quote:
zo snel mogelijk voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu weer kop in het zand voor de tandarts
Iemand nog leuke plannen vandaag?
gefeliciteerd met Femalekuikenquote:
quote:
zelfgemaakte quiche vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ga vandaag 2 quiches bakken, 1 voor morgen en 1 voor vanavond
Dan komt een vriendin eten
JAAAAAAAAAAAAA nog 1 dagjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo snel mogelijk voorbij laten gaan
[..]
gefeliciteerd met Femalekuiken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GF
Ik ga mee boodschappen doen![]()
Ik maak ze altijd zelf, het is zo simpelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfgemaakte quiche vind ik heerlijk
Maar die vage opwarmdingen uit de supermarkt zijn
Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ga vandaag 2 quiches bakken, 1 voor morgen en 1 voor vanavond
Dan komt een vriendin eten
Dan kun je prima even via Zwolle komenquote:
quote:
Maar hoe is het panda?quote:
Oud nieuwsquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo snel mogelijk voorbij laten gaan
[..]
gefeliciteerd met Femalekuiken
quote:
Dank...quote:
Gefeliciteerdquote:
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.quote:
En uit hoeveel delen bestaat dit level van boodschappen doen?quote:
Twee, denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En uit hoeveel delen bestaat dit level van boodschappen doen?
Asociaal!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.
kijk ik net naar buiten hebben ze gewoon de palen verzet en een vrachtwagen er op gereden
klem zetten met je volvo en die oude alfaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn parking vanaf deze week afgezet met palen en daar tussen zit touw met linten om te zorgen dat er alleen maar mijn klanten er parkeren.
kijk ik net naar buiten hebben ze gewoon de palen verzet en een vrachtwagen er op gereden
veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
ST komt eraan, dus ik ben even wegLaters
Tijd om een wielklem aan te schaffen en die alleen tegen betaling van 200 euro weer weg te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST komt daar, gezelliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
Eten en drinken die KSC-ers zoveel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee, denk ik.
Maar halverwege de boodschappenlijst bedacht ik dat ik toch niet alles in één keer mee zou krijgen.
* MaleDuck drukt timer in...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik binnen een 3 kwartier niet terug ben ben ik weggewaaid
Trevland en MPG komen, de boodschappen voor de rest moet ik nog halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eten en drinken die KSC-ers zoveel?
als je maar koffie hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trevland en MPG komen, de boodschappen voor de rest moet ik nog halen.
laters marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Asociaal!![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klem zetten met je volvo en die oude alfa![]()
paaltjes terug zetten en parkeerboete uitschrijven
zo ietsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om een wielklem aan te schaffen en die alleen tegen betaling van 200 euro weer weg te halen.
Schrikdraad, ik zeg DOEN !!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot zover de rust dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
wat een stilte
Ik ga weer eens wat doen
palen de grond inslaan en kettingen ertussenquote:
quote:
ik bedoel doen waar ze me hier een fooi voor betalenquote:
flesquote:
* goldfinger1963 geeft een borstel en een kamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt met verwaaid kapsel binnenstormen
Dat lost het voor één keer op jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft een borstel en een kam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lost het voor één keer op ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
wat zit je haar leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt met verwaaid kapsel binnenstormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |