!
barretjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
hi wokje!quote:
oh dat vond ik het minst erge..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.
succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
ik ga opruimen, Muck pesten en wachten op mijn bed.
wat voor baan heb je op gesolliciteerd??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Solli voorbereid, weer geheel ingelezen en nu maar wachten dat het zo laat is. Eens kijken wat ik ga doen. Kijken hoede wasmachine rondjes draait is niet zo interessant
er zijn personen die daar anders over denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Solli voorbereid, weer geheel ingelezen en nu maar wachten dat het zo laat is. Eens kijken wat ik ga doen. Kijken hoede wasmachine rondjes draait is niet zo interessant
kom je nog de kapotte wasmachine hier ophalen??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn personen die daar anders over denken
Die kleine van mij denkt daar heel anders overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn personen die daar anders over denken
Veel succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:ik ga opruimen, Muck pesten en wachten op mijn bed.
Hier in de buurt, maar dan op projectbasis van nul af software maken, in plaats van beheer en onderhoud (incidenten en wijzigingen doorvoeren).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor baan heb je op gesolliciteerd??
Het ligt er natuurlijk wel aan welk programma, wat doet ie bij centrifugeren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kleine van mij denkt daar heel anders over
[..]
volgens die kleine van mij... 'Haaaat draai' en dan 'pop'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan welk programma, wat doet ie bij centrifugeren?
ik heb mijn aanhanger nog niet, dus doe maar grofvuilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom je nog de kapotte wasmachine hier ophalen??
anders gaat ie met het grofvuil mee
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens die kleine van mij... 'Haaaat draai' en dan 'pop'
Voor de visual: en dan met je vinger heel hard rondjes draaien
Ik heb ook braaf elk halfjaar een date met Michellequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tot je met kerst barstende kiespijn hebt en ineens een wortelkanaalbehandeling moet
En ja ik was al 8 jaar niet geweest
Nu ga ik gewoon braaf elk half jaar... (angst een beetje overwonnen, en fijne tandarts)
De mijne heet Nicolequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook braaf elk halfjaar een date met Michelle.
zie je dat het leuk kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
CV geupdate![]()
zelfs met letter grote 9 is het 1 A4tje vol met alleen opleidingen en certificeringen![]()
en dan heb ik de niet relevante nog weg gelaten ook
dat ik gecertificeerd ben in hollandia open daken, brandstofinjectiesystemen, snelheidsbegrenzers personen en bedrijfwagens beveiligingssystemen, Monteur Industriële Elektronica is niet echt relevant meer...quote:
Die van mij Irene!quote:
Ah, prof. dr. ir. ing. wel ok...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik gecertificeerd ben in hollandia open daken, brandstofinjectiesystemen, snelheidsbegrenzers personen en bedrijfwagens beveiligingssystemen, Monteur Industriële Elektronica is niet echt relevant meer...
hoewel, industrieële electronica.... dat is scada en daar hebben we natuurlijk de stucksnet worm....
hmm.. misschien toch weer erbij zetten
iedereen heeft recht op een hobbyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, prof. dr. ir. ing. wel ok...
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op een hobby
gfquote:
Marijkjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet woensdag naar de tandarts en ik durf niet
Zal ik met je meegaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Hai Koenepoenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkje
Verwacht je problemen bij de tandarts?
Wil je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik met je meegaan?
@Koen: Hai Koen![]()
Willen altijd, kunnen is alleen het probleemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Koenepoen
De controle was eerst goed, maar op de foto bleek ik een gaatje te hebbenEn ik ben echt bang bang bang voor de tandarts, ik lig daar met dit soort dingen als volwassen vrouw huilend als een kind in de stoel
![]()
[..]
Wil je dat?![]()
woensdag... dat is nog ver genoeg weg... daar hoef je je pas volgende week donderdag druk over te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Willen altijd, kunnen is alleen het probleem
Ziekenhuis dingen enzo, geen enkel probleem, bloed maakt me niet uit.. Maar als het op m'n gebit aankomt dan komt het niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Damn Marijke, da's vervelend....
Kut om ergens zo bang voor te zijn....
Dinsdagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
woensdag... dat is nog ver genoeg weg... daar hoef je je pas volgende week donderdag druk over te maken
Mooi dat je tandarts het zo goed oppakt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIk snap
Maar de assistentes zijn heel lief en de tandarts weet dat ik scheitsbenauwd ben, dus hopelijk komt het gewoon goed
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
kusje op je gaatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Koenepoen
De controle was eerst goed, maar op de foto bleek ik een gaatje te hebbenEn ik ben echt bang bang bang voor de tandarts, ik lig daar met dit soort dingen als volwassen vrouw huilend als een kind in de stoel
![]()
[..]
Wil je dat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tuurlijk wel meisje... ik hoop dat alles meevalt voor je... en ik weet hoe erg het is... het is dat ik niet om de hoek woon. Maar ik zou zo met je meegaan hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIk snap
Maar de assistentes zijn heel lief en de tandarts weet dat ik scheitsbenauwd ben, dus hopelijk komt het gewoon goed
![]()
Liebchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, mijn eigen fijne tandarts is met pensioenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je tandarts het zo goed oppakt!
Wokjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je gaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk wel meisje... ik hoop dat alles meevalt voor je... en ik weet hoe erg het is... het is dat ik niet om de hoek woon. Maar ik zou zo met je meegaan hoor![]()
Liebchen!quote:
Kan Nienke niet met je meegaan? Of je mama? Of iemand anders om je even bij te staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Liebchen!Je gaat toch niet meer dan 6 uur reizen voor een tandartsbezoekje
Erg lief, maar het komt wel goed hoor
Nienke werkt en mijn mamma wil ik niet vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan Nienke niet met je meegaan? Of je mama? Of iemand anders om je even bij te staan
als Zwolle niet zover weg was zou ik zo ff meegaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke werkt en mijn mamma wil ik niet vragenWant ik schaam me er best voor dat ik er zo bang voor ben
Dus alleen is misschien beter, voel ik me ook niet opgelaten
MDquote:
loevelyquote:
wokquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu weer kop in het zand voor de tandarts
Iemand nog leuke plannen vandaag?
koenquote:
Gefeliciteerdquote:
marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
gefeliciteerdquote:
Toekquote:
Hai GFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
boodschappen doen en vanavond werken
quote:
zo snel mogelijk voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
gefeliciteerd met Femalekuikenquote:
quote:
zelfgemaakte quiche vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ga vandaag 2 quiches bakken, 1 voor morgen en 1 voor vanavond
Dan komt een vriendin eten
JAAAAAAAAAAAAA nog 1 dagjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo snel mogelijk voorbij laten gaan
[..]
gefeliciteerd met Femalekuiken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GF
Ik ga mee boodschappen doen![]()
Ik maak ze altijd zelf, het is zo simpelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfgemaakte quiche vind ik heerlijk
Maar die vage opwarmdingen uit de supermarkt zijn
Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ga vandaag 2 quiches bakken, 1 voor morgen en 1 voor vanavond
Dan komt een vriendin eten
Dan kun je prima even via Zwolle komenquote:
quote:
Maar hoe is het panda?quote:
Oud nieuwsquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo snel mogelijk voorbij laten gaan
[..]
gefeliciteerd met Femalekuiken
quote:
Dank...quote:
Gefeliciteerdquote:
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.quote:
En uit hoeveel delen bestaat dit level van boodschappen doen?quote:
Twee, denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En uit hoeveel delen bestaat dit level van boodschappen doen?
Asociaal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.
kijk ik net naar buiten hebben ze gewoon de palen verzet en een vrachtwagen er op gereden
klem zetten met je volvo en die oude alfaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.
kijk ik net naar buiten hebben ze gewoon de palen verzet en een vrachtwagen er op gereden
veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
ST komt eraan, dus ik ben even wegLaters
Tijd om een wielklem aan te schaffen en die alleen tegen betaling van 200 euro weer weg te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST komt daar, gezelliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
Eten en drinken die KSC-ers zoveel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee, denk ik.
Maar halverwege de boodschappenlijst bedacht ik dat ik toch niet alles in één keer mee zou krijgen.
* MaleDuck drukt timer in...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik binnen een 3 kwartier niet terug ben ben ik weggewaaid
Trevland en MPG komen, de boodschappen voor de rest moet ik nog halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eten en drinken die KSC-ers zoveel?
als je maar koffie hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trevland en MPG komen, de boodschappen voor de rest moet ik nog halen.
laters marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klem zetten met je volvo en die oude alfa![]()
paaltjes terug zetten en parkeerboete uitschrijven
zo ietsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om een wielklem aan te schaffen en die alleen tegen betaling van 200 euro weer weg te halen.
Schrikdraad, ik zeg DOEN !!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot zover de rust dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
wat een stilte
Ik ga weer eens wat doen
palen de grond inslaan en kettingen ertussenquote:
quote:
ik bedoel doen waar ze me hier een fooi voor betalenquote:
flesquote:
* goldfinger1963 geeft een borstel en een kamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt met verwaaid kapsel binnenstormen
Dat lost het voor één keer op jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft een borstel en een kam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lost het voor één keer op ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wat zit je haar leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt met verwaaid kapsel binnenstormen
dan zeggen we wat heb je een mooie haarkleurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat moet je morgen zeggendan heb ik het weer geverfd
jij bent er morgen niet eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zeggen we wat heb je een mooie haarkleur
quote:
GF!quote:
LLquote:
Wat lijkt hij goedquote:
dat kan ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat moet je morgen zeggendan heb ik het weer geverfd
ja goed he?quote:
en dan stiekem mijn haar niet vervenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik![]()
is bij Marijke ook gelukt
Uhuquote:
ja zulke dingen gaan in een doosquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan stiekem mijn haar niet verven
wel een jaartal opschrijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zulke dingen gaan in een doos![]()
(nadat het een tijdje voor de sier op de kast heeft gestaan hoor
En ons commentaar uitprinten en erbij doenquote:
Bij Sander schrijf ik de klas op en bij koen idd jaartalquote:
dat gaat wat tever he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Fha het volgende:
[..]
En ons commentaar uitprinten en erbij doen![]()
Nietus, dat is gewoon zeer goede documentatiequote:
zit wat inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, dat is gewoon zeer goede documentatie
hier ookquote:
smakelijk wokquote:
Die kop heb ik meegenomen naar het ruggespraaktopicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een geneuzel. Je mag je secretaresse niet eens meer een vibrator voor haar verjaardag gevenPreuts kutland
Ja ik dacht eerst dat ze gestruikeld was over een anal probe van hem. Bleek het iets heel onschuldigs te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kop heb ik meegenomen naar het ruggespraaktopic.
Hoi Enferquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, wat waait het hard buiten zeg! [ afbeelding ]
Ik moest net de deur opendoen voor de postbode (charmant, nog niet gedoucht enzo), en ik woei haast weg
![]()
enferquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Ik moest net de deur opendoen voor de postbode (charmant, nog niet gedoucht enzo), en ik woei haast weg
![]()
Hoe ist hier?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hoe ist hier?
Hey Fleshquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi Enfer![]()
![]()
Zie, ook jouw figuur heeft zo zijn nadelen
Gfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
hier waait het ook stevig
Fhaaatjeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Fha het volgende:
[..]Mijn was is afgelopen nacht al bijna helemaal droog gewoeit
![]()
Hier is het goed, hongerDus zo ei bakken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
Mart. Ik benn morgen niet beschikbaar als vlieger. Dat je het vast weet.
wat heb je besteld?quote:
smakelijk koenquote:
flitserquote:
smakelijkquote:
En ik had nog wel extra sterk naaigaren gekocht om je op te latenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
Jouw bed? Muck mag op de grond slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:33 schreef Toekito het volgende:
Ze komen zo eindelijk mijn bed brengen
nee ze mag er wel bij slapen. Maar we konden kiezen haar bed of mijn bed meenemen. We kozen voor de mijne omdat we nog wel eens bij haar ouders blijven slapen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jouw bed? Muck mag op de grond slapen?
Oh zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ze mag er wel bij slapen. Maar we konden kiezen haar bed of mijn bed meenemen. We kozen voor de mijne omdat we nog wel eens bij haar ouders blijven slapen.
als jij besteld bestel ik een nieuwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh zo.Ik dacht dat je een nieuw bed gekocht had.
Ik hoef geen nieuw bed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij besteld bestel ik een nieuwe
bosquote:
boffertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOAH! Ik heb een badeendjes mok gekregen van ST![]()
![]()
Zustertjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hoe ist hier?
Marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dat is lief van d'rquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
lief!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja he?quote:
Hai Friemelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zustertje![]()
(
)
MI Zustertje die de deur opendoet in haar badjas
[..]
Marijke![]()
![]()
Das leuk voor de kippen eendensoep
Bosquote:
Jaquote:
Friemelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zustertje![]()
(
)
MI Zustertje die de deur opendoet in haar badjas
[..]
Marijke![]()
![]()
Das leuk voor de kippen eendensoep
Trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Weekend![]()
![]()
Eindelijk weer eens mijn vrijdagmiddag lunch
wil je er ook een(d)tje?quote:
Ja he?quote:
Hai Merelmeisjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Friemel
Haha XD
Eh. Nou nee, ik heb nog gewoon mn huisbroek, t-shirt en vest aanOh, en bril op en haar door de war
![]()
[..]
Trev
JaaaaaaaaaaaaaaAlhoewel ik moet werken, magoed
Avonddiensten gelukkig
Jeuj!
Marijk![]()
![]()
Mwa redelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
BosVoel jij je vandaag wat beter?
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Heeft Muck d'r foon weer in de jaszak oid?
![]()
[..]
Hai Merelmeisje![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je er ook een(d)tje?
ik rij zo terug hoor
Hey Enfequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Friemel
Haha XD
Eh. Nou nee, ik heb nog gewoon mn huisbroek, t-shirt en vest aanOh, en bril op en haar door de war
![]()
[..]
Trev
JaaaaaaaaaaaaaaAlhoewel ik moet werken, magoed
Avonddiensten gelukkig
Jeuj!
Marijk![]()
![]()
Rustig aanquote:
Vrijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met je vandaag? Nog hard aant werk of heb je al vrij?
quote:
weet niet waar die mafferd haar tel heeft hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Heeft Muck d'r foon weer in de jaszak oid?
![]()
[..]
Hai Merelmeisje![]()
Had haar een berichtje met een vraag gestuurdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet waar die mafferd haar tel heeft hoezo?![]()
Haha ja dat ook, en ik heb nu nog steeds niet gedoucht XD Gewoon geen zin in en omdat het kan op mn vrije dagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Aha, dus laat er uit
Zeker jeuh, lang geleden dat ik een lekkere schnitzel heb gehad tussen de middag, tuurlijk niet de bal gehakt vergeten
Oehhh! Wat lekker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan![]()
[..]
VrijHeb nu vet lang weekend
4 dagen
Jij dan? Hoe is het met jou?
ze zegt van niet. Maar ze is beetje raar dus kan aan haar liggen. PM anders ffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had haar een berichtje met een vraag gestuurd![]()
Het ligt aan mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zegt van niet. Maar ze is beetje raar dus kan aan haar liggen. PM anders ff
quote:
Ga je anders zo met mij mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat ook, en ik heb nu nog steeds niet gedoucht XD Gewoon geen zin in en omdat het kan op mn vrije dag
Nice!![]()
ja..maaar ik heb heul hoofdpijnquote:
Wat voor cursus? En klinkt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat ook, en ik heb nu nog steeds niet gedoucht XD Gewoon geen zin in en omdat het kan op mn vrije dag
Nice!![]()
[..]
Oehhh! Wat lekker!![]()
Goeed, cursus gehad gister (1e avond), was errug leukVerder goed, lekker werken enzo, heb zin om mn huiswerk te maken XD Haha
oehquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maaar ik heb heul hoofdpijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze riep HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ een smsje dus nu is die erquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt aan mijBen em blijkbaar vergeten te versturen
![]()
![]()
Dus ik ben een beetje raar
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze riep HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ een smsje dus nu is die er
Je bent echt net een Muck
Een kusje tegen je hoofdpijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Weekend![]()
![]()
Eindelijk weer eens mijn vrijdagmiddag lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |