Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn geld is gestort
He lekker zo voor het weekend
wokkin is weer rijk?quote:
ook niet meerquote:
Ah... vandaar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet meer![]()
weekend weg geweest, aanhanger gekocht, vakantie geboekt......
kleding voor de wokjes
op![]()
en in december weinig gewerkt dus zoveel was het niet deze maand
ik heb meer gekregen dan normaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigDat van mij was woensdag al binnen
met bonus
Mijn geld was gisteren binnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn geld is gestort
He lekker zo voor het weekend
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
internet is vol
tijd om dit boek maar eens te lezen
[ afbeelding ]
tja... wat is ons leven zonder internetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kut
ik denk niet dat het zover zal komen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... wat is ons leven zonder internet
Nee... tenzij er een grote megaramp zich voltrekt waardoor onze cultuur tot stilstaan wordt gedwongen en we verder moeten leven als prehistorische mensen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk niet dat het zover zal komen hoor
nee hoor, dat is meer werk voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar hadden we het gister nog over... maarja das kut
moestuin FTWquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... tenzij er een grote megaramp zich voltrekt waardoor onze cultuur tot stilstaan wordt gedwongen en we verder moeten leven als prehistorische mensen...
quote:
Ja, groenten uit eigen tunnelquote:
J. heeft het een beetje globaal uitgelegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, dat is meer werk voor mij
Panda-meisjequote:
toek!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
LL alles gelukt gisteren?
goeiemorgen toekkiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
LL alles gelukt gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |