Is hij verliefd op het buurpoesje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris is al heel lang buiten, zonder een teken van leven te geven. normaal miauwt ie altijd direct terug als ik 'm roep, of komt hij aanrennen
Foute filmkeuze of alleen fout publiek?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef anna82 het volgende:
Ik ging naar een bios vol irritantelingen en nu voel ik me heel intolerant tov het mensdom. En een beetje vadsig van de popcorn.
Oh ja hoor primaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
oh Chico, ik heb een van je foto's (van je flickr) als bureaubladachtergrond gebruikt, hoop dat je dat ok vindt! die met dat gedichtje achter het raam, ik vind hem zo mooi
Verhelderend in de zin dat je je er beter door voelt? Ik hoop het maar, PM staat open in ieder gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Best verhelderend dit. En verwarrend tegelijk.
en ik?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen maar weer.
Merel, mag ik ook een PM?.
ik lig ook nog in mijn nest hoor +Oquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lig nog lekker in m'n nest.
vrije dag
Dat ik nog van alles moet doen vandaag, negeer ik maar even.
Niet. Ze gaan ervan uit dat je bakt in boter of oliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een ei gekookt zoveel minder calorieen bevat dan gebakken? Ik bedoel, als ik bak zonder olie, hoe kan het dan dat er magisch extra kcals bijkomen?
Wat vind je een goed alternatief? "Hallo?"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Afhankelijk van de functie vind ik een meer informele toon wel kunnen, alhoewel " beste mensen" mij een beetje vreemd klinkt
Ik zoek een acceptabel alternatiefquote:
Bel het bedrijf even en vráág aan wie de sollicitatiebrief gestuurd mag worden. Het wordt gewoonlijk gezien als een positief punt wanneer je wat initiatief ontplooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, even een vraagje: ik ben een brief aan het schrijven, maar bij de vacature staat niet aan welke persoon ik mijn brief moet richten. Ik heb natuurlijk geleerd dat je dan 'geachte heer, mevrouw' schrijft, maar dat vind ik een beetje suffig. Bovendien is het - volgens mij - een vrij hip bedrijf en mijn brief wordt derhalve ook geen saai en droog epistel, dus ik vroeg me af of ik dat ook anders kan doen? Bijvoorbeeld: beste mensen van < naam bedrijf >? Wat vinden jullie?
Ik zal wel even bellen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Bel het bedrijf even en vráág aan wie de sollicitatiebrief gestuurd mag worden. Het wordt gewoonlijk gezien als een positief punt wanneer je wat initiatief ontplooit.
Het is wel passend bij een hip bedrijf én je valt wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zoek een acceptabel alternatief.
Ik heb ook even een topic in WGR geopend, want ik wil wel even met iets goeds komen. Niet dat ik straks een fantastische brief heb en dat ze dan uiteindelijk afknappen op m'n aanhef.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik Nachtwacht zal wel even bellen ja.
Je kan toch bellen, tegenwoordig?quote:
Bij de weg, heb altijd geleerd dat het "mevrouw, mijnheer" is ipv de man eerst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Punt is ook: als ik met 'geachte meneer, mevrouw' begin is er een enorm contrast tussen aanhef en openingszin.
Oh, dat verklaart waarom ik tot nu toe steeds ben afgewezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, heb altijd geleerd dat het "mevrouw, mijnheer" is ipv de man eerst.
Damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
.
* Viking84 verder gaat met brief. De opening is er
.
Alleen heeft het niks met doven te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook in drie plaatjes de gebaren voor 'h', 'o' en 'i' invoegen bovenaan!
wat is het nu geworden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
.
* Viking84 verder gaat met brief. De opening is er
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel is wel dat we meestal wel goede gesprekken hebben in de auto.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik zei dat de opening (dus inleiding er isquote:
Tis dat ik die kutusername van je kan copypastenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand Merels PM ook even naar mij doorfietsen?
Mag ik ook een PM?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik die kutusername van je kan copypasten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
och jawel, maar het is allemaal 'ver' rijden.Drachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel is wel dat we meestal wel goede gesprekken hebben in de auto.. The place to be
.
Niet meer actief op Fok!
Als er ooit nog weer zo'n naamsveranderingsactiedonatiegebeuren komt, zal ik 'm wel omturnen naar XM. Dan kunnen ook de minder toetsenbordbegaafden ermee omgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik die kutusername van je kan copypasten.
Tekenen en boeken lezen. Het eerste kon en kan ik niet en het 2e kan je geen droog brood mee verdienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Even iets heel anders. Weet je wat imho zó waar is? Dat je, als je als volwassene nadenkt over wat je nu eigenlijk wilt, te rade moet gaan bij je kinderjaren. Wat vond je als kind leuk om te doen enzo? Discjockeys hadden vroeger al een piratenstation, schrijvers schreven vroeger al verhalen, docenten gaven vroeger hun broertjes / zusjes les... Ik zeg niet dat het altijd opgaat, omdat je natuurlijk ook op latere leeftijd je passie kunt ontdekken (omdat er geen kindervariant is van je volwassen baan bijv) maar het is wel een leuk idee
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn veel meer piraatjes dan diskjockeys. Kinderen die aan de lopende band verhaaltjes vertellen/schrijven die geen schrijver worden. Eindeloos veel tekenende kindertjes zonder een spoortje van talent. Enzovoorts. Achteraf terugredeneren zal vást opleveren dat je als kind graag iets deed dat er best op leek, maar het een heeft weinig te maken met het ander.
Laat ons nou even in de waan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn veel meer piraatjes dan diskjockeys. Kinderen die aan de lopende band verhaaltjes vertellen/schrijven die geen schrijver worden. Eindeloos veel tekenende kindertjes zonder een spoortje van talent. Enzovoorts. Achteraf terugredeneren zal vást opleveren dat je als kind graag iets deed dat er best op leek, maar het een heeft weinig te maken met het ander.
Nee, jij was aan het werk!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Merel het volgende:
Ja hey als jullie allemaal mijn PM lezen mogen jullie ook wel even reageren met advies en wijze woorden hè![]()
Denk dat Co die theorie mooi kan relativeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!.
Als kind deed ik ook niets liever dan de wijsneus uithangenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!.
En ik!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Als kind deed ik ook niets liever dan de wijsneus uithangen.
Het hoeft ook niet voor álles te gelden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, jij was aan het werk!!
En ik vind dat hij Amerika met haar moet afzeggen. Dat vind ik.
^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Wil iemand mij even de PM doorsturen ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
en naar mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand Merels PM ook even naar mij doorfietsen?
En naar mij?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Hmmmm, ja, dat kan ik me wel voorstellen, maar dat niet iedere liefde begint met patsboem-jou-wil-ik-voor-de-rest-van-mijn-leven dat weet ik ook en jullie kennen elkaar natuurlijk nog maar kort en hij haar al wat langer en nou ja, die twijfels zijn kut, maar ik begrijp wel dat hij ze heeft. Maar hij zou die vakantie in ieder geval moeten afzeggen imo. Dat zou het voor mij onmogelijk maken om hem daarna nog te willen en ik probeer de vinger erop te leggen waarom dat precies is, maar ik denk omdat het zo pragmatisch is en dat hij blijkbaar niet genoeg in de war is om er gewoon rustig en alleen over na te denken. En dat lompe smsje, blijft wat het was: volslagen verkeerde manier van aanpak. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor fantastische eigenschappen hij er tegenoverstelt......maar het voelt niet echt als een fijn begin van een mooie relatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Boeken lezen, tekenen, verhaaltjes schrijven, "waarom" vragen, computers bouwen, gamen.
Eigenlijk is mijn werk nu het 3e 4e en 5e punt gecombineerd. Waarom is het dan toch niet mijn droombaan
ik eet meer groenten zoals rode kool enz...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...
Ik zie al zo een kleine Jagartje aan het turven bij verslagen over Srebrenicaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
Bwehe. Da's best erg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
Heb jij iets met deze meneer te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
Hehe. Misschien was je altijd al idealistisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En sport?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik eet meer groenten zoals rode kool enz...
verder eet ik nog genoeg
quote:Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
[..]
Nee, ik doe alleen maar iets met mensen die omgekomen zijn door geweld....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij iets met deze meneer te maken?
http://www.ted.com/speakers/hans_rosling.html
pff inderdaad best puzzelen soms, zit nu wat bugs op te lossen, puzzel de puzzelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
Ach programmeren is wel enigszins puzzelen dus heb toch iets meegenomen van eerder!
Eten ze echt zo vaak taart bij jou op het werk?quote:
Ai, das minderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik deed fitness maar sukkel nog met m'n knie.
*2?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar Merels meneren situatie, dus wil iemand mij de PM doorsturen?
best vaak, maar 9 van de 10 keer neem ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eten ze echt zo vaak taart bij jou op het werk?
Hoi.Ja. Hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Merel het volgende:
Degenen die er om vroegen hebben een PM. En die mag eventueel ook doorgestuurd worden aan andere vaste Slankies die erom vragen, want ik moet nu werken dus dat kan ik niet bijhouden
*4quote:
gelukkig maar!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. En volgens de assistente van de dokter van gisteren doet ze dat wel vaker, zulke rare uitspraken doen. Ik mag het van haar neit persoonlijk aantrekken
Toch fijn dat dat even gezegd wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. En volgens de assistente van de dokter van gisteren doet ze dat wel vaker, zulke rare uitspraken doen. Ik mag het van haar neit persoonlijk aantrekken
Door Biereco geverherknipt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
Heeft de kappert je haar verpest?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
ja, hij vond het heel leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef sigme het volgende:
Jagar, heeft je Duutser je cryptische mail nog ontcijferd?
Wie?quote:
quote:
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie?
Nee, het zit goed hoor. Het verknipt sloeg meer op mijzelf dan op m'n haar.
Hoewel ik deze kapster wel moest bedwingen in haar uitdun-drang. Ik heb al geen bos hout, dus laat me in ieder geval m'n bos haar houden.
quote:
He gets, nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Zo'n Sinéad O'Connorkapsel zou je best staan, denk ik.
Die is er ook niet op vooruitgegaan trouwens. Schrok me rot laatst
.
quote:Esmée Denters is voorzichtig in het aangaan van een relatie. De 22-jarige zangeres vreest namelijk dat het een jongen vooral te doen is om haar sterrenstatus.
Over de tickets die ik geboekt had voor z'n verjaardag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
*nieuwsgierig* Welke cryptische e-mail?
Ik vind buitenlanders die Nederlands proberen te praten trouwens superschattig. Ik heb in mijn Twitter-volgelingen een Amerikaanse schrijver die ook Nederlands aan het leren is en die schrijft dingen als "Ik dacht dat dit foto was heel grappig. Ik lachte."
.
Best wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Esmee Denters voorzichtig in de liefde
[..]_!
En ik val niet eens op kort haarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Was gisteren een vrouw in de sportschool ~35jr heel kort haar, lichaam als Sigme (iets meer kont) en dacht direct, das wel iemand voor Vikje
Maar toen bedacht ik me dat het wel erg vooringenomen was dat iemand met zo'n kapsel automatisch lesbisch is...
Of geld, dat doen ze bij mij in de familie altijd, dan kan ze helemaal zelf beslissen wat ze koopt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik las 'boterham' ipv boekenbon. Tijd om te eten dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Perruche het volgende:
Co, doe een boekenbon, als ze niet leest kan ze die gewoon weer doorgeven als kadootje
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sportenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik val niet eens op kort haar.
Het is wel iets wat meer mannen automatisch denken bij kort haar. Heb het ook een tijdje kort gehad (grote fout in m'n leven, maar goed) en dat was de enige periode dat me gevraagd werd of ik op mannen of vrouwen vielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sporten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tekenen en boeken lezen. Het eerste kon en kan ik niet en het 2e kan je geen droog brood mee verdienen.
Mja.
Vanwege die kont zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Co, pillenbakje misschien een goed idee? Of een menglepel...
[..]
Ik ook niet... Maar moest mij gigantisch concentreren op m'n sporten
Ik heb op mijn 14e de computer van m'n broer gemold door met de software te klotenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. En later prutsen aan de kepjoeter
(software, niet hardware).
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege die kont zeker.
Mja, wb kort haar: ik denk niet per se dat een vrouw lesbisch is als ze kort haar heeft. Het heeft meer te maken met de manier waarop het geknipt is, haar manier van bewegen en de kleren die ze draagt. Het totaalplaatje dus eigenlijk.
tsja, ik zie er vast ook niet appetijtelijk uit in mn sportkleren, maar minder strak zittende sportbroeken zíjn er niet, krijg altijd autobandeffect van broeken met een band. soit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M-m-m-maar.. dan moeten ze ook niet zulke strakke broeken aantrekken en voor m'n neus buikspieroefeningen gaan doen!
Was wel een leuke afwisseling op de nog aanwezige 'goede voornemens'-moederkloeken!
Waarom trekken die trouwens strakke broeken aan? Hebben ze niet door dat die strakke band hun buik omtovert tot 2 op elkaar gestapelde autobanden?
Op m'n 14e had ik m'n eerste regels HTML geschreven!*kuch* *nerd*
toen ik 8 was programmeerde ik alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op m'n 14e had ik m'n eerste regels HTML geschreven!*kuch* *nerd*
Amen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga niet naar de sportschool om er leuk uit te zien voor een of andere kerel die daar toevallig rondloopt...
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tsja, ik zie er vast ook niet appetijtelijk uit in mn sportkleren, maar minder strak zittende sportbroeken zíjn er niet, krijg altijd autobandeffect van broeken met een band. soit.
ik ga niet naar de sportschool om er leuk uit te zien voor een of andere kerel die daar toevallig rondloopt...
nope, wijdzittende shirts zitten niet lekker- dan moet ik een veel te groot mannenshirt aan. dus ik draag gewoon een strakzittend zwart shirtje. kan mn vetrollen wel gaan verhullen, maar ze zitten er toch, en met een wijd mannenshirt eromheen weet iedereen net zo goed wel dat ik vet ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?
Deze madammen lopen met verve rond in een t-shirt die ze bij hun dochter uit de kast hebben geplukt lijkt het wel.
En terecht. Een wijd shirt zit niet lekker en verhullend is niet altijd mooier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee oke, maar neem aan dat jij daar gewoon een wat ruimer zittende t-shirt over aan hebt!?
Deze madammen lopen met verve rond in een t-shirt die ze bij hun dochter uit de kast hebben geplukt lijkt het wel.
Eens! [/flauw]quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
Eigenlijk best wel, dus ging er van uit dat iedereen dat wel vond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Als jij dat lekker vind zitten.
ik vind t ook niet mooi, maar dat rode zweethoofd erbij is nog lelijker dus dat relativeert weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik doe alleen maar strak spul aan als ik geen enkel vetrolletje heb. Anders sport ik in aansluitend doch niet strakke kledij. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, maar als ik dat van mezelf zie vind ik het echt lelijk.
quote:
Ja..een zwak shirtje..Als het maar niet sterk is!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tijdens het hardlopen een hoodie aan. No way dat ik in een strak shirtje ga lopen! En als het zomer is, loop ik wel 's avonds met reflecterend hoesje, zodat ik wel in een zwak shirtje kan lopen, maar niet iedereen alles ziet bewegen.
Dan hou jij gewoon niet van fantasy!! Ik las het ook op mijn tiende of zo hoor, wel gewoon in het Nederlands, maar ik vond het fantastisch en als je iets leuk vindt, dan word je erin meegezogen en is het voor jou niet moeilijk. Ik kom bv weer niet door de Slinger van Foucault heen. Met geen mogelijkheid. Maar voor iemand anders is dat weer zijn lievelingsboek en dat moet ik dan maar aannemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right. Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen
.
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Perruche het volgende:
Stel je voor, ben je aan het hardlopen, 's avonds in Den Haag, word je overmeesterd door zo'n shirtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
Nee, niet tweetalig opgevoed en ook een vrij lage middelbare schoolopleiding, volgens mij. Hij zou iig proberen via een cd naar de uni te gaan, geen idee of dat gelukt is. Dus ik geloof er geen bal van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan hou jij gewoon niet van fantasy!! Ik las het ook op mijn tiende of zo hoor, wel gewoon in het Nederlands, maar ik vond het fantastisch en als je iets leuk vindt, dan word je erin meegezogen en is het voor jou niet moeilijk. Ik kom bv weer niet door de Slinger van Foucault heen. Met geen mogelijkheid. Maar voor iemand anders is dat weer zijn lievelingsboek en dat moet ik dan maar aannemen.
Maar als hij 8 was en al Engels las, dan moet hij op zijn minst tweetalig zijn opgevoed toch? Dan geloof ik het best, anders is het misschien wat vreemd, óf het was een heel very special en bijzonder kind.
Er staan zoveel moeilijke woorden in!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Perruche het volgende:
de slinger van focault ben ik ook in begonnen en nooit uitgelezen. Moet het toch nog eens proberen.
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staan zoveel moeilijke woorden in!.
Your wish is my command.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Co doe dat plaatje eens in een spoiler![]()
(wel mooie buik hoor, daar niet van )
Ja je weet kantoorpikkies enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Your wish is my command.....
Zo ik ga weer even terug naar m'n bonnetjes....
^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef Perruche het volgende:
Wat pas irritant is is van die mannen die heel opvallend naar sportende vrouwen gaan kijken
Of mannen die hun eigen spieren zo sexy vinden
of vrouwen met make up in de sportschool
Maar ja ik kom er nooit
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geleden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!Dat denk ik ook.
Met hoepeloorbellen.crap in = crap out
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:Ik betwijfel of dat pakje mij wel past CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Achjoh, die extra gaten geven vast wel wat speling!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat pakje mij wel past Co
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Beetje undermoob showen zeg maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achjoh, die extra gaten geven vast wel wat speling!
Gymnasium afgerond hebben helpt iig al vastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geleden
Als dat nodig is om Focault te lezen ben ik gedoemdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gymnasium afgerond hebben helpt iig al vast.
Maar ik beleef echt geen lol aan een boek waarin op 1 blz zó veel moeilijke woorden staan dat het verhaal niet meer te snappen is / het lezen ernstig vertraagd wordt. En ik wil ook niet met een woordenboek lezen.
Iets wat leidt tot jarenlange opsluiting?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
een kitchenaid!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
Abercrombie & Fitch!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
mint chocolate chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goedkope spijkerbroeken, merkkleding...
Die is in de aanbieding bij de Makro zag ik net toen ik voor een fiets keek, die ze dan weer niet hadden.quote:
Ik vond 'em ook niet geweldig. Maar heb het midden niet helemaal gelezen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik heb bepaalde schoenen op het oog, maar om die nou mee te laten nemen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou gaan voor Victoria's Secret. Of anders iets uit SaksPaar mooie schoenen ofzo. Victoria's Secret heeft overigens niet alleen lingerie, maar ook erg leuke kleding.
Anders vraag je of ie niet naar een outlet kan gaan en daar een geweldig paar designer pumps te kopen.
quote:
Nou die A&F blousjes zitten echt erg sexy. En ik ben ook fan voor hun hoodies om in te sporten en zo. Dus ik zou hem gebruiken als pakezel!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Merel het volgende:
Ik vind het wel schattig hoe beschermend de mannen in het topic hier zijn
Co, de scharrel is er maar een weekend hè. En daar laat ik me niet door weerhouden als ik een mooi koopje op de kop kan tikkenMaar nee, ik vraag wel niks
Ik ook niet echt, wegens omgekeerd dezelfde reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, blousejes (volgens FF is dit goed) draag ik niet
Een vikjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast.En in de Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast.En in Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog!
Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:
Had er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar bij A&F hebben ze best wel leuke kleding
Maar als er zoveel animo voor dat merk hier is, waarom hebben ze dan nog geen winkel hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnen.
Vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef anna82 het volgende:
Verder is mijn nieuwe baan hartstikke leuk hoor, maar wat een enorm wespennest is het hier!
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).quote:
Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoor. Samenleven met een vrouw lijkt mij stiekem ook niets
.
[..]
Voor zover ik weet mag A&F niet online verkocht worden in NL? Dacht dat het altijd via de Amerikaanse site moest, en daar vragen ze hoge verzendkosten. Maar dit moet Co misschien even bevestigen/ontkrachten. Er is iig veel fake spul in omloop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
www.abercrombieandfitch-onlinestore.nl
Keurmerk is geverifieerd! Zal ik... ?
Nee, ze mogen wel bij me thuis komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?
Dan moet je je Engels ophalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right. Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen
.
Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dan moet je je Engels ophalenIk heb ze na het zien van de eerste film doorgelezen in het Engels. En ik vond het appeltje eitje
wat heb je gehaald?quote:
Nou poehee! Mijn huis staat amper nog overeindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
zo, allemaal lekkere gourmetvleesjes gehaald voor zondag, en wat vis en garnalen!
en wat een storm zeg!
Ik gok zomaar dat ze lingerie gekocht heeft. Geen idee hoe ik erbij kom, thoughquote:
Sterkte dan maar! Ik zou mij denk ik niet op mijn gemak voelen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
Ah ok! Dat kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.
Ik moest heel lang nadenken over het woord parkeerplaatshomo, ik ben ook zo onschuldig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?
Was je toen 8?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dan moet je je Engels ophalenIk heb ze na het zien van de eerste film doorgelezen in het Engels. En ik vond het appeltje eitje
Oe ja, een massage moet wel stevig zijn! Ik hou ook niet van dat geaai.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef loveli het volgende:
En ik ben gefrustreerd. Net een massage geprobeerd te halen die ik nodig had, was er eerst een misverstand over wat ik moest hebben (nee, ik hoef geen ontspanningsmassage, als ik behoefte heb aan aaien ga ik wel naar de kinderboerderij). Heb zonder dollen meer dan 5 keer gevraagd of ze er harder in wilde gaan en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken dat ze me pijn deed.
Nou, ze heeft me geen pijn gedaan. Geen seconde.
30quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
.
Wow, in de jaren '80 dus al. Dan was je er wel vroeg bijquote:
ja we hadden een msx thuis en de zoon van onze oppas was een nerd en die heeft me toen allerlei (computer) dingen geleerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow, in de jaren '80 dus al. Dan was je er wel vroeg bij.
Ik weet nog dat ik in 1998 het internet op ging en vergeleken met nu was internet toen maar saai. Allemaal van die suffe met Frontpage gebouwde sites (ook ik had er eentje, over Bon Jovi) en veel dingen die ik zocht kon ik gewoon niet vinden. Tegenwoordig is dat wel anders
.
Met een lading stroop eroverheen? Zoooo om nom nom!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik zit zo'n zakje stroopwafelkoekkruimels weg te kanen![]()
.
Dussss:
O: bakje kwark met muesli
T: banaan
L: 2 bth: 1x kaas, 1x pindakaas
T: de kruimels dus
D: wrap met gerookte kip en avocado
T: ongetwijfeld een wijntje bij top gear
Nee, zonder. It's bad enough as it is. Gelukkig gister gefietst en morgen ook weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een lading stroop eroverheen? Zoooo om nom nom!.
Ik blijf het een mooie vrouw vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ah ok! Dat kan
Ik heb Sinead gevonden met lang haar:
http://www.mojvideo.com/video-sinead-o-connor-no-man-s-woman-2000/f1580757edd4e67cb44a
Ze maakt zichzelf lelijk met kort haar.
En hoe komt dat? Volgens mij push jij je zelf veel te hard, álles moet perfect zijn. En dat kan nou eenmaal niet (hoe graag ik het zelf óók zou willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en uiteindelijk ben ik weer ziek/zwak/misselijk/onderweg en dan moet ik stoppen met sporten en dan is 't heel moeilijk om weer op gang te komen
en het '100% succesvol' sloeg niet op 't hardlopen, maar op 't afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |