Mooi mooi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn nog vaker onvruchtbaar dan huiskamerolifantjes.
Ik ook niet, maar daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind ondergewicht helemaal niet mooi
elke keer als ik in Kortenhoef ben moet ik aan je denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html
In Alfisti-townGanstah FTW!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut, ik lieg, regelmatig over de N201 gereden, en niet aan je gedacht
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html
In Gangstah-townAlfisti FTW!
maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch?quote:
Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch?
ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.
APK afkeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapot
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Dingest het volgende:
De motor is uit de 850, ik heb alleen dat-ie tegen een goed stootje kan want het is met fors geweld gebeurdEen en ander kan ermee te maken hebben dat ik niet extreem handig ben en als ik met alle geweld iets wil niet altijd even ergens bij nadenk.
Ik had de aandrijfassen los gehaald bij de wielen, maar ze werden geblokkeerd door de schokbrekers. En die kon ik niet losdraaien want die schroef draait wel maar de schokbreker draait gewoon mee. Dus dacht ik, dan maar bij het differentiaal. Bak eronder voor de olie, de boel los gehaald, maar nog steeds niet genoeg speling. Uiteindelijk heb ik de schokbrekers aan de bovenkant losgemaakt zodat de spanning eraf was, en kon er een waterpomptang er tussen wrikken om ze tegen te houden. Dus ze zijn er alsnog af.
Alleen heb ik de bak ergens voor opzij geschoven - motor/differentiaal hing een beetje scheef dus de as lekte toen ook niet - en toen een uur later de motor iets omlaag kon en dus recht kwam te liggen is zonder dat ik het door had nagenoeg het hele differentiaal leeg gelekt op de stenenTotaal niet over nagedacht om hem meteen te legen, ook niet zo handig natuurlijk. Wel zoveel mogelijk op proberen te dweilen met keukenpapier.
En in het kader van milieuvervuiling; had ik al het koelwater opgevangen in een emmer, wordt die emmer gewoon omver geblazen door een windstoot![]()
Fiat heeft bij deze modellen heel handig de achterkant in twee platen heeft ontworpen, zodat je die los kan halen en - als de motor+bak los is en op de grond staat - je de auto er zo overheen weg kan rollen. Leuk, maar één moertje was compleet dolgedraaide en zat in een hoek zodat er ook geen enkele tang meer grip op kreeg. Dus vanwege één moertje kon dat niet. Wat ik daarom maar heb gedaan is de achterkant fors omhoog opgekrikt en de auto er zo 'overheen' getild. Alleen heeft-ie daarbij wel het luchtfilterhuis van de carburateur/motor getrokken. Ik dacht eerst dat hjj was afgebroken, maar het ziet er nu naar uit dat alleen de slangen het hebben moeten ontgelden. Net als die van de bougie, want die zijn door diezelfde actie bij de verdelerkap gescheurd. Daarna met veel pijn en moeite de bak van de motor gescheiden (ik weet niet of die metalen die ertussen zit een pakking is, maar vervangen moet ik hem nu wel) omdat er één verstopt boutje was wat nergens goed stond uitgetekend. En tot slot het blok naar binnen gehupst en geschoven, wat vast ook niet de beste methode zal zijn.
Ja, ik ben een eersteklas monteur
Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef bietelboer het volgende:
Dingest, ik ben blij dat jij niet aan mijn auto hoeft te werken
nee hoor:quote:
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Aan m'n auto voor dagelijks gebruik blijf ik zelf ook af hoor![]()
Maar die 850 had juist als nevenfunctie om wat mee aan te klooien. Je moet ergens beginnen om te proberen en dan is zo'n wagentje lekker simpel. Op zich kan ik het mij wel veroorloven dat te verkloten, ding heeft mij toch bijna niks gekost. Leer ik allemaal voor de volgende keer
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[ afbeelding ]
daarom ligt er een naaimachineblok inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
Een opleiding zou ik denk ik niet willen doen, ik ben er nog niet over uit of ik het leuk genoeg vind om regelmatig mee bezig te zijn. Want ik kan er heel slecht tegen als iets niet meewerkt terwijl het wel mee zou moeten werken en dat komt toch best nog veel voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is wel de manier om het te leren idd! (als je geen opleiding wil doen)
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zondequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien zijn motor-onderdelen er nog genoeg (of desnoods geheel reviseerde blokken voor relatief lage prijzen). Hij moet eerst kaal en dan kijken of er met al die roest überhaupt nog wat van te maken valt.
Al hoop ik meer dat het er dan uiteindelijk zo uit komt te zien![]()
[ afbeelding ]
Daarom is die van de 850 groter. Minder loze ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n klein hokje en dan nog zo veel ruimte over
4-cilinder gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom ligt er een naaimachineblok in
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dubbele carb en spaghetti spruitstuk? Zonde
Ik heb nog zo'n spaghetti spruitstuk liggen hier maar heeft wel wat cosmetisch werk nodig.
Brandweer met erg weinig haastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
4-cilinder gewoon hoor![]()
Maargoed, het ding weegt natuurlijk 3x niks dus gaat ook als de brandweer.
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingenquote:
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is-ie wel gasdicht, want volgens mij lekt die van mij. Anders heb ik misschien interesse. Hoewel zo'n spruitstuk voor de 850 Special is, en ik heb een normale.
Maar ik bedoelde meer dat wat jij postte geen Fiat 850 was, dus als mijn resultaat zo zou zijn is er iets goed verkeerd gegaan
Dat gaat niet 1-2-3 passenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor zo'n blikje gaat ie vlug genoeg, de snelheidsbeleving is nogal hoog vanwege de korte wielbasis en kleine afmetingen
[..]
Geen idee of het ding gasdicht is, zo ziet hij er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
tov van dit ding als standaard:
[ afbeelding ]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n dingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
Al dat mooie kachelhout naar de kleautequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
vandaag hebben ze voor ons geklepeld, met een fendt 930 met een ruime 300 pktjes
zo hebben we daar nog vierhonderd bomen afgedaan alleen die zijn wel naar de fabriek gegaanquote:
neuj niet helemaal, normaal wordt hij hiervoor gebruiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n ding
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al dat mooie kachelhout naar de kleaute![]()
![]()
met 20 kuub ben ik ook al blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
nu zijn het aanmaakblokjes voor de andere 500 stere hout die eruit is gekomen
met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
met 20 kuub ben ik ook al blij
Ow, knetterhout, neh, maak er dan maar snippers vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
met 20 kuub abies grandis, wat de boom op de film is ben je echt niet blij hoor.
dan kun je 4 keer je schoorsteen laten vegen voordat het op is.
en het is zo ongeveer de boom met het meeste hars denk ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Kriebelhoest is een bitch![]()
* BaraCuda gaat hogedrukspuit op neus zetten.
Een slang?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarmee moet het lukken![]()
Help mijn man heeft een hobbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
En hiermee kan ik eindeloos variëren aan de muur in m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Ik zie Purmerend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Rioolontstoppingsset voor aan de hogedrukreinigerquote:
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een hobby
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkze zijn binnen
![]()
[ afbeelding ]
quote:
En ene aannemer meer dan de andere.quote:
De grap is dat je er vanzelf naartoe gaat lopen "Wat staat DAAR nou?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk gedaan; een beetje druk zo, maar vanaf een afstandje best grappig denk ik
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie zo snel Dalen er niet tussen staan
Gruningersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Wat een triestheid. Ik vind het zo kut klinken als mensen nu opeens brabanders na gaan doen vanwege new kids. Het klinkt echt nergens naarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik zat net ff op marktplaats te neuzen en toen kwam ik dit tegen: http://link.marktplaats.nl/416885110
"Bijzonderheden
Rikkert, Gerrie & Barrie hedde mij verteld da als de gij hier een mooi verhaaltjsken typt dadde hier de auto zo verkocht heb jonge!
Da ding loop gewoon keigoe! Zonne dikke DTM pijp dronder, dikke vellegen dronder, maar alleen met die vellegen komde drnie! Dikke bodykit, verbreed & interieur in kleur JONGE!
Met slechts 144,000 kilometers op zunne bakkes gaat da ding nog lang mee !!!"
Daar heb ik hem wel in gevondenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan. Er zijn er heel wat weggevallen bij het croppen van de verschilende sectoren, en ook bij het doortrekken om de hoeken. Dat scheelt ongeveer de helft van alle bordjes van het origineel
De wasstraat ?!? onverlaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
De wasstraat was kapot![]()
Morgen met het handje dan maar
Een goede wasstraat is geen probleem, ik pakte er hier altijd eentje waar ze ook met Ferrari's en Lambo's ed doorheen gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
Hier wordt die eerst deels met de hand gedaan en daarna met water stralen en pas op het laatst met van die zacht draaiende lappen, welke met hoge druk gereinigd worden meteen als ze van de auto komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef daNpy het volgende:
Ook op Ferrari's en Lambo's komen krassen hoor.
laagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De wasstraat ?!? onverlaat![]()
Dat ga je met je nieuwe wel uit je hoofd laten hoop ik
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, jij hebt geen auto Peu, dus die hoef je ook niet te wassen.
De enige auto's die ik met de hand doe zijn de Triumph en de Kever, maar die worden dan ook uitgebreid vertroeteld. De camper gaat door de vrachtwagen wasstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
Het maakt bijna geen kont uit welke auto ik doe; in een half uurtje is het gefikst, inclusief droogzemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar ik had die van me pa net al met de hand gedaan. Aan een volvo S60 komt geen eind![]()
Daarna was ik het beu en wilde ik m'n eigen kar door de wasstraat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |