ahh.. dus niet vandaag de wortelkanaalbehandelingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.
Als ze moeten boren, dan is dat een vervelend gevoel, maar als ik moet kiezen tussen even een uurtje ongemak en continu ongemak, dan is dat geen moeilijke keuzequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
Ik durf niet zo goed naar de tandarts
ik ga eens in de 3 jaar ofzo.. en dan is het altijd : " ziet er goed uit, kom volgend jaar maar weer terug " mweeehh.. over 3 jaar!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
Ik durf niet zo goed naar de tandarts
Nou ja, de tweede helft ervanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dus niet vandaag de wortelkanaalbehandeling
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
Mijn vader heeft het overigens erg makkelijk als hij naar de tandarts moet... die geeft zijn tanden af en kan tijdens de behandeling boodschappen doen of zo en daarna zijn tanden weer ophalen.
tot je met kerst barstende kiespijn hebt en ineens een wortelkanaalbehandeling moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga eens in de 3 jaar ofzo.. en dan is het altijd : " ziet er goed uit, kom volgend jaar maar weer terug " mweeehh.. over 3 jaar!
barretjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
goooooooooooooeeeedemorgen!
hoe is het met jullie lieve kijkbuiskindertjes??![]()
hi wokje!quote:
oh dat vond ik het minst erge..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.
succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
ik ga opruimen, Muck pesten en wachten op mijn bed.
wat voor baan heb je op gesolliciteerd??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Solli voorbereid, weer geheel ingelezen en nu maar wachten dat het zo laat is. Eens kijken wat ik ga doen. Kijken hoede wasmachine rondjes draait is niet zo interessant
er zijn personen die daar anders over denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Solli voorbereid, weer geheel ingelezen en nu maar wachten dat het zo laat is. Eens kijken wat ik ga doen. Kijken hoede wasmachine rondjes draait is niet zo interessant
kom je nog de kapotte wasmachine hier ophalen??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn personen die daar anders over denken
Die kleine van mij denkt daar heel anders overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn personen die daar anders over denken
Veel succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:ik ga opruimen, Muck pesten en wachten op mijn bed.
Hier in de buurt, maar dan op projectbasis van nul af software maken, in plaats van beheer en onderhoud (incidenten en wijzigingen doorvoeren).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor baan heb je op gesolliciteerd??
Het ligt er natuurlijk wel aan welk programma, wat doet ie bij centrifugeren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kleine van mij denkt daar heel anders over
[..]
volgens die kleine van mij... 'Haaaat draai' en dan 'pop'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan welk programma, wat doet ie bij centrifugeren?
ik heb mijn aanhanger nog niet, dus doe maar grofvuilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom je nog de kapotte wasmachine hier ophalen??
anders gaat ie met het grofvuil mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |